מה לעשות כדי לשרוד על דינוזאור?
טיפול של 6 הופך לטיפול 4.
לא דוחים כלום למחר.
אין מרוצים.. מה זה מרוצים? הפלג הצפוני הוא מוסכניק שאין לו בעיה לעשות מנוע ב10 דקות ל50 כלים כאלה אז בטח שאין לו בעיה עם כלים ישנים.
בעיה שתעלה לך 5000 שקל ותגרום לך להיפטר מהכלי, תעלה לו בכמה שעות עבודה..
ronen123, לא יודע מה הסיפור עם הכלי שלו, תמיד יד מציאות של אחד בעשור, אבל לא יודע אם הוא משתמש בכלי באופן יומיומי (ויש לי הרגשה חזקה שלא) וזה סיפור אחר לגמרי אם לא.
אם אתה רוצה כלי שתוכל לנסוע איתו יום יום בלי לפחד מצרות שונות ומשונות - אז אל תקנה כלי זול בן 22.
מה לעשות כדי לשרוד על דינוזאור?
טיפול של 6 הופך לטיפול 4.
לא דוחים כלום למחר.
רק כדי לאזן - יש כלים שמורים וטובים (כמו שהוזכר כאן). במיוחד בקטגורית המעל 500 שילדי בנדיט 400 לא נגעו בהם. (נכון לוקי?)
אבל קשה מאד מאד לשים עליהם יד.
זה הכל עניין של מזל וסובלנות.
(אבל על הסייף סייד תכין שישיה מינימום לאוברול)
נערך לאחרונה על ידי קסד; 18-05-2016 בשעה 10:50.
איפה מתחבר המזל לאוברול?
בנדיט 1200 יחסית נפוץ בהתחשב בנתונים אבל יש הרבה הבדל מ GS.
לא הייתי עולה על 1200 בלי כלי ביניים,בעיקר בגלל המשקל שלו.
בנדיט 600 יכול להיות אופציה טובה במידה ויש לך רישיון
4 צילנדר אמין וזול להחזקה,בהשוואה למרובעים אחרים.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
כרגע מוגבל לרשיון A1, ועם חוסר הנסיון שלי בנפחים מעל 250 סמ"ק לא הייתי קופץ ל-1200, למרות שהוא נראה אחלה.
אכן לרוכב מתחיל עדיף להתחיל בקטן.
למרות שאני עברתי מ50CC ל750CC אבל זה היה פעם כשהשער עוד צמח לי על הראש, הדלק עלה פחות מ2 שקלים לליטר והביטוח היה בר השגה.
לגבי הבאנדיט שלי הוא רחוק מאוברול (לדעתי) הוא לא מאבד שמן ,לא מזיע ועם תחזוקה ורכיבה נכונים הכלי ימשוך עוד שנים רבות.
אבל זה לא נושא הדיון.
נושא הדיון הוא כלים ישנים.
הסמ"ק משחק תפקיד כי כמו שכתבתי כלים בדרגת רישוי גבוהה (מתונים כמו דושים או כלבוייניקים כמו בנדיט 1200) יש סבירות גבוהה יותר למצוא במצב טוב.
מזל מתחבר בלמצוא כלי טוב וסטפה לאוברול על מנת לחסוך יזע ודמעות.
אתם לא חייבים לקפוץ בראש על מנת להתנגח באד הומינם.
שתו מיים.
חס ושלום להתנגח.
מסכים עם כל מילה שכתבת.
ואפילו מחזק!
וכן אם יש לו שליטה עצמית הבאנדיט יהווה פרטנר מושלם עבורו עשרות מונים יותר טוב מGS500 ועוד בעל עבר מפוקפק.
אבל אני משוחד אז.
הלוואי והיה רשיון A ויכלתי לפזול לכלים חזקים יותר. אך בשל נסיבות כאלו ואחרות - A1 נכון לזמן הקרוב.
שלא לדבר על העובדה שבקושי עברה חצי שנה מאז שעליתי על דו"ג. לעלות על 1200 לדעתי שווה להתאבדות.
בשנות ה - 90 ה - GS500 היה אחד מסוסי העבודה הנפוצים.
לא היו אז פורומים כמו היום אבל אני די בטוח שאם היו, היית רואה על האופנוע הזה את אותה כמות המלצות שיש היום ל - CBR500.
במילים אחרות, כל רוכב מתחיל שהיה לו A1 (אם אני זוכר נכון ההפרדה ברשיונות נכנסה לתוקף בשנת 94) ורצה אופנוע אמין וקצת יותר גדול מ-250 עשה את ההתגלחות שלו על אופנועים כאלו.
הסיכוי שהכלי הזה תוחזק וטופל לאורך כל השנים ע"י רוכבים מנוסים שטיפלו בו כמו שצריך, שואף לאפס.
אם בא לך פרוייקט - לך על זה.
אם אתה צריך כלי ליום יום - ממש אבל ממש, אל תלך על זה.
השיקול הכלכלי כאן הוא מוטעה מאד, אתה קונה בזול כי אין לך כסף, זה אומר שגם אין לך הרבה כסף לתיקונים לכלי שבוודאות ידרוש הרבה (אולי אפילו המון) כסף בהמשך.
זה מסוג ההימורים שאחרי זה מצטערים עליהם.
השאלה היא כמה זמן יחזיק לי כלי "חדש" (נניח עם 10 אלף ק"מ) דוגמאת ה-CRF250L?
ובמידה והכלי כבר טופל ועבר יישור קו, מה הבעיה?
התקציב שלי מאפשר לי או 500 ישן או 250 "חדש" בתשלומים. רוצה לחקור את הארץ, לטייל בדרכי עפר, לנסוע לאן שהדרך תביא אותי, אופציה להרכבה סבירה ואחזקה זולה. מבין שיש להתפשר על משהו עם תקציב כמו שלי - השאלה היא על מה?