המודגש עם קו למעלה נכון חלקית. ל"מצבר לא נטען" יכולות להיות 2 סיבות - מצבר פגום ומע' טעינה לא מתפקדת, והבדיקה שאתה מציע לא עוזרת בשום צורה להבדיל בין המקרים.
יש אופנועים שמע' ההזרקה ו\או ה-ECU שלהם מסתמכים על קיום מצבר טעון יחסית עבור ייצוב המתח, וללא המצבר הכלים האלה פשוט לא יעבדו.
אם המצבר בכלי כזה גמור ולא יכול להיטען (לוחות שבורים בתוכו) - או לחילופין אפילו פרוק מדי ולא מסוגל לייצב את המתח מעל סף מסוים - האופנוע לא יצליח לעמוד מונע אחרי ניתוק המצבר החיצוני, אבל זה לא אומר כלום לגבי מע' הטעינה.
הייתי מציע את הבדיקה לעשות דווקא עם מצבר של אופנוע מנותק ומצבר של רכב מחובר ישירות (כשהוא מנותק מהרכב עצמו). כמובן שעדיף בכלל להשתמש במצבר אופנוע נוסף, או לטעון את המצבר במטען מצברים יממה ואחרי זה לבדוק את עמידותו (מה המתח בזרם הפריקה), אבל בהיעדר האפשרות הזאת - לנתק את מצבר הרכב ולחבר אותו במקום מצבר האופנוע לטובת בדיקת טעינה זאת האופציה הטובה ביותר הבאה.