באופנועים יש המון רגש ומעט היגיון
צהריים טובים לכולם,
לפניי שאתחיל - ראיתי שלפניי כמה חודשים נפתח שירשור על CBR600RR. קראתי את השירשור (3 דפים) וקיבלתי מענה חלקי לשאלות שלי בנוגע לכלי הספציפי, כמובן שהשאלות שקיבלו מענה אז לא יחזרו על עצמן. לנושא עצמו-
כיום אני רוכב על דוקאטי היפר 796, לפניי כן SV650N ישן ובתחילת הדרך סיביאר 250. רוכב כשנה.
מסיבות כאלו ואחרות שצצו בזמן האחרון החלטתי למכור את ההיפר, ובחלק מהכסף לקנות סופרספורט 600. ההתלבטות היחידה שלי היא האם האופנוע תואם את אופן השימוש שלי בדו״ג, בממוצע אני רוכב פעם ביומיים לעבודה/אוניברסיטה/נסיעה קצרה מחוץ לעיר, כ 10 קמ לכל כיוון. אחת ל 3-4 שבועות אני יוצא לטיול. אציין שיש לי גם רכב פרטי להתניידות.
התקציב הוא עד 40K, מה שגרם לי לפזול לעבר ההונדה בשנתון 2007. קראתי הרבה על הכלי ואני מבסוט על התגובות, בנוסף לקחתי אחד כזה כבר לסיבובון קצרצר וההרגשה הייתה נהדרת.
חוזר לשאלה שלי, האם בגלל שעיקר השימוש שלי באופנוע הוא עירוני יש טעם לקנות סופרספורט? אשמח לדעת האם אנשים בעלי אופנועים דומים מתניידים איתם בתוך העיר באופן קבוע או מוציאים אותם רק לטיולים וכו׳.
תודה.
באופנועים יש המון רגש ומעט היגיון
השתמשתי בהגיון וברגש ושתיהם דפקו אותי.
הגיון רכשתי כלי מתון, אחריות, ואמין
רגש נראה מגניב
אבל מה לעשות לא עונה לצרכים שלי
כעת חוזרים לחפש
למה דווקא 600RR ולא F3/F4 שיותר יתאים לשימוש שלך?
בתור אחד שהיה ברשותי שנה וחצי את ה600RR ועשיתי אתו נסיעות ללימודים/עבודה שלוש/ארבע פעמים בשבוע שהם נסיעות יומיות של 60 ק"מ, אז יכול מהניסיון שלי להגיד לך שאין בעיה לעשות את הנסיעות האלה, פרקטיות אין בזה בכלל, כאבי גב יש הרבה, פקקים ונסיעות על השוליים יש הרבה, בסופו של דבר אנחנו קונים עם הלב ולא עם הראש ואם אתה נעול עליו אתה תקנה, אני יכול להגיד שאני החלטתי למכור אותו רק בגלל הקילומטר שהתחיל להיצבר עליו שידעתי שיגרום לי בעיה במכירה עתידית וגם בגלל עניין הפרקטיות שחיפשתי כלי שיהיה לי יותר כיף להתנייד אתו בנסיעות הרגילות בסופו של דבר אם לא כל אלה, רוב הסיכוים שעדין הייתי אתו היום.
לא יודע, לא נשמע לי כייף בכלל.
זה יהיה כייף חודש, חודשיים ולאט לאט יהפוך למעיק.
אין מקום, לכלום
תנוחה מכווצת ולא נוחה
מכונה ישנה שצריך לתחזק
תחשוב על זה בטווח הארוך, זה יגביל אותך
אפשר לעשות את זה.
כמו שאמרו, זה לא תענוג גדול להשתמש באופנוע כזה לשימוש יום-יומי אבל בסוף מתרגלים להכל.
גם לחוסר הנוחות, גם לחוסר המקום.
השאלה האמיתית היא האם זה משרת מטרה אחרת כלשהי? נניח יציאה לרכיבות סופ"ש שבשבילן בתכלס אתה מחזיק אופנוע מהסוג הספציפי הזה.
כי אם כן, אז הגיוני להגיד (ביקשת היגיון) - קניתי אותו בשביל זה, ובלית ברירה בשאר הזמן אני מתנייד איתו כי אין לי אמצעי תחבורה אחר.
רק לא הבנתי - את כל הכלים שציינת בהתחלה, עברת בשנה אחת שאתה רוכב?
ככה זה נראה לי ממה שרשם...
לפות"ש- במצב אופטימלי אני לא חושב שזה כלי סביר לשימוש יומיומי, בטח שלא לנסיעות ארוכות, או להסתובבות רבה בעיר באמצע היום בפקקים של ת"א באוגוסט כשהמנוע הזה יבשל אותך בעמידה.
כמו שרשמו זה אפשרי, בטח שאם אין לך ברירה אחרת, כמו רכב או קטנוע, הייתי ממליץ לשקול גם כלים שהם יותר ספורט טורינג אבל מספיק חזקים וספורטיביים כדי להיות איכשהו קרובים לתחושה של סופרספורט.
Tracer 900
היה לי פעם גיקסר 600 שהייתי עושה איתו הכל. משם התבגרתי, והיום אני כבר שלוש שנים על אקס אבו - הרבה יותר פרקטי, חסכוני ומתאים לצרכים שלי.
אבל.....
אין יום שאני לא מתגעגע למיקסר, ובשנייה (אולי פחות) הייתי חוזר לחום בפקק ובגאז' שבקושי מספיק לרישיונות. בשנייה.
אולי פחות.