רק אם יגלו שנוצרה תקלה במנוע עקב הסליפ.
*תשובה מסוכן יבואן "מאיר" בקשר להונדה. שאל את הסוכן של הכלי שלך כדי שלא יהיו בעיות עם אותו יבואן.
אם שמים אגזוז סליפ זה יכול לפגוע באחריות יצרן או באופנוע? (לאורך זמן)
רק אם יגלו שנוצרה תקלה במנוע עקב הסליפ.
*תשובה מסוכן יבואן "מאיר" בקשר להונדה. שאל את הסוכן של הכלי שלך כדי שלא יהיו בעיות עם אותו יבואן.
סיכון מיותר, ברגע שיהיה נזק יקר