כמו שאמרת, למצבר יש תפקיד נוסף והוא יישור המתח מעבר ליישור של המיישר.
לכן באופנועים ללא מצבר (כמו אופנועי שטח 125) יש קבל במקום מצבר, ולא סתם מחברים את החוטים של מערכת הטעינה לצרכנים.

כמו שג'ק כבר כתב לך בשרשור מספר פעמים, יש מערכות הזרקה שרגישות מאד לתנודתיות במתח ולכן צריכות מצבר טעון כדי לפעול בצורה תקינה.

בנוסף, מצבר פרוק עלול למשוך זרם רב כי הוא בתהליך טעינה ובכך להעמיס על מערכת הטעינה ולא להשאיר מספיק הספק לשאר הצרכנים.