אספר לך מהידע שלי ואשמח אם תתקן אותי כשאני טועה.
תפקיד המצבר הוא לשמש מתח ראשוני להנעת המנוע או לדברים קטנים (אורות ברכב, רדיו וכו' כשהמנוע כבוי). מהרגע שהמנוע רץ האלטרנטור ממיר זרם חילופין לזרם יחסית ישר בעל אדווה שמטעין את המצבר ומספק מתח לשאר הצרכנים דרך המצבר שמסייע לישר אותו מעט.
אם כן, בהנחה ואני מניע מנוע בעירה פנימית שמחובר לאלטרנטור המספק זרם ישר מספיק חזק אין סיבה שלא אצליח להחזיק את המנוע חי.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk