למה לא?
כבד [180].
ראות עאמה קדימה.
למה כן:
מודרני,מוזרק,אמין יחסית,דושי-מושי,מהירות שיוט בגבול הרישיון,רך ונעים,יכול לתפור שבילים בקלות,22 ליטר במיכל פלסטי,
שומר טוב על ערכו כמשומש.
הייתי שמח לשמוע מה דעתכם על הטנרה 660 בתור אופנוע ראשון.
אתחיל לימודים בשנה הבאה ולכן האופנוע אמור להישמר אצלי לתקופה ארוכה.
המחשבה הראשונה הייתה לכיוון הkle500 אבל גם צריך רישיון A וגם נראה כי רוב הכלים עברו 'התעללות' בשל גילם.
אז האם הטנרה טוב בתור אופנוע למתחילים או שהוא כבד ומגושם מדי??
(נמשך בעיקר לדו"שים ולצערי המבחר בנפחים הקטנים של דוש אמיתי, עם מהירות שיוט סבירה לכבישים מהירים, שואף לאפס למיטב הבנתי)
נ.ב
לא בחור קטן..
1.82, ולא צנום..
למה לא?
כבד [180].
ראות עאמה קדימה.
למה כן:
מודרני,מוזרק,אמין יחסית,דושי-מושי,מהירות שיוט בגבול הרישיון,רך ונעים,יכול לתפור שבילים בקלות,22 ליטר במיכל פלסטי,
שומר טוב על ערכו כמשומש.
היה "האופנוע הבא" שלי במשך כמה שנים טובות.
עד שהבנתי שמה שיש לי בין הרגליים (הדגם הסבא) מתאים לי בול.
אבל אתה לא אני ואתה גבוה.
לך על זה.
עם כל הגובה שלך עדיין יהיה לך נוח יותר עם אופנוע נמוך יותר. אבל בכל שאר הפרמטרים זו בחירה לא רעה בכלל...
עדיין בהתלבטות לגבי הטנרה
אשמח לכל עצה, טענה בעד/נגד, יכולת של אדם חסר ניסיון עם אופנוע בגודל כזה.
כמו כן, נראה כי אין הרבה כלים יד שנייה, ומה שיש נמצא על הלוח הרבה זמן.
מישהו יכול להאיר את עיניי למה זה ככה??
עוד דבר שאני לא בטוח לגביו הוא עניין הרישיון. יש לי רישיון a1, בכל מודעה (כולל של מטרו טרייד) הטנרה כתוב כרישיון a1, אבל באתר רשום כ48 כ"ס. אשמח אם בעל אופנוע כזה יוכל לאמת לי שאכן הוא מתאים לa1.
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
האופנוע הזה לא רוצח בשום מובן.
הוא כן ירים אותך כבר בראשון אם לא תזהר, אבל הוא לא אגרסיבי.
למה אתה מכוון ספציפית על טנרה ולא למשל על ויסטרום 650 או סתם בשביל הקטע טרנסאלפ כלשהו?
מה אתה מחפש מהכלי?
מחפש כלי דו"ש, תנוחת ישיבה גבוהה, שיאפשר לי התניידות נוחה עם יחסית הרבה ציוד ונוחות למורכב. עם אופציה של שבילים וטיולי שטח רגועים.
לא ננעלתי על הטנרה, פשוט נראה אופנוע טוב, עונה על הצרכים ומתאים לa1 בלי צורך בהגבלה אצל היצרן (שלמיטב הבנתי חלקם מוגבלים ל33 כ"ס מהתקנות הקודמות) שאולי ההגבלה הזאת לוקחת מהאופנוע כוח שהוא זקוק לו
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
מה אופי הנסיעות היום יומי שלך?
ואני מניח שאתה מדבר על תקציב של 25-30 אלף, או יותר?
כרגע הנסיעות היומיומיות הן כ50 ק"מ שלרוב זה עם נוסעת (כרגע ברכב בשאיפה שהדבר ימשיך עם האופנוע)..
עם זאת, שנה הבאה מתחיל לימודים כך שתהיה נסיעה של פעם בשבוע שבועיים על קו באר שבע-ראשל"צ, ולא יודע מה יהיו הנסיעות היומיות.
הדבר אומר גם שלא תהיה אפשרות כלכלית להחליף את האופנוע ולכן מעדיף נפח גדול יחסית.
התקציב הוא בכיוון ה35 גמיש אם יש משהו ששווה את זה (רק לכלי).
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
אתה בכיוון הנכון.
וי-סטרום הוא דיי מגושם ורך מידי לרכיבת שבילים,אפילו אם זה שבילי ק"קל,אותו הרושם הוא על הטרנסאלפ.
למה לא טנרה: הוא מכוער! שאלוהים ייקח את מי שעיצב אותו!
למה כן: הייתי הולך על ורסיס 650
Sent from my iPhone
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
כן,תלך על הוירוס 650,שם קופצים השסתומים מהמקום ועושים נזק אללה יוסטור.
אם באמת הוא הולך לעבור תלאות בשטח אז
DSC_5237.jpg
אם לא אז טנרה או ורסיס או ויסטורם