עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 49

אשכול: 1 או 443?

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי eeebbr צפיה בהודעה
    אני בדעת מיעוט מטורפת.
    מה כל כך נהדר ב443? מרגיש לי שהמשאיות מאיטות את כולם, יש איזה 6-7 רמזורים מיותרים ולכן צמתים עמוסים, המשטרה שמאבטחת את הכביש כולו מעלה את הדופק. אני לא כל כך מאמין בעניין הביטחון ב443 ומעולם לא הייתה לי בעיה איתו אבל אני מניח שלחלק מהאנשים זה מפריע.
    Well, מה אני מפספס?!
    מממ, בוא נראה, כביש 1 כל פעם יש לך איזה שיפוץ מפתיע במקום אחר אז אי אפשר להרביץ בשיט. כשאין שיפוצים יש לך ב97% מהזמן פקקים...
    443, קצת צמתים, תנועה די דלילה יחסית ברוב הזמן. אפשר לשייט בסבבי בבי

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    123
    האמת שאני עדיין בראש של רכב ככה שאני לא נוסע בזמני פקקים לרוב. ומכיוון שאני נהג אוטובוס ביומיום אני רואה איפה השיפוצים לרוב לפני שאני רוכב..
    לא חשבתי על הדברים האלה..
    נראה לי שאני צריך חוויה מתקנת לכביש 443.

    Sent from my SM-N920C using Tapatalk

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    דווקא עם אוטובוס 443 יותר נוח מנסיון של נהג אוטובוס.
    נתיבים רחבים וסיבובים לא הדוקים כך שניתן לנסוע מהר יחסית



    I may simply be a single drop of rain
    But I will remain
    ⚡️

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    גם אני לא מבין מה כל התעופה פה על 443. מחסום + (ה + זה לשני שכאילו עוברים אותו בלי להאיט, אבל מאיטים כי אי אפשר לעוף ככה על פניו) , כמה רמזורים מעצבנים, לפחות מקטע אחד של כ 100 מ' של ריצוף אבנים משתלבות במקום אספלט (פעם איזה ירוששמי אמר לי שזה היה מיקומו הישן של המחסום, מה לא שמעו על סלילת אספלט?)
    מיותר להגיד שיש שם כמה קטעים לא סימפטים, לרבות אותה ת.דלק דור-אלון בעליה שהזכיר ידידי לוקי , תדלקתי שם לא פעם בדרך לטוביה בתקופות קיומו, היתה חוויה מפוקפקת והרגשה שעובדי המקום מהמגזר לוטשים עיניים על הכלי כאילו הבאת את בר רפאלי בלבוש מינימלי לכפר באלבניה..
    וכן, גם כביש 1 לא בדיוק כיף גדול (כבר פירטו מעליי).
    קיצר, אם לא צריך להגיע לירושלים אז תחסכו מעצמכם. מי שחייב, אנע משתתפף בצערו
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    אני נוסע רק ב443. לא סובל את כביש 1. פקקים, שיפוצים ודרך שנראית כאילו היא בנויה מטלאים טלאים.
    הנסיעה ב443 מהנה ונוחה. ניתן לשייט במהירות קבועה והמשאיות המוזכרות דואגות להיצמד לימין.
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    123
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    דווקא עם אוטובוס 443 יותר נוח מנסיון של נהג אוטובוס.
    נתיבים רחבים וסיבובים לא הדוקים כך שניתן לנסוע מהר יחסית



    I may simply be a single drop of rain
    But I will remain
    ⚡️
    חולק עליך.
    ההבדל בנסיעה עם 443 ל1 עם אוטובוס הוא יותר מ15-20 דקות אלא אם יש פקק יוצא דופן בכביש 1.
    עניין הפניות לא כזה קריטי, במיוחד שהקטע ה"בעייתי" הוא לא יותר מכמה ק"מ שהשאר ישר ונוח.
    חוץ מזה, עם האוטובוסים של אגד… נסיעה ב443 זה הזמנה חריפה להתחממות של האוטובוס.


    בכל מקרה, אחרי זמן מה אסע ב443 סתם בשביל להרגיש שוב.

    דרך אגב, בגלל המשאיות שנשארות בימין 443 שהופך להיות בעצם עם נתיב אחד ויש כל כל הרבה חיכוך עם מכוניות שבפני עצמו נשמעת לי חוויה מפוקפקת

    Sent from my SM-N920C using Tapatalk

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    103
    לדעתי עדיף כביש 1 על 443 יש מלא חריצים שממלאים אותם בזפת וזה חלק מאוד, אני נמנע מלנסוע על הכביש הזה.

