אשמח להבין איך את מסתדרת עם בעיית הגובה, בעת תמרון בין מכוניות, עצירה ברמזור, או אבדן
יציבות במהירות אפס בשעת ניסיון חניה במקום לא מאוזן?
מכירים את הבעיה שאתה חושק באופנוע והוא גבוה לך? אבל כשאתה מאוד רוצה - אתה מסתדר. או שלא. במקרה שלי נראה לי שנאלצתי להסתדר כי לא העזתי לפגוע באופנוע המדהים שהיה לי HM CRM F450X. קניתי שניים. אחד, שנת 2010 סבל ממני מאוד עד שלמדתי, על שני, שנת 2011 שמרתי מאוד וכך הצלחתי להתרגל ולחיות עם האופנוע שגבוה לי. הנמכתי אותו רק סנטים אחד בבולמים הקדמיים, במשולש וככה רכבתי 4,5 שנים. האופנוע הנוכחי שלי בערך באותו גובה.
נ. ב. גובה שלי 1,64
נערך לאחרונה על ידי SuperRuti; 30-04-2016 בשעה 10:42.
אשמח להבין איך את מסתדרת עם בעיית הגובה, בעת תמרון בין מכוניות, עצירה ברמזור, או אבדן
יציבות במהירות אפס בשעת ניסיון חניה במקום לא מאוזן?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בקצרה: מדמיינים שהתחת הוא המשך של הרגל ומושכים אותו לצד הנדרש.
ולמה לא להתאים אופנוע אליך. למיימדים שלך?.
להרגיש יותר בטוחה . אם אני לא יכול להגיע לרצפה, אני לא יעלה.
(נ.ב:
תזהרי לא לתפוס תחת.!)
להנמיך אופנוע פוגע ביכולות הדינמיות של הכלי. וכל הכבוד רותי!!
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אני כרגע על CB500X, גובה 1.70 ואני מגיע עם קצות האצבעות בשתי הרגליים או כף רגל שטוחה עם רגל אחת, וטוב לי עם זה. השאלה היא מה יהיה כשארצה להגשים את החלום ולקנות אפריקה טווין. הוא גבוה משמעותית.![]()
תודה על המחמאה, סטרלוק.
פעם קראתי פה בפורום שטח על מכונאי עם מוסך נייד שקוראים לו אביתר. מישהו התלהב איך הוא התאים לו את האופנוע. פניתי לאביתר והוא באמת הנמיך לי את ס.ר.מ. הראשון. אבל ההרגשה הייתה מאוד מוזרה וביקשתי ממנו להחזיר את האופנוע לקדמותו. באופנוע הראשון Wr250X הנמכתי הכל, כולל לחתוך הברגה פנויה בבולם האמצעי במוסך שטופתיי בו ועד היום הבעלים שלו כועסים עליי. אבל מה איכפת לי, החלפתי אותו אחרי שנה.
אני הייתי ( ועדיין) בדילמה הזאת.
רציתי לקנות לי הונדה וואראדרו.
הגובהה שלי 1.71.5 ( אופטימיים למדי).
בסיבוב שערכתי על הממוטה הכלי היה נהדר עד שהייתי צריך לעצור שם הרגשתי את המשקל והמחסור ברגל יציבה.
מאידך עשיתי סיבוב על טראנסאלף של חבר שאני מניח שהגובה דומה אך המשקל שלו נמוך יותר והיה לי יותר קל.
בכל מקרה לבסוף רכשתי את הגידם ( xv900) שהוא קרוב לכביש.
המלצתי אם גבוהה אז שיהיה קל.
ובנוסף חשוב לוודא התאמה לאופנוע!
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בעת הקניה של הB_KING ביקשתי משלומי מעופר-אבניר,
להנמיך לי את האופנוע בעזרת קיט הנמכה שהבאתי מחו"ל.
במקרה שלי, ההנמכה גרמה לזה שמרכז הכובד עבר יותר למרכז
לעומת מה שהיה במקור שזה קצת יותר בפרונט.
נתתי לו לעשות נסיעת מבחן וגם הוא וגם אני הרגשנו בשינוי לטובה.
במקרה שלי, ההנמכה גם עוזרת לי וגם האופנוע מתנהג טיפה אחרת,
בעיקר בהאצות ובלימות, כאילו הוא יותר מאוזן.
ראיתי פעם נהגת במד"א שרוכבת על אופנוע שטח גבוה כלשהוא (לא זוכר, זה היה לפני 100 שנה), בקיצור לא מגיעה לרצפה בכלל בשום מצב.
הייתה רצה איתו כבוי ואז קופצת עליו תוך כדי נסיעה ומניעה. בכל רמזור הייתה מחפשת מדרכה\אי תנוענ בקצה להיעמד עליו איכשהוא ואם לא יורדת ועולה שוב![]()
אולי לא הבהרתי את עצמי.
להתאים אופנוע , הכוונה לרכוש אופנוע מתאים למימדים של הרוכב/ת.
ולא דווקא להנמיך אופנוע קיים.
ולוקי טוב לדעת שאתה 171.5 בלי נעליים..
עם פלופורמה של סנטימטר וחצי
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הסבר מצויין בסרטון הבא: