עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: GS500E - מחפש המלצות, חוות דעת וכו' לפני רכישה

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163

    GS500E - מחפש המלצות, חוות דעת וכו' לפני רכישה

    היי חברים.
    בשעה טובה אני הולך רגל (לאחר הסיפור עם ההונדה שאני מניח שלא מעט פה מכירים). העיניים פוזלות לכלי הבא - הלא הוא ה-GS500. למה GS? זול לרכישה, קל לאחזקה, אמין, טווח דלק סביר ביותר, מהירות שיוט מעל ומעבר למה שאני צריך, חלפים בשפע, המון אופציות לקוסטומיזציה, מה עוד אפשר לבקש?
    כרגע יודע שיש לבדוק את מיכל הדלק שנוטה להחליד מהר, מתלה אחורי שמתפורר עם השנים, וכמובן בדיקה סטנדרטית כמו לכל כלי במוסך. האם יש שנתונים מומלצים לכלי? עד כמה זה "סיפור" להחזיק כלי מיושן (במידה וה-GS שארכוש יהיה מתחת לשנתון 97).

    אשמח לחוות דעת מאנשים שהיה להם את הכלי, מה לשפר בו אם צריך, להחליף וכו'.

    כמו כן, שואל מסקרנות - מדוע המחירים של הכלי עלו בצורה דיי משמעותית לאחרונה? לפני כחצי שנה רוב ה-GSים נמכרו בטווח של כ-8-10 אש"ח, כיום נעים רובם בין 12 ל-15 אש"ח. האם גילו שהשלדה עשוייה זהב או שאני מפספס משהו?

    שאלה אחרונה - האם ישנם מקומות בהם ניתן לראות את הכלי? טרייד-אינים למיניהם במרכז וכו'? אני מהדרום ואצלנו הדבר בקושי קיים לכן אשמח לדעת אם מסתובבים GSים במרכז למכירה שאינם מפורסמים במקומות כמו פייסבוק או יד2.

  2. #2
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    ציטוט נכתב במקור על ידי BassOutcast צפיה בהודעה
    למה GS? זול לרכישה, קל לאחזקה, אמין, טווח דלק סביר ביותר, מהירות שיוט מעל ומעבר למה שאני צריך, חלפים בשפע, המון אופציות לקוסטומיזציה, מה עוד אפשר לבקש?
    זה לא בידיוק ככה.
    כל הג'יאסים הזקנים ששמעתי, היו להם בעיות, מנוע, שלדה, מכלולים.
    "קל לאחזקה" אומרים על אופנוע שיש לו רגלית אמצע ואין לו פיירינג, עדיין לשפץ נבלה, זה סיפור סיפור.
    בקיצור, ניסיון לחסוך יכול לעלות לך ביוקר.
    לפעמים יש בסוכנויות (איזור רח' העליה בת"א) כלים שלא מפורסמים, אבל לרוב, הם לא מציאה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מודל נמוך מ 97 עושה 2 טסטים בשנה וכנראה תצטרך להחליף את רוב המכלולים והחלקים במנוע.
    אם תרצה ליישר קו.

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaig צפיה בהודעה
    זה לא בידיוק ככה.
    כל הג'יאסים הזקנים ששמעתי, היו להם בעיות, מנוע, שלדה, מכלולים.
    "קל לאחזקה" אומרים על אופנוע שיש לו רגלית אמצע ואין לו פיירינג, עדיין לשפץ נבלה, זה סיפור סיפור.
    בקיצור, ניסיון לחסוך יכול לעלות לך ביוקר.
    לפעמים יש בסוכנויות (איזור רח' העליה בת"א) כלים שלא מפורסמים, אבל לרוב, הם לא מציאה.
    הבנתי. נסיון לחסוך כבר היה עם ההונדה והסתכם בהשקעה שהייתה שווה את מחיר הקניה (וככל הנראה יכלה להתקזז ל-CBR250 באותה עלות).
    מאיזה שנתון מומלץ לקנות? אני מעדיף לחכות ולקנות אחד עוד חודש עם תקציב גדול יותר אך אחד שאוכל לרכב עליו בראש שקט יחסית ולא ייתקע לאחר כל נסיעה.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    יש אחד בפשפשוק בפייסבוק שנת 2002 ב 12000 ש"ח, תחפש שם פוסט שפרסמה אחת Alis Tompakov.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מנסיון שלי עם GS כלי אמין,פשוט וזול להחזקה.
    אכן במיכל נוטה להחליד.
    כפי שציינו למעלה הכלים כבר ישנים וסביר להניח שרובם לא עברו חיים קלים ואתה עשוי למצוא את עצמך בהרפתקה כלכלית שלא בהכרח משתלמת לך.
    תבדוק טוב מה אתה רוכש!

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    יש אחד בפשפשוק בפייסבוק שנת 2002 ב 12000 ש"ח, תחפש שם פוסט שפרסמה אחת Alis Tompakov.
    מכיר כל GS בפשפשוק, כולל זה של אליס שנראה כלי אהוב ומטופל.
    יש שם אחד שנת 94 שמשיחה עם המוכר הוחלף לו מנוע וכרגע עם 40 אלף בלבד, הבעלים עבד במוסך וסידר את כל האופנוע לאחר שהעלה אותו לכביש לאחר בדיקת מעבדה...זה נשמע טוב? רק העובדה שהכלי נחשב מיושן מרתיעה אותי...

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    המחיר עלה בעקבות השינויים בכ"ס לבעלי רישיון A1. מאז השינוי, הGS הפך לכלי התקציב בעל הנפח והכח הגדולים ביותר ומכאן העליה במחיר.
    מה לשפר? קודם כל אגזוז (לי היה יושימורה). צליל נהדר וחוויה הרבה יותר נעימה מהדוד המקורי והאנמי.

    אם יש לך גישה לחלקים וידע לעבוד ולשפץ הבעיה שמפרידה בינך לבין GS משנתון ישן היא תקציב לחלקים... אני הייתי מחפש כלי משנות ה2000.
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  9. #9
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    ציטוט נכתב במקור על ידי ItayK צפיה בהודעה
    המחיר עלה בעקבות השינויים בכ"ס לבעלי רישיון A1. מאז השינוי, הGS הפך לכלי התקציב בעל הנפח והכח הגדולים ביותר ומכאן העליה במחיר.
    מה לשפר? קודם כל אגזוז (לי היה יושימורה). צליל נהדר וחוויה הרבה יותר נעימה מהדוד המקורי והאנמי.

    אם יש לך גישה לחלקים וידע לעבוד ולשפץ הבעיה שמפרידה בינך לבין GS משנתון ישן היא תקציב לחלקים... אני הייתי מחפש כלי משנות ה2000.
    אוקיי, נשמע טוב.

    ראיתי במקרה שגם ה-DR650 וה-XT500 נכנסים ל-A1. כיוון שה-KLE לא התאים חשבתי שאין דו"שים גדולים ברשיון ובתקציב. מה דעתכם על כלים אלו? שמעתי שה-DR נהדר בשטח, ומאוד הייתי רוצה לחקור מעבר לכבישים סלולים.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    28
    אם אתה בכיוון ה-500 הוותיקים, ממליץ בחום על Honda cbf500s מהשנתונים ההם. מנוע אמין מאד ומכלולים איכותיים ביחס לשאר משפחת ה-500 של ימי ה"עד 500".
    גילוי נאות: אני בעל אחד כזה, מודל 2006, כבר קרוב לשנתיים. תחזוקה פשוטה וזולה באופן עצמאי (די פשוט).

  11. #11
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    2006 זה לא 97.



  12. #12
    ציטוט נכתב במקור על ידי gabaz צפיה בהודעה
    אם אתה בכיוון ה-500 הוותיקים, ממליץ בחום על Honda cbf500s מהשנתונים ההם. מנוע אמין מאד ומכלולים איכותיים ביחס לשאר משפחת ה-500 של ימי ה"עד 500".
    גילוי נאות: אני בעל אחד כזה, מודל 2006, כבר קרוב לשנתיים. תחזוקה פשוטה וזולה באופן עצמאי (די פשוט).
    אם אני זוכר נכון, ה-CB500 הגיע לארץ בשנות ה-90 לתקופה קצרה בלבד (1995-1996) ולכן קשה מאוד למצוא אופנוע כזה במצב סביר,
    ועוד יותר קשה יהיה למצוא חלפים. בשנות ה-2000 חודש היבוא.
    "בשנתונים ההם" וגם בשנתונים החדשים יותר, המנוע שלו מפיק הספק של כ- 55 כ"ס ולכן אינו מתאים לבעלי רישיון A1.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    99
    א. לא מבין הרבה בתחום
    ב. קניתי את נינו לפני חודשיים בערך. מודל 2003. הוא עמד יותר משנתיים בחצר של מישהו והיה צריך לעבור יישור קו רציני, מצבר, צמיגים, ניקוי מיכל דלק .. ועוד
    לפני בכלל שעשה טסט בכדי להעביר לי בעלות
    עברנו את זה.
    אין לי הרבה פרספקטיבה כי רכבתי עד עכשיו על מובי 125.
    מה שאני יכול לתרום זה ככה. דלק 1:20, מתניע כל בוקר עם צוק אבל ממש אמין. אין תקלות. מתחתי לבד שרשרת ממש בדיחה, יש לו רגלית אמצע ושני אומים- שתי דקות.
    אני מוסיף לו שמן, הייתי אומר כחצי ליטר בחודש. מבחינת כח - אין להשוות למובי. אבל מבחינת עבירות בתוך פקקים ורמזורים של גוש דן, הוא הרבה פחות גמיש לי כרגע.
    אנחנו די לומדים אחד את השני והמצב משתפר.
    מבחינת מהירות , לא יכול למסור פרטים, בו נגיד שאילו הייתי מגיע ל150 הייתי ממש חושש, ויצא לי לחשוש מעט ועדיין היה הרבה כוח במנוע שלא העזתי לממש

  14. #14
    היה לי gs 500 מ98 עד לא מזמן.

    Kopel אני לא שותף לחשושות שלך, האופנוע שהיה לי היה מגיע ליותר, על פי מקורות זרים כמובן, אבל תכלס לא הייתי נוסע מהר כמעט אף פעם, זה לא הקטע שלי בכביש.
    תבדוק תקינות הכלי שלך (אולי מיסב, או בולמים גמורים וכו').

    אם אתה יודע לטפל בעצמך- קונה אחד במצב הכי טוב שאתה מוצא, מחפש כלי נוסף שיהיה לחלקים, ואתה מקבל מתכון זול לכלי תחבורה שלא עוצר,מהנה ומלמד
    אם היו בעלים טובים, הכלים האלו חוצים את ה100 אלף ק"מ בלי בעיה.

    קח חבר שבאמת מבין ברכבים, לא אחד שמלא באגו, כך תצליח לחסוך כספים בבדיקת הכלי במוסך טוב.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    326
    ציטוט נכתב במקור על ידי BassOutcast צפיה בהודעה
    אוקיי, נשמע טוב.

    ראיתי במקרה שגם ה-DR650 וה-XT500 נכנסים ל-A1. כיוון שה-KLE לא התאים חשבתי שאין דו"שים גדולים ברשיון ובתקציב. מה דעתכם על כלים אלו? שמעתי שה-DR נהדר בשטח, ומאוד הייתי רוצה לחקור מעבר לכבישים סלולים.
    Xt 500 וdr650 נכנס לרשיון a1 עד 47 כ"ס?

אשכולות דומים

  1. מחפש GS500E
    על ידי TundraOG בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-06-2016, 19:23
  2. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 06-06-2016, 22:56
  3. קוואסאקי EN500 - שאלות לפני רכישה
    על ידי TundraOG בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 31-05-2016, 16:31
  4. שאלה לפני רכישה - בעלות סוחר רכב
    על ידי dorcbr בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 27-07-2015, 08:17
  5. שאלה לפני רכישה..
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-07-2015, 22:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO