עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 36

אשכול: אפשר לתדלק אוקטן 98 בmt 07?

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    ממה שזכור לי, הן מחיפושים והן מדיונים בעבר הלא מאוד רחוק, שימוש באוקטן גבוה במנועים בעלי מומנט נמוך לא מומלץ ועשוי לגרום לדטונציה. באופנועים כמדומני הדיבור היה על בערך 11 קג"מ ומעלה.Sent via Tapatalk
    הפוך, גוטה, הפוך.



    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    אגב, בארה"ב הדלק שבשימוש הוא בעל אוקטן נמוך בהרבה מאשר זה שבישראל. רכבים זהים לאלו שנמכרים בישראל מתדלקים בנזין שבין 87 ל-91 אוקטן. לא זכור לי שראיתי משהו גבוה מזה.
    איך יכול להיות שאותה הונדה סיויק שנמכרת בישראל ונמכרת בארה"ב "שותה" בנזין 87 אוקטן והכל בסדר? האם אין קשר בין רמת הזיקוק של הדלק למחיר שלו?
    יכול להיות ש"דוחפים" לנו דלק יקר יותר שלא לצורך?


    Sent via Tapatalk
    אני לא בטוח איך זה היום, אבל בעבר, במכוניות אירופאיות שיובאו לארה"ב, יחס הדחיסה (ובהתאם לכך, הכוח שהמנוע הפיק) הוקטן בגלל דלק באוקטאן נמוך. זה לא סתם שההמכוניות בארה"ב משווקות עם מנוע בנפח גדול מאשר באירופה.

  2. #17
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    בארהב הם גם מטפלים כל 8000 מייל, יכול להיות שבארץ טועים ומטפלים כל 12000קמ?
    זה כבר נושא אחר שאפשר לפתוח בשרשור חדש, אבל אין שום קשר בין שני הדברים.


    ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
    91 זה 95 שלנו. צורת המדידה בארה"ב שונה מהמקובל בשאר הועלם והם יורדים ב-5. כך ש98 שלנו זה 93 שלהם ו95 שלנו זה 91 שלהם.
    תוכל לצרף קישור על העניין הזה?

    ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
    כמו כן המכוניות שלהם אינן המכוניות שלנו.
    יכולים להיות שינויים במכניקה ובמנוע בדגמים שנמכרים שם לעומת מה שאצלינו (אצלינו מתואם לאירופה). לכן גם הדלק יהייה שונה.
    יכולים להיות, אבל אז את סותר את מה שאמרת במשפט הראשון...
    בנוסף, אם אני אייבא משם את ההונדה סיויק שלי כשאעשה עלייה לארץ הקודש, המנוע יהיה אותו המנוע.

    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    הפוך, גוטה, הפוך.
    צודק, ככה זה כשעושים עריכה לחצי משפט באמצע הלילה ולא בודקים מה יצא

    הכוונה שלי היתה שבאופנועים דובר על כך שמאזור 11 קג"מ ומעלה ניתן להשתמש באוקטן גבוה יותר.
    יוצאים מן הכלל הם אופנועים מתוצרת בוואריה, שם לרובם יש כיום (ועוד קודם לכן) מחשב שיודע להתאים את עצמו לסוג ואיכות הדלק ולעשות תיקונים נדרשים בכיוון של ההצתה.



    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    אני לא בטוח איך זה היום, אבל בעבר, במכוניות אירופאיות שיובאו לארה"ב, יחס הדחיסה (ובהתאם לכך, הכוח שהמנוע הפיק) הוקטן בגלל דלק באוקטאן נמוך. זה לא סתם שההמכוניות בארה"ב משווקות עם מנוע בנפח גדול מאשר באירופה.
    האמת? זה די סתם... קוראים לזה תרבות הבזבוז האמריקאית. אבל שוב, זה עוד נושא אחר לגמרי.

  3. #18
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    תוכל לצרף קישור על העניין הזה?
    סתכל על התגובה הראשונה שלי. יש שם קישור לכתבה ששם הוסבר על הבדל האוקטן בין ארה"ב לשאר העולם.

    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    יכולים להיות, אבל אז את סותר את מה שאמרת במשפט הראשון...
    בנוסף, אם אני אייבא משם את ההונדה סיויק שלי כשאעשה עלייה לארץ הקודש, המנוע יהיה אותו המנוע.
    אם אתה מתכוון שאני סותר את זה שהמנועים שונים אבל האוקטן אותו הדבר, ורק המספור שונה; אז זה לא סותר.
    אם תסתכל על סוגי האוקטן שלהם ושלנו, תראה שלנו יש רק 2 (95 ו98). להם יש 5 (87-91). חלק מהמנועים שלהם יהיו דומים לשלנו (זה גם מה שמאפשר לך ליבא רכבים מסוימים משם לפה), אבל יש להם מנועים שמיועדים רק לארה"ב והם משתמשים באוקטן שונה משלנו.

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    זה כבר נושא אחר שאפשר לפתוח בשרשור חדש, אבל אין שום קשר בין שני הדברים.




    תוכל לצרף קישור על העניין הזה?



    יכולים להיות, אבל אז את סותר את מה שאמרת במשפט הראשון...
    בנוסף, אם אני אייבא משם את ההונדה סיויק שלי כשאעשה עלייה לארץ הקודש, המנוע יהיה אותו המנוע.



    צודק, ככה זה כשעושים עריכה לחצי משפט באמצע הלילה ולא בודקים מה יצא

    הכוונה שלי היתה שבאופנועים דובר על כך שמאזור 11 קג"מ ומעלה ניתן להשתמש באוקטן גבוה יותר.
    יוצאים מן הכלל הם אופנועים מתוצרת בוואריה, שם לרובם יש כיום (ועוד קודם לכן) מחשב שיודע להתאים את עצמו לסוג ואיכות הדלק ולעשות תיקונים נדרשים בכיוון של ההצתה.





    האמת? זה די סתם... קוראים לזה תרבות הבזבוז האמריקאית. אבל שוב, זה עוד נושא אחר לגמרי.
    הנושא זהה לחלוטין שיטת מדידה שונה . האוקטן בפועל זהה

    https://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #20
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    נימי, חפש מספרי אוקטן ב-RON ו-MON.

    פות"ש - מיותר לחלוטין לתדלק 98, גם אם זה באותו המחיר.
    אגב, העובדה שהמחיר זהה צריכה להדליק נורת אזהרה.

  6. #21
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    *



    * יוחזר לאלתר!

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    139
    אוקטן גבוה טוב למכוניות גודשות או אופנועים משופרים.
    בזמנו היה לי דיאר 350,חיישן הTPS במצערת היה תקול כמו 95% מהכלים,שתפקידו לקדם הצתה כדי למנוע דטונציות.
    בפתיחת גז ביום חם הרגשתי ירידה חזקה בכוח עם צלילים מוזרים מהמנוע.
    מהילה של 5% מתאנול הפסיקה את התופעה,על הדרך שיפרה תגובות מצערת והאופנוע הרגיש חזק יותר.
    על הדרך מהלתי גם באקסנט 95 ידנית שהייתה לי עד לא מזמן,הרכב הגיב טוב יותר,לא עישן בכלל,צריכת הדלק השתפרה והסחיבה הייתה טובה יותר.
    מתנול מעלה את האוקטן,צריך לבדוק לאיזה אוקטן 5% מעלים את הדלק,אני יודע שמכוניות גודשות משופרות מתדלקים ב95 ומשתמשים בהזרקת מתנול כדי לקבל אוקטן גבוה יותר.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    CDI כבר מקדם את ההצתה כתלות בסל"ד,הTPS מכניס עוד INPUT לפונקציה (כמה לקדם בהתחשב גם במצערת).
    במנועים מקוררי אוויר יש בעיה של פינוי חום,זה לא בהכרח קשור להצתה.
    יכול להיות שהמנוע שלך היה עמוס בפיח ויכול להיות שגילחו מהראש או מהצילינדר או שמו בוכנה שמעלה יחס דחיסה.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 08-05-2016 בשעה 12:20.

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    150
    ציטוט נכתב במקור על ידי skull צפיה בהודעה
    אוקטן גבוה טוב למכוניות גודשות או אופנועים משופרים.
    בזמנו היה לי דיאר 350,חיישן הTPS במצערת היה תקול כמו 95% מהכלים,שתפקידו לקדם הצתה כדי למנוע דטונציות.
    בפתיחת גז ביום חם הרגשתי ירידה חזקה בכוח עם צלילים מוזרים מהמנוע.
    מהילה של 5% מתאנול הפסיקה את התופעה,על הדרך שיפרה תגובות מצערת והאופנוע הרגיש חזק יותר.
    על הדרך מהלתי גם באקסנט 95 ידנית שהייתה לי עד לא מזמן,הרכב הגיב טוב יותר,לא עישן בכלל,צריכת הדלק השתפרה והסחיבה הייתה טובה יותר.
    מתנול מעלה את האוקטן,צריך לבדוק לאיזה אוקטן 5% מעלים את הדלק,אני יודע שמכוניות גודשות משופרות מתדלקים ב95 ומשתמשים בהזרקת מתנול כדי לקבל אוקטן גבוה יותר.
    ב95% מהכלים, משום מה, פשוט חתכו את החיווט של ה"חיישן" (סוגר מעגל במצערת מלאה אם אני זוכר נכון).

    אוקטן גבוה, אם אני לא טועה, עדיף למנועים עם יחס דחיסה גבוה.

    מניסיון עם מנוע מוגדש(של רכב), היה מורגש הבדל (לטובה) בביצועים עם 98.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    לא קיים בארץ. מעבר לזה, בפעם האחרונה שהייתי באירופה, אין 95 ו-98, יש 95 "רגיל", ואז E10, E10 פלוס (זה עם 10% אתנול וכזה שגם כולל תוספים), ולא זוכר מה היה הרביעי.
    יש ועוד איך (98) והבעיה היא שרק 10% מהרכבים הנעים באירופה באמת צריכים אותו אז חברות הדלק הגדולות מנסים למתג אותו כטוב יותר ע"י הוספת תוספים שיגרמו לאלו שלא צריכים 98 לשים 98.
    בTOTAL למשל הם קוראים לזה אקסליום ובARAL קוראים לזה אולטימט
    נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 08-05-2016 בשעה 21:46.

  11. #26
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    אז אחרי שמצאתי זמן לעיין בקישור על דירוג האוקטן בוויקי, נראה ש-5 דרגות האוקטן שמוצעות בארה"ב, 87-91, מייצגות במקרה הטוב (!) טווח של 93-97 אוקטן ב-RON (פער של בין 4-6) ובמקרה הגרוע טווח של 91-95 אוקטן ב-RON.

    אם ככה, אם אני חוזר שניה להונדה סיויק החמודה שלי, האם זה בסדר שאת אותה הונדה שאני מתדלק בארץ ב-95 אוקטן, אני אתדלק שם ב-93 אוקטן? (שזה 87, בהנחה שאני הולך על המקרה הטוב)

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    אני לא בטוח איך זה היום, אבל בעבר, במכוניות אירופאיות שיובאו לארה"ב, יחס הדחיסה (ובהתאם לכך, הכוח שהמנוע הפיק) הוקטן בגלל דלק באוקטאן נמוך. זה לא סתם שההמכוניות בארה"ב משווקות עם מנוע בנפח גדול מאשר באירופה.
    אני חושב שאתה טועה.
    היחס דחיסה זהה לכולם ובשביל בעיות מהסוג הזה (נפוץ במיוחד בשווקים של מדינות עולם 3) יש knock sensor.
    ברכב של אמא שלי,קווליר תוצרת 96 זה כבר קיים.
    מה גם שמנוע של משפחתית מההתחלה מגיע עם יחס דיי נמוך.

  13. #28
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    אז אחרי שמצאתי זמן לעיין בקישור על דירוג האוקטן בוויקי, נראה ש-5 דרגות האוקטן שמוצעות בארה"ב, 87-91, מייצגות במקרה הטוב (!) טווח של 93-97 אוקטן ב-RON (פער של בין 4-6) ובמקרה הגרוע טווח של 91-95 אוקטן ב-RON.

    אם ככה, אם אני חוזר שניה להונדה סיויק החמודה שלי, האם זה בסדר שאת אותה הונדה שאני מתדלק בארץ ב-95 אוקטן, אני אתדלק שם ב-93 אוקטן? (שזה 87, בהנחה שאני הולך על המקרה הטוב)
    ובכן? למי הפתרונים?

    Sent via Tapatalk

  14. #29
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    כן.

  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אני חושב שאתה טועה.
    היחס דחיסה זהה לכולם ובשביל בעיות מהסוג הזה (נפוץ במיוחד בשווקים של מדינות עולם 3) יש knock sensor.
    ברכב של אמא שלי,קווליר תוצרת 96 זה כבר קיים.
    מה גם שמנוע של משפחתית מההתחלה מגיע עם יחס דיי נמוך.
    אלפא רומאו ספיידר 1984. נהגתי על ה-1.8 בארץ ועל ה-2.0 (הזרקה) בארה"ב. ל"אמריקאית" פחות כוח והוסבר לי (אבל אין לי הוכחה כתובה או משהו כזה) שיחס הדחיסה במודלים האמריקאיים הוקטן בגלל אוקטאן נמוך. אבל, כמו שאתה אומר, חיישן נקישות אמור לפתור את הבעיה. מצד שני, גם עם חיישן נקישות, הכוח שתקבל ממנוע שאתה מזין אותו באוקטאן נמוך מזה שתוכנן עבורו הוא קטן יותר.

אשכולות דומים

  1. כרוניקה של משגל ידוע מראש (without consent)
    על ידי קסד בפורום אוף טופיק
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 12-07-2016, 07:25
  2. מתאם לכבלי וידאו בירושלים
    על ידי rider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 21-05-2016, 21:54
  3. אפשר לקבל חוות דעת על AJP pr4 125 בבקשה ?
    על ידי yotamy3 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-05-2016, 16:16
  4. זמן המתנה - אפשר לקצר?
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 20-12-2015, 16:08
  5. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 08-08-2015, 18:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO