עדיין תקוע עם הvjf250,
כשהאופנוע קר מגיב בסדר גמור ונוסע אך כאשר האופנוע מגיע לטמפרטורת עבודה לאחר 20 -30 הפתיחות מתחילות להיות איומות וצריך לתת כמות גז נחמדה הרבה יותר כדי שיזוז מהמקום כמו שצריך ולא יהיה קירטואה . עכשיו השרשרת וגלגלי השיניים גמורים והגיע זמנם והם יוחלפו לאחר החג , אך האם זה יכול לנבוע מזה? פשוט נראה לי לא כל כך סביר שבמקרה כזה רק בטמפרטורת עבודה הוא יגיב מוגזם בצורה כזאת.
נערך לאחרונה על ידי PushTheThrottle; 03-10-2015 בשעה 19:15.
נשמע כמו נבלה שדורשת כיוון או ניקוי קרבורטור (אם יש) או כיוון שסתומים או בעיה אחרת במערכת הדלק
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51