זו ההתלבטות של כל הרוכבים.
מקיף זה יקר אש ואם בחרת לא לעשות[כמו רובנו]תצטרך לקשור והרבה,כיסוי יעזור ואולי גם אזעקה חכמה.
שלום אציג את עצמי אני חדש פה, ואז את הבעיה שלי
אני גר בבית אריה רובכם בטח מכירים, אני בן 22 עובד כנציג שרות בחברת השכרה אז המשכורת לא משו, בערך 6וחצי בחודש עם קצת שעות נוספות וקריעה.
כרגע נוהג על מגאן ידנית טורבו דיזל, אבל הלב רוצה אופנוע.
לנושא:אז כרגע אני מוציא רישיון על A1 דרגת הביניים, התחלתי לברר על ביטוחים וחשכו עיני איך בכלל אנשים עולים על דו גלגלי, שביטוח עולה חצי מאופנוע בררתי על Z250SL שאני מאוד אוהב, ובגלל שאני די נמוך 1.58 הביטוח יצא לי 9 אלף שקל, ברור מקיף כי זה כלי חדש ואני רגיל מעולם הרכב שרכבים חדשים עושים מקיף, אולי בדו גלגלי זה שונה?
בכל זאת הפלסטיקה יקרה במקרה של החלקה, מפעילים ביטוח או לא? לפי הנתונים היבשים הבנתי שאני יוציא בערך 15 אלף עוד לפני שאני עולה על האופנוע, בגלל הביטוח ומיגון שאני לא מתכוון לעלות על הכלי בלי, כי החיים יקרים וכמובן ציוד לאבטח תדו גלגלי.
עד תוכלו לעזור לי לייעץ לי?
מה לעשות ואם אולי יש דרך אחרת מלבד להוציא 15 אלף, עוד לפני שעליתי על האוכף?
אני מאוד רוצה להכנס לתחום, אבל זה מכה בחגורה.
ועד כמה הקפיצה בביטוח כי החלום להביא R3 אבל הכיס בעיתי..
סורי על החפירה.
נערך לאחרונה על ידי bari850; 06-05-2016 בשעה 19:41.
זו ההתלבטות של כל הרוכבים.
מקיף זה יקר אש ואם בחרת לא לעשות[כמו רובנו]תצטרך לקשור והרבה,כיסוי יעזור ואולי גם אזעקה חכמה.
רוב האנשים בארץ לא עושים מקיף?
למה כלי חדש?
עם אופנוע ראשון נופלים, קנה אופנוע יד שניה, תתגלח עליו ואז אם עדיין תשאר עם הקטע הזה של אופנועים, קנה משהו יותר טוב.
גם יפתור לך את דילמת המקיף.
סתם עצה כמובן.
כמה בערך יכול לעלות צד ג' וחובה?
לפי מה שאני זוכר בסביבות 6-6.5
אבל אם אתה קונה אופנוע חדש כמוני אתה לוקח סיכון בעלות הכלי (גניבה, ונדליזם, החלקה, שריפה)
אני הצלחתי להוריד את זה לכיוון 8 (חובה+מקיף+תאונות אישיות)
אז אני חושב שאלך על אופנוע ישן שזה הכי נכון רק לגבי מיגונים מה רצוי כבר בהתחלה שיהיה ולגבי מניעת גניבה נעילת דיסק זה בטוח ושרשרת מחוסנת זהו? או בייפר ועוד דברים
מיגונים - קסדה מלאה, מעיל ממוגן (ממליץ 4 עונות), כפפות, מגני ברכיים ועדיף שגם מגפיים.
מניעת גניבה - שרשרת מחוסמת בגלגל האחורי, מנעול דיסק מקדימה, נעילת כידון כמובן, עדיפות גם לכיסוי ואזעקה, תלוי איפה הכלי עומד ועד כמה גניב.
לא ציינת את אופי הנסיעה-עירוני, בינעירוני, קילומטרז' יומי.
כפי שאמרו לך, לכלי ראשון, בטח למישהו עם תקציב מוגבל, שווה ללכת על כלי משומש, ויש הרבה
כאלה בסגמנט שאתה מדבר עליו וכן לצערי מקיף יקר מאוד בטח לרוכבים צעירים, תשקול חובה וצד ג', לא לוותר על מיגון לרוכב ולכלי.
Tracer 900
הרכיבות שלי לרוב יהיו בית-עבודה שזה בין עירוני נסיעה של 25ק"מ, לעבודה וחזור אני גר בבית אריה, אז הנסיעה מעט הררית אני חושב לחפש בתקציב הזה CBF 250
אני חושב שזאת בחירה טובה מאוד לצרכים שלך, מדובר על כלי חסכוני בעלויות דלק וטיפולים, מניח שזול יותר מקטנוע של 250 לפי מה שדובר פה בעבר.
הוא יכול להכניס אותך לעולם הדו"ג בצורה חלקה ואתה גם תהנה ממנו.
Tracer 900
בנוגע ל-CBF- כלי נהדר וחסכוני, קצת חלש בכביש מהיר אבל לא ברמה קיצונית, בכל זאת 250 סמ"ק. תבדוק טוב-טוב שלא היה אצל מורה לנהיגה, מנסיון (עם אותו דגם) עדיף להתרחק.