אני מעוניין לבנות ערכת כלים שתהיה על האופנוע תמיד,
השאלה מה עדיף מפתח שוודי 1 איכותי
או 23 מפתחות רינג?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני מעוניין לבנות ערכת כלים שתהיה על האופנוע תמיד,
השאלה מה עדיף מפתח שוודי 1 איכותי
או 23 מפתחות רינג?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אתה יודע, החיים זה פשרה...
מפתח שוודי זה מעפן, הוא לא נכנס למלא מקומות והוא חורש ראשי ברגים.
מצד שני, אתה לא באמת הולך לסחוב 15 מפתחות על האופנוע.
מצד שלישי, אתה לא צריך 15 מפתחות בערכה הניידת שלך. אתה לא הולך לעשות אובראול על השוליים בכביש החוף.
תלוי סוג הרכיבות שלך, תבנה ערכת כלים יעודית לתיקוני דרך בסיסיים אותם סביר להנית שתיאלץ לעשות.
חפש קצת בגוגל, יש המון המלצות על איך לבנות ערכה כזו.
שוודי לא מומלץ. הוא יכול לטחון את ראש הבורג
יש גדלים שבשום מצב אתה לא תצטרך לעבודה על הכלי שלך.
בתור התחלה תבדוק איזה מפתחות אתה צריך כדי להוריד גלגל קדמי + אחורי.
אם כבר כלים אז לא שוודי אלא מפתחות רינג סגור צד אחד וצד שני פתוח , או ראצט חצי עם בוקסות
מה ולאיזה מטרה בדיוק תפרק דברים באופנוע עם מפתחות באמצע הדרך??
לא רואה את זה קורה.. שים אולר של אלנים, מברג פיליפס ושטוח, שוודי ומפתחות בקוטר של הציר גלגל.
יותר מזה פשוט לא רואה איך יהיה לזה שימוש (אלא אם אתה יוצא לטיול של 50K קילומטר עם אדוונצ'ר בחו"ל ואז זה כבר סיפור אחר).
אתה צריך שתי ערכות,
אחת מסודרת בבית עם מפתחות טובים ובוקסות ועוד שלל כלים ייעודיים.
השניה לחירום בלבד לאופנוע.
בערכת חירום יש לי ג'בקה קטנה, שבדי קטן, מפתחות 10 ו12, ולדרמן עם סט ביטים (כולל גם אלנים).
בנוסף את מפתחות הגלגל שמגיעים עם האופנוע (מפתח פח) ומפתח פלאג.
כמובן, מספר אזיקונים וברגים ספייר בגדלים שמתאימים לאופנוע.