ציטוט נכתב במקור על ידי almooog101 צפיה בהודעה
יש לך טעות בהסבר. כדי לוודא אם האלטרנטור מטעין אתה חייב לנתק את הכבלים בין המצברים.
ראשית כאשר האופנוע כבוי ולא מחוברים כבלים בדוק את המתח בין ההדקים (של המצבר). לאחר מכן תניע את האופנוע על ניוטרל באמצעות כבלים, תנתק את הכבלים ובדוק את המתח. זה יעזור לך להבין את הבעיה. אם האופנוע יכבה לאחר כמה שניות מעצמו כנראה שהמצבר לא נטען. על כל מקרה לפי תיאור המקרה הלך לך המצבר או שהוא סה"כ צריך טעינה. עדיף להחליף זה לא כזה יקר.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
זה לא מדויק.
מצבר פרוק אבל תקין לא יטען אחרי כמה שניות.
מצבר שצריך טעינה,בגדול (אלא אם הכלי עמד הרבה זמן\זליגה) מעיד על בעיה במערכת הטעינה באופנוע,אם תטעין אותו ע"י מקור חיצוני המצב יחזור לקדמותו.

ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
חבר את המצבר של הרכב לאופנוע ותמדוד מתח על ההדקים.
בסל"ד 3K 4K אתה אמור לקבל באזור 14 וולט (מתח מיושר),אם אתה מקבל ערכים באזור הנמוך של 13 ומטה יש בעיה במערכת טעינה,אחרת תחליף מצבר.
הכוונה להחליף את המצבר הנוכחי במצבר של רכב ולא לחבר במקביל.
ככה תהיה אינדיקציה לאשמים,היא חוסכת זמן.