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לגבי המשאיות יש שוליים רחבים יחסית לכביש 1
    אגד הנהגים שם נוהגים כמו חמורים במטרה לסיים את הסיבוב בשילוב תחזוקה גרועה ( מנסיון נלחמתי איתם על הנושא ) מביא להתחממות של האוטובוסים.
    כביש אחד היום:

    מהירות שיוט בין 0 ל10 קמ״ש

    חבר נסע דרך 443 לאותו היעד והגיע 40 דקות לפניי

    בכל מקרה עדיף שלא תסעו על 443 ככה יהיה פחות עומס



    I may simply be a single drop of rain
    But I will remain
    ⚡️

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    עוד שאלה, איפה אתה גר או לאן אתה צריך בירושלים
    אני גר בגילה ו 443 מתלבש כמו כפפה בכביש בגין

  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167

    1 או 443?

    רמות ( אפשר לומר על 443)



    I may simply be a single drop of rain
    But I will remain
    ⚡️

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #26
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    443 בכל יום ובכל שעה.
    אוהב את הכביש הזה. אשכרה כביש רכיבה בדרך הביתה או מהבית.
    יש מקטעים קצרים עם פסי "הגומי" על האספלט, זה לא נעים אבל לא נורא. לומדים לכוון את הכלי מחוץ להם.

    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    גם אני לא מבין מה כל התעופה פה על 443. מחסום + (ה + זה לשני שכאילו עוברים אותו בלי להאיט, אבל מאיטים כי אי אפשר לעוף ככה על פניו) , כמה רמזורים מעצבנים, לפחות מקטע אחד של כ 100 מ' של ריצוף אבנים משתלבות במקום אספלט (פעם איזה ירוששמי אמר לי שזה היה מיקומו הישן של המחסום, מה לא שמעו על סלילת אספלט?)
    על איזה מקטע אתה מדבר? לא זכור לי שיש כזה דבר מלבד פסי ההרעדה במחסום.

    מיותר להגיד שיש שם כמה קטעים לא סימפטים, לרבות אותה ת.דלק דור-אלון בעליה שהזכיר ידידי לוקי , תדלקתי שם לא פעם בדרך לטוביה בתקופות קיומו, היתה חוויה מפוקפקת והרגשה שעובדי המקום מהמגזר לוטשים עיניים על הכלי כאילו הבאת את בר רפאלי בלבוש מינימלי לכפר באלבניה..
    אין שום כמה קטעים לא סימפטיים. תחנת הדלק שם אכן מחוץ לתחום - אני מדיר את רגליי משם כבר שנים ובכל מקרה זה מבאס לעצור את השוונג באמצע העליות והפניות שם..
    וכן, גם כביש 1 לא בדיוק כיף גדול (כבר פירטו מעליי).
    כביש 1 זה דרעק, אבל רוב הכבישים הראשיים כאן דרעק. והדרעק הראשי זה כביש 6 המשעמם עד גיהנם ושורף הצמיגים לשווא. מזל שלפחות אחד מהעובדים שם סבבה לגמרי
    קיצר, אם לא צריך להגיע לירושלים אז תחסכו מעצמכם. מי שחייב, אנע משתתפף בצערו
    אם מוחמד לא בא אל ההר, ההר יבוא אל מוחמד! להת' מחר יא סטלה.
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

  12. #27
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    22
    443

  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    123
    zvika
    היה שם פעם אחרי הרמזר של מכבים רעות לכיוון ירושלים חלק בכביש שיה אבנים משתלבות.
    שמו שם אספלט לפני שנה בערך.
    ויש כמה חלקים לא ממש נעימים. בין אם מתחת לבסיס מודיעין באמצע הדרך ובין אם החלק שעכשיו יש בו גדרות משני הצדדים ולא זה נותן הרגשה של מטווח.

    אני ספציפית מאורה אז נוח לי כביש 1 אבל לרכיבה טובה אין לי בעיה להאריך בכמה דקות...

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אני מאד אוהב את כביש 1 גם בהלוך וגם בחזור, אבל 443 עדיף!

    אני רוכב בכביש 1 בשעות וימים שברור שיש פחות תנועה ובשאר הימים סובל
    ב-443.

    שונא גם כביש 6 לצפון.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני מאד אוהב את כביש 1 גם בהלוך וגם בחזור, אבל 443 עדיף!

    אני רוכב בכביש 1 בשעות וימים שברור שיש פחות תנועה ובשאר הימים סובל
    ב-443.

    שונא גם כביש 6 לצפון.
    כנ"ל. מבינה אותך.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO