כל כך הרבה מלל בשביל להגיד שאתה עומד להזמין את האפריקה טווין החדש![]()
מאז שאני זוכר את עצמי, אני קשור בעבותות ברזל לתחום המוטורי. על גלגולי הרבים כבר כתבתי וסיפרתי
וחשבתי לעצמי שכבר ראיתי והבנתי הכל.
למי שפספס בקצרה,התחום האהוב עלי הוא תחום האופנועים של פעם, ברזל פשוט, אדמה רוח ואש,
היינו חשמל בסיסי, קרבורטור, ודלק. כל הממבו ג'מבו של מחשבים, מערוכות שמתערבות לך ברכיבה,
גמדים שמקדמים/מאחרים לך הצתה או שומעים נקישות, היו מבחנתי צעצועים לעשירים.
אני לא מפונק, מאותגר טכנולוגית, וכסף אצלי הולך למקומות אחרים, כשהרכיבה, חשובה ככל שתהיה מגיעה
אחרי צרכים אחרים של המשפחה בסדרי העדיפויות ולכן הסכום שמוקצה לשם קטן.
השילוב הזה גרם לי לאהוב את כלים הבסיסים, האמינים, אני לא צריך מושב מפנק, או מגן רוח, אני מחפש
מנוע בסיסי שיודע לעשות עבודה, וגם כשהוא קורס מדי פעם אפשר לפתור הכל בכמה פעולת בסיסיות. אופנוע
זול, בהחזקה כזה שלא יקרע אותי.
ולכן לאורך השנים החזקתי וספה 1969 (סופי היקרה) היו קטנועים שונים, ג'אווה, GSX400 היה המפלץ החביב
BMW R100RS מודל 1977 שחרשנו איתו את המדינה לרוחב ולאורך וגם כמה אלכסונים נחמדים.
השילוב הזה של הג'ינג'ית אופנוע ואני חיזק את הצורך באופנוע טיולים, והשלב הבא היה לעבור למשהו קצת
יותר וקרנף סיפק הרבה יותר...ופה אני מודה, החלה הספקנות בדרך...
נכון התחזקתי כלכלית, והיום אני מעדיף טיפול במוסך אמין על עבודה בחצר. כן אני נהנה רחמנא ליצלן מפינוקים
בסיסים, אני כבר עוצר מיוזמתי מדי פעם לקפה (תירוץ) ובסתר משפשף ישבן דואב ומבקר בשירותים.
אני כבר לא רואה בכל אופנוע אויב, שצריך להביס בכביש ולהשפיל בהרמת גלגל, אני מטיף, שומו שמיים לרכיבה
בטוחה וממוגנת ולא לסקס פרוע כאחרון הזקנים.
אני פוזל עד סכנה לאופנועים חדשים, מבריקים, כאלה שיודעים לרוץ גם בשטח וגם בכביש, ולא מתבייש כבר לצבוט
להם באגזוז או ללטף להם את המושב.
אני רוצה הרבה יותר מאשר אני מסוגל לבלוע, האם התקלקלתי?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
כל כך הרבה מלל בשביל להגיד שאתה עומד להזמין את האפריקה טווין החדש![]()
שושנים מה קרה העלו את המשכורות במשטרה?..
בשבילי אתה המפכל".
אם לא תבלע עכשיו - מתי תבלע?
עוד מעט לא ישארו שיניים..
לך על זה.
קח את האפריקה בגרסת הDCT , מותר לפעמים להתפנק... אני דווקא שהייתי חם עליו, קשה לי עם כל העומס שנמצא אחרי הכידון, כל אופנועי הפיירינג האלו, פלסטיקה מיותרת, אולי הונדה יעשו אפריקה נייקד?
הגיע זמנה של קרן השתלמות?
האפריקה יהיה גם האופנוע הבא אצלי. וכמי שכבר עבר את התהליך והתחדש בטרנסאלפ חדש ב 2011 ונישל מעליו XR650L מודל 1996 אני ממליץ על המעבר בחום. תמיד אהבתי לרכב אבל הטרנסאלפ החדש חידש אצלי את חדוות הרכיבה.
איללכא...וסובבו בגז
תקנה בבקשה אפריקה DCT כדי שאקנה אותו משומש עוד 4 שנים.
תודה :P
לא התקלקלת. שינית נתיב.
ובינינו, מי לא רוצה את האפריקה טווין החדש הזה?
מזמין אצלך נסיעת מבחן פוסט רכישה.
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
וואלה כולנו פה בהר מאבדים את עצמנו לדעת.
אתה רוצה אפריקה, אני על חיקויי הארלי, שמוליק פ על רישוי אפור ורנצ'וק בכלל זולג לבאנדיט.
נראה לי שזו קדחת השחת.
היחיד ששומר על קו אחיד גם בסיבובים זה צביקה שנאמן לאזיקונים!
נדבק מסכן, דווקא היה בחור טוב....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מותר להתפנק הייתי שבוע על קטנוע חלופי ממטרו והתחלתי לפזול לXMAX400 רחמנא ליצלןגם XV950 על הכוונת.
כן, התקלקלת. קשות !!! (מריחים את העובש מהאזניים שלך) איפה הכמיהה לחארלי?
והנה - אני לא. לא מעוניין באפריקה טווין החדש, וגם לא הישן.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
הבחור דמנטי לגמרי.
לא חושב שהוא יודע מה הוא רוצה.
ככה זה שיש אוויר הרים צלול המוח מסתובב