בספורט כמו בספורט, ובפרט בספורט המוטורי, התשובה היא גם וגם. עובדה שג'וליאנו, שהוא רוכב טוב, מספק בדרך כלל מקצה דירוג טוב אבל מרוצים לא מספיק עקביים מבחינת הקצב לאורך המרוץ עצמו, בזמן שהוא רוכב על אופנוע זהה לשל דיוויס.
ימאהה חוזרת אחרי 4 שנים מחוץ לסדרה, זה המון. מה שהיא מצליחה לעשות העונה מרשים כמעט כמו ההצלחה היחסית של סוזוקי במוטו ג'י פי.
גם הפודיומים של היידן ושל ו.ד.מ בסבב הקודם היו חלקם מזל וחלקם מתוך היתרון היחסי של ההולנדי מעתם היותו במסלול הביתי שלו. הונדה בפיגור רציני בשנים האחרונות, מי שהשיג את התוצאות היותר טובות עבורה זה ראיי בעצמו, אחרי שנים ארוכות ונאמנות להונדה, מה שכנראה סלל את הדרך שלו ל-krt ולאליפות הראשונה שלו בגיל 28.
אגוסטה לא עם מפעל קפוא, הכל בסדר שם, אבל בהחלט עם אופנוע פחות "בשל" באופן יחסי עד כדי כך ששכחתי בכלל להתייחס אליו בהודעה הקודמת שבה התייחסתי להונדה ולימאהה כיצרני המפעל החלשים יחסית בסדרה. אם וי היא לא בהכרח החלשה ביותר אבל בהחלט הפחות יציבה.
דוקאטי צמצמה את הפער הטכנולוגי מהקוואסאקי ביחס לשנה שעברה, יכול להיות שגם דיוויס עשה איזה קליק אחד ימינה ועוד אחד למעלה ואיפס את הכוונות שלו סוף סוף, אבל בהסתכלות הכללית קשה לומר שחל שינוי מובהק אצל מי מהרוכבים/יצרנים. עובדה שבמסלולים שונים התוצאות הן די שונות.
אם תרצה להשוות לעולם האמיתי אז נכןן יותר להסתכל על קטגוריית הסופרסטוק. אם כי גם היא לא לגמרי מייצגת.
בעולם האמיתי, בליגות חובבים, לא תראה הרבה ימאהה R1 מהדגמים הקודמים, כן תראה הרבה R6 בקטגוריית הסופרספורט. זה העולם האמיתי במושגים של תוצאות וביצועים בין בני תמותה. זהו יקום מקביל לעולם האמיתי של המכירות, שם בעיקר העיצוב והמחיר מכתיבים את המציאות.
Sent via Tapatalk