בגלל ששמן סופג לחות (גם המון לכלוך מהכביש ושבבי מתכת מהבולם) הבולם החדש יהיה יותר קשיח מהשני ולא תקבל התנהגות טובה.
כשהם סופגים ביחד,עד ההחלפה זה בסדר.
מחליפים שמן,מחזירי שמן ואבק(-אבל לא חייבים).
בודקים את הרכיבים ומחליפים לפי צורך - מודדים אורך קפיץ,בודקים קטרים,עיוותים ועוד.
אם יש בושיניגים (תותבים עגולים שממרכזים את הרגל הכסופה ברגל השניה - לרוב אין בקטנועים) מחליפים גם אותם.
בישראל לרוב מחליפים שמן,מחזירים ויאלה יהיה בסדר.