ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
בארהב הם גם מטפלים כל 8000 מייל, יכול להיות שבארץ טועים ומטפלים כל 12000קמ?
זה כבר נושא אחר שאפשר לפתוח בשרשור חדש, אבל אין שום קשר בין שני הדברים.


ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
91 זה 95 שלנו. צורת המדידה בארה"ב שונה מהמקובל בשאר הועלם והם יורדים ב-5. כך ש98 שלנו זה 93 שלהם ו95 שלנו זה 91 שלהם.
תוכל לצרף קישור על העניין הזה?

ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
כמו כן המכוניות שלהם אינן המכוניות שלנו.
יכולים להיות שינויים במכניקה ובמנוע בדגמים שנמכרים שם לעומת מה שאצלינו (אצלינו מתואם לאירופה). לכן גם הדלק יהייה שונה.
יכולים להיות, אבל אז את סותר את מה שאמרת במשפט הראשון...
בנוסף, אם אני אייבא משם את ההונדה סיויק שלי כשאעשה עלייה לארץ הקודש, המנוע יהיה אותו המנוע.

ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
הפוך, גוטה, הפוך.
צודק, ככה זה כשעושים עריכה לחצי משפט באמצע הלילה ולא בודקים מה יצא

הכוונה שלי היתה שבאופנועים דובר על כך שמאזור 11 קג"מ ומעלה ניתן להשתמש באוקטן גבוה יותר.
יוצאים מן הכלל הם אופנועים מתוצרת בוואריה, שם לרובם יש כיום (ועוד קודם לכן) מחשב שיודע להתאים את עצמו לסוג ואיכות הדלק ולעשות תיקונים נדרשים בכיוון של ההצתה.



ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
אני לא בטוח איך זה היום, אבל בעבר, במכוניות אירופאיות שיובאו לארה"ב, יחס הדחיסה (ובהתאם לכך, הכוח שהמנוע הפיק) הוקטן בגלל דלק באוקטאן נמוך. זה לא סתם שההמכוניות בארה"ב משווקות עם מנוע בנפח גדול מאשר באירופה.
האמת? זה די סתם... קוראים לזה תרבות הבזבוז האמריקאית. אבל שוב, זה עוד נושא אחר לגמרי.