עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 21 מ 21

אשכול: WSBK 2016 - סבב מספר 6 // ספאנג, מלזיה

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    מוזר להגיד שהונדה לא אופנוע תחרותי...
    ראה מקרה מוטוGP.
    לדעתי מדובר פשוט בהתאמת האופנוע להיידן. וצוות נכון מאחוריו.
    הריי כרוכב הוא אחד הטובים. בטח בסופרבייק.
    נכון הונדה לא מורגשת בסופרבייק. ראה גם שנה שעברה עם סילביין גינטולי.
    אבל הכל עניין של זמן. אם הונדה תחליט היא תגיע.
    (טוב זה לא אובייקטיבי אני מכור.)
    ואגב נימי בקש מאביעד פתק מחלה בימי ראשון. הנ"ל חולה סופרבייק. חולה אהבה.
    ואהלן פרדר.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    מוזר להגיד שהונדה לא אופנוע תחרותי...
    ראה מקרה מוטוGP.
    לדעתי מדובר פשוט בהתאמת האופנוע להיידן וצוות נכון מאחוריו.
    הריי כרוכב הוא אחד הטובים. בטח בסופרבייק.
    נכון הונדה לא מורגשת בסופרבייק. ראה גם שנה שעברה עם סילביין גינטולי.
    אבל הכל עניין של זמן. אם הונדה תחליט היא תגיע.
    (טוב זה לא אובייקטיבי אני מכור.)
    ואגב נימי בקש מאביעד פתק מחלה בימי ראשון. הנ"ל חולה סופרבייק. חולה אהבה.
    ואהלן פרדר.

  3. #18
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ראיי היה נאמן להונדה שנים. לא יצא לו מזה כלום.
    בשנה הראשונה שלו על הקוואסאקי הוא לקח אליפות.
    בכיוון ההפוך גינטולי לקחת אליפות עם אפריליה (אחרי שעונה לפני כן סיים 3), עבר להונדה, ו..הופ. כלום.
    מקרי? לא נראה לי.

    האם זה אומר שאין להונדה את היכולת? לא בהכרח.
    נראה יותר כמו עניין של תיעדוף משאבים (כסף). יש יצרניות שהלכו על צעד יותר קיצוני, התקפלו והלכו.
    מה עדיף? שכולן תישארנה ותשקענה. יש רצוי ויש מצוי.

  4. #19
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אייל פרדר
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    36
    ציטוט נכתב במקור על ידי ilang צפיה בהודעה
    מוזר להגיד שהונדה לא אופנוע תחרותי...
    ראה מקרה מוטוGP.
    לדעתי מדובר פשוט בהתאמת האופנוע להיידן וצוות נכון מאחוריו.
    הריי כרוכב הוא אחד הטובים. בטח בסופרבייק.
    נכון הונדה לא מורגשת בסופרבייק. ראה גם שנה שעברה עם סילביין גינטולי.
    אבל הכל עניין של זמן. אם הונדה תחליט היא תגיע.
    (טוב זה לא אובייקטיבי אני מכור.)
    ואגב נימי בקש מאביעד פתק מחלה בימי ראשון. הנ"ל חולה סופרבייק. חולה אהבה.
    ואהלן פרדר.
    העניין עם ההונדה הוא שזאת פשוט פלטפורמה מיושנת - ה-CBR1000RR לא השתנה במשך שנים, בעוד המתחרים הציגו אופנועים חדשים. אין בכלל וויכוח שאם הונדה תחליט, היא תייצר סופרבייק חדש שיהווה גם פלטפורמת מירוצים תחרותית. יש שמועות על CBR חדש, אופתע מאוד אם הוא יוצג ל-2017, אך אשמח להתבדות.

    העובדה שהיידן ו-VDM מצליחים להגיע להישגים שלהם, מעידה יותר על היכולות שלהם כרוכבים, מאשר של האופנוע, ראה הדוגמואות שנימי נתן עם ראיי וגינטולי.

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    מסכים לדברי 2 המלומדים.
    פרדר /את נימי.
    הכל עניין של סדר עדיפיות.
    לא בעיית תקציב.
    הריי שהונדה רוצה להשקיע היא עושה.
    ראו GP. 15. 16.
    ולהבדיל את מהפכת הDCT.
    העבר והעתיד.
    האפריקה טווין.x
    NC750.האינטגרה.
    המהפכה השקטה.

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    רוסי הולך לצאת לפנסייה מוקדמת.
    כמו בתעשייה האווירית."
    אגב יש לו מחליף .
    למה לו סופרבייק.?- האתגר .

אשכולות דומים

  1. לאן נעלם השידור WSBK דונינגטון .!?
    על ידי ilang בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-05-2016, 13:44
  2. WSBK 2016 - סבב מספר 5 // אימולה, איטליה
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 02-05-2016, 23:21
  3. Kle500 -מספר שאלות
    על ידי Busy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 27-02-2016, 11:06
  4. למסירה מספר חלקים
    על ידי child on slide בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 14:31
  5. *********ספויילר********** מירוץ ספאנג
    על ידי Jonathan בפורום כללי
    תגובות: 109
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 16:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO