תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: רעידות בסל"ד נמוך בפתיחת גז

  1. #1

    רעידות בסל"ד נמוך בפתיחת גז

    אפריליה שיבר 2011, 10 אלף ק"מ.
    עברתי ממש עכשיו מ-4 בשורה חלק ונעים למפלצת ויברציות הזאתי (לפחות מהנקודת מבט שלי..)

    אני לא ממש בטוח אם זאת בעיה או שזה פשוט האופי של הוי-טווין ולכן אני צריך ייעוץ.

    בגדול זה מרגיש כאילו הגעתי לתחום שמרגישים שהמנוע הולך להכבות וצריך לתת גז, רק על סטרואידים. הסרק של המנוע הוא ב1500 סל"ד בערך.
    בסל"ד נמוך מ-3000 כשאני ללא קלאץ' בפתיחות גז סבירות, כל האופנוע מגמגמם ורועד. זה מחמיר כשפותחים את המצערת יותר.
    הויברציות נורא חזקות והאופנוע משמיע רעשים שאני סבור שהם מהשרשרת בגלל המתח שנבנה ונרפה, אבל לא בטוח. נשמע כמו אבנים במכונת כביסה בערך.

    זה דורש שימוש הרבה יותר גדול ממה שאני רגיל בקלאץ'-גז בכיכרות ושימוש גדול יותר בהילוך ראשון (שכמעט לא השתמשתי בו על הימאהה דיוורז'ן שהיה לי, אבל פה הוא נורא חלק).

    אין את הבעיה הזאתי מעל 3000 סל"ד.

    יש לציין שהאופנוע עבר בדיקה לפני הקנייה ולא מצאו אצלו אף תקלה.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בדקת אם השרשרת מתוחה?

  3. #3
    כן, היא במתח המתאים

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    116
    זה קורה בדרך כלל כשאתה בהילוך גבוה מידי ?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ברוב מנועי הטווין שהם לא קרוזרים וכדומה זה בעיה ידוע, מנסיון אישי גם הוי סטרום 1000 וגם לSMT יש סימפטומים דומים, לרוב זה קשור לתקנות זיהום אוויר ולתערובת עניה בסל"ד נמוך.
    בSMT התקנתי מפת הזרקה שונה שעל הדרך גם מבטלת את חיישן החמצן, עכשיו אפשר למשוך מצערת מ2000 סל"ד .
    למרות הנ"ל רכבתי על השיבר החדש יותר שעבר כמה שינויים קטנים מדגם 2011 ולא הרגשתי בעיית סל"ד נמוך.
    באופנועי אפריליה יש קוד שדרכו אפשר להעשיר את התערובת ישירות מלוח השעונים נסה את זה קודם.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    נסה 12398 שאתה נכנס לדיאגנוסטיק במסך, אני לא זוכר את התפריטים שם אבל חפש ערך CO ותגדיל אותו ב10 או 15 יחידות.

    פעם היה מדריך בפולגז הישן בדיוק לזה : (

  7. #7
    ציטוט נכתב במקור על ידי idan_g צפיה בהודעה
    זה קורה בדרך כלל כשאתה בהילוך גבוה מידי ?
    בגדול זאת פחות או יותר ההרגשה. הילוך גבוה מדי, רק מוקצן.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ברוב מנועי הטווין שהם לא קרוזרים וכדומה זה בעיה ידוע, מנסיון אישי גם הוי סטרום 1000 וגם לSMT יש סימפטומים דומים, לרוב זה קשור לתקנות זיהום אוויר ולתערובת עניה בסל"ד נמוך.
    בSMT התקנתי מפת הזרקה שונה שעל הדרך גם מבטלת את חיישן החמצן, עכשיו אפשר למשוך מצערת מ2000 סל"ד .
    למרות הנ"ל רכבתי על השיבר החדש יותר שעבר כמה שינויים קטנים מדגם 2011 ולא הרגשתי בעיית סל"ד נמוך.
    באופנועי אפריליה יש קוד שדרכו אפשר להעשיר את התערובת ישירות מלוח השעונים נסה את זה קודם.
    נסה 12398 שאתה נכנס לדיאגנוסטיק במסך, אני לא זוכר את התפריטים שם אבל חפש ערך CO ותגדיל אותו ב10 או 15 יחידות.

    פעם היה מדריך בפולגז הישן בדיוק לזה : (
    אוקי זה די מוריד לי את החשש שמשהו לא בסדר.
    בתפריט אין אפשרות לשנות את ה-CO. התפריטים הם:
    -שגיאות
    -למחוק שגיאות
    -Reset Coupon
    -עדכון
    -החלפת מפתח
    -KM/MILES
    מאמין שאם אני אעדכן את המפת הצתה זה יעלים את הבעיה המדוברת. אני מניח שקיימת האפשרות הזאת אצל עופר-אבניר?

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    116

    רעידות בסל"ד נמוך בפתיחת גז

    באופן עקרוני, כמו שכתב אדון דוייטשה מעליי, זה די נורמלי בטווינים.
    לי יש Eprom של גברו שמטפל (בין היתר) בבעיה הזו. הבעיה במקור יכולה להיות מורגשת אפילו יותר אם יש לך אגזוז מקורי (לפחות מנסיוני).
    הדו״גים האלו אוהבים אוויר , ואם לא החלפת תיבת אוויר עדיין, מומלץ (או להתחיל לפחות בפילטר )
    בינתיים, עד שתפתור את זה, אם זה ממש מציק, תוריד הילוך (להשאר מעל 3k)
    נערך לאחרונה על ידי idan_g; 28-05-2016 בשעה 19:19.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    בגדול זאת פחות או יותר ההרגשה. הילוך גבוה מדי, רק מוקצן.


    אוקי זה די מוריד לי את החשש שמשהו לא בסדר.
    בתפריט אין אפשרות לשנות את ה-CO. התפריטים הם:
    -שגיאות
    -למחוק שגיאות
    -Reset Coupon
    -עדכון
    -החלפת מפתח
    -KM/MILES
    מאמין שאם אני אעדכן את המפת הצתה זה יעלים את הבעיה המדוברת. אני מניח שקיימת האפשרות הזאת אצל עופר-אבניר?
    אופצית הCO הייתה קיימת בפגאסו ועוד כמה אופנועים של אותה תקופה, כנראה בשיבר אין את זה אם אתה לא מוצא את זה.

    בכל מקרה מהצצה מהירה בAF1 ראיתי שיש עידכון שנקרא TRI-MAP תשאל באבניר על זה

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    116
    המלצה נוספת : פורום אפריליה... מאוד פעיל בהיקף בינלאומי. 99% שתמצא שם כל מה אתה צריך. ויש להם גם תמיכה בטאפטוק.

  11. #11
    תודה רבה לכולם, אברר את הכל.
    ולמעוניינים - הרעש ככל הנראה מהמשקף שרועד ולא מהשרשרת.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-04-2016, 13:02
  2. רפידות בלם לטימקס 530 - מחו"ל?
    על ידי izik בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-01-2016, 13:55
  3. עזרה בפתיחת ואריאטור לאיקס מקס 250
    על ידי Tal_matzlawi בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-01-2016, 02:05
  4. מגמגם בפתיחת גז b&w250
    על ידי moshe636 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-11-2015, 12:38
  5. העברת הילוכים בסל"ד גבוה או נמוך?
    על ידי ktm690smc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 11:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO