נשמע מעולה
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️
נשמע מעולה
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
 
			
			לא רוצה לבעס את הרצף פה אבל...
אני לא הייתי קונה אופנוע שבו אני לא יכול לעמוד עם רגל יציבה על הקרקע,
ומאותה סיבה גם לא ממליץ על אחד כזה.
היום אני רוכב על אופנוע שבו אני עם רגל אחד יציבה על הקרקע, או 2 רגליים בקושי.
זה כבר יכול להכניס אותך למצבים לא נעימים.
כשאתה רוכב על אופנוע יש מספיק סכנות/דאגות,
לא הייתי מוסיף כאלה ללא צורך.
 
			
			מתמודד עם הפקקים לאט ובזהירות כשאני מרכיב. גם כשהרכבתי על קטנועים.
באופן כללי, אני חושב שבזוג תמיד כדאי לנקוט משנה זהירות.
צריך להבין ולהיות מודע לאיטיות בבלימה ולתאוצה השונה ולהתכונן ולרכוב בהתאם.
זוגתי אומרת שזה אופנוע מאוד נוח. לקח לה טיפה זמן להתרגל לתנוחת הישיבה בגלל הפישוק הרחב יחסית.
המושב מאוד מאוד נוח וגם בטיולים בזוג האופנוע מהווה אופציה מעולה לדעתנו.
 
			
			אין לי הרבה מידע לגבי עלויות הCB כרגע, כי הוא מהעבודה ולא פרטי, אני חושב שצריכת הדלק כרגע היא כ 25 ק"מ לליטר, לא בטוח בזה, אך נראה לי שראיתי כאשא יצא מטיפול 12 שעלות ו היתה 600 שקלים.
היו לי 2 ויסטרום , אני עשיתי טיפול קטן לבד, וטיפול גדול במוסך, הטיפולים בוי סטרום יקרים, והם רק כל 6K ק"מ ולא 12 כמו בהונדה, אך לפי מה שהבנתי בדגמים החדשים משנת 2015 ניתן לטפל כל 12 אך זה חורג מהתקציב שלך.
בדגם 2012 צריכת הדלק היתה 1/23
בדגם 2005 צריכת הדלק היתה 1/21
הרכיבות שלי היו במהירות סביב ה130.
אז ב6 ו18 מדובר בטיפולים קטנים שמומלץ לעשות לבד, זה כולל רק בדיקות והחלפת שמן, כך שזה יעלה לך בסביבות ה200 שקלים, טיפול 12 הוא טיפול גדול אך אפשק לבצע לבד, זה כולל החלפת שמן מנוע, מסנן שמן, מסנן אוויר, ופלגים, לא יודע מה בדיוק עלותו אם מבצעים לבד, אני הייתי עושה במוסך ועלותו היא כ1000 שקלים, הטיפול הענק והמפחד כל 24 עולה כ2500 שקלים וזה כולל כיוון שסתומים שמן בולמי זעזועים וכו.., בטיפול ענק מומלץ לבדוק עם המוסך אם בכלל יש צורך בכיוון שסתומים היקר, כי הוי סטרום האחרון שהיה לי היה עם 150000 ק"מ, טופל רק בעופר אבניר לפני, כאשר הגיע הזמן לטיפול ה24 זה היה ב144K, לא עשו לי כיוון שסתומים כי לא היה צורך בכל, למרות שטיפול כיוון השסתומים הקודם והיחידי שבוצע לפי זה היה ב96K בעופר אבניר.
נ.ב נושא הגודל שלא מרתיע המון רוכבים ולא בצדק, האופנע אמנם גדול, אך מדובר בכלי שקל לתמרן איתו ויציב מאוד.
בהצלחה.
 
			
			Adnan אתה לא עובד במקרה באזור? אני שואל כי כל יום אני רואה שם 2 cb חונים אחד ליד השני...נראה כאילו של עבודה..ואין יותר מדי מקומות שנותנים כלים כאלו חחח...גם ה vstrom שלי מהעבודה ..
ויסטרום מהעבודה? חלום!
לגבי הגובה, גיליתי שגם אני לא מניח שתי רגליים יציבות על הקרקע בעמידה. זה שטויות, אם לא שמתי לב לזה עד עכשיו. קנה ויסטרום.
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
 
			
			בתור בעלים של גלדיוס מזה שנתיים אני יכול להגיד לך שהאופנוע הזה יודע לעשות את כל מה שאתה מבקש ויותר (כנראה הרבה יותר).
יש מעט מאוד דברים שיש לויסטרום בהם יתרון על הגלדיוס ונסיעה בשבילים זה לא אחד מהם, לשניהם אותה יכולת רכיבה בשבילים בתנאי שמדובר באותם צמיגים.
אם כבר, עדיף להיות בשבילים עם גלדיוס כי הוא הרבה יותר נמוך ויהיה לך יותר קל ומהר לשלוח רגל ליצוב כשתאבד אחיזה על כוכר.
אולי אני סתם מגזים ואולי הויסטרום באמת קצת יותר נוח ומותאם לשבילים אבל שוב, הויסטרום הוא לא באמת דוש אז הוא לא מעניק יתרון משמעותי בתחום הזה.
הגלדיוס יודע לתת מענה למגוון רחב מאוד של צרכים, לדוגמא הוא אחלה מכונה להרכבה ולטיולי שאנטי עם האישה (או האיש, לבחירתך כמובן) ומבטיח לך שלא יחסר לך כח בשום מקום אלא אם כן אתה סתם גרידי, ומצד שני הוא יודע להיות בהמה ולספק אחלה רכיבה ספורטיבית בפיתולים (כן כן, זה שהוא לא מגיע ל 300 קמ"ש לא אומר שהוא לא נוסע מהר, מהר זה יחסי לעיקול שאתה נמצא בו).
אני מאוהב בצליל שלו ונהנה מהתנוחה בכל מצבי הרוח שלי - מצב הרוח להרכבה, מצב הרוח לשנטי ורוגע, מצב הרוח לספורט ומצב הרוח להתכרע על האמאמא של הגלדיוס.
הוא באמת כל יכול.
רכבתי איתו ביומיום במשך כשנה וחצי ללימודים, לעבודה, לסידורים, לטיולים, לאימונים. רכבתי בכל התנאים האפשריים פה בארץ, החל מחום יולי אוגוסט בדרך לאילת ועד לשלג וברד בהרי הגולן, מרכיבות בכבישים ישרים ופתוחים עד כבישים מפותלים וצרים ופקקים בתוך הערים, לא היה מצב שהוא לא היה נוח או קשה או בעייתי.
בהיבט הכלכלי הוא מאוד אמין ובשנתיים וה-45 אלף ק"מ שלנו יחד לא היו איתו שום בעיות שהם מעבר לבלאי טבעי. תבין, כרגע הוא עומד על 110000 ק"מ ועדיין מתנהג כאילו אתמול יצא מהמפעל.
מבחינת טיפולים, אם תתעקש לטפל בחברה זה יעלה לך הון, אני לא אציג לך מספרים אבל בהתחלה כשכן התעקשתי לטפל בעופר אבניר זה כמעט שבר אותי אבל זה גם שכנע אותי ללמוד ולהתעמק בנושא והיום אני מבצע כמעט את כל הטיפולים לבד, וזה באמת גרושים ביחס לטיפול בחברה וגם הרבה יותר כיף ולמען האמת הרבה יותר בטוח בעיני.
צריכת הדלק נעה בין 26-14 ק"מ לליטר תלוי ביד ימין שלך. כנל לגבי הצמיגים. שרשרת וגג"ש תלויים ברמת התחזוקה שלך, תשמן, תנקה והרבה הם יחזיקו מעמד.
בקיצור, בעיני הגלדיוס הוא כלי מושלם ואני מאמין שאם תקנה אותו אתה תחזיק אותו הרבה שנים או כנראה עד שהעיניים שלך יפזלו לכלי אחר כי ככה זה הטבע של הרוכב, תמיד רוצה יותר, מעטות הפעמים שהוא באמת צריך יותר.
אם יש לך שאלות יותר ספציפיות על הגלדיוס אשמח לענות. בהצלחה
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...05990848_o.jpg
 
			
			יש לי טיפול קטן לעשות בקרוב, בהחלט אשמח לשמוע מספרים.
הטיפול הגדול יצא לי סביב ה-2500 אבל זה בעיקר בגלל שלא היה צריך לכוון שסתומים.
למיטב ידיעתי רוב הבדיקות מסתיימות ב״הכל טוב״ אבל מומלץ להכין עוד כמה אלפים ליתר בטחון.
ממה שראיתי זה אמור לצאת סביב ה-700 ללא הוצאות בלאי (רפידות, צמיגים, גלגלש בלת״מים וכו). אשמח לדעת כמה באמת יוצא בפועל.
 
			
			וואו תודה על הסקירה, עזרת לי מאוד לגבש דעה על הכלי כי כל מה שאני שומע זהרק שבחים על הויסטרום בלי באמת לדעת מה עם הגלדיוס.
איך המושב בנסיעות ארוכות? על הויסטרום שמעתי, איך הגלדיוס?
לפי מה שהצלחתי להבין מתמונות הוא קצת יותר צר משל הויסטרום
 
			
			 
			
			אכן הוא יותר צר ואני מניח שהוא גם פחות נוח. למען האמת זה ידוע שהמושב של הגלדיוס הוא לא מהנוחים שיש אבל אני מעולם לא הרגשתי שהוא ממש מציק. כן אחרי 4 שעות רכיבה הישבן רוצה מנוחה אבל זה קורה לי גם מישיבה כזאת בבית על ספות של אמריקן קונפורט.
זה עניין אינדיבידואלי, כל ישבן והסיבולת שלו.
בכל מקרה, יש מושבי אפטרמרקט שכנראה יותר נוחים וואם זה יקר לך תמיד אפשר לקחת את המושב המקורי לרפד ולשפר אותו בגרושים.
 
			
			ZERO DSR. http://www.facebook.com/ZeroMotorsIsrael
 
			
			מניסיון.....מדובר על אותו האופנוע, ה V גדול יותר, מותאם יותר לטייל בלי מאמץ בכל העולם, בזוג עם ציוד מלא כולל ארגזים, הגלדיוס פשוט נמוך וקטן יותר ואין לא משקף, תאמין לי שבמהירות 130 שיש רוח נגדית של 30-40 קמ"ש זה סיוט..........שאתה רוכש ויסטורם - יש חלקים בשפע, והוא מאוד שכיר בשוק, קל לקנות קל למכור. וכדי להרגיע אותך עם הגובה...יש קיט הנמכה לויסטורם יוריד לך את הגובה ב 2.5 ס"מ או יותר לפי מה שתזמין, הויסטורם פחות מזמין להשתולל כמו הגלדיוס ויש לך את המועדון שיוצאים כל חודש לטיול גדול וזאת חוויה יפה מאוד.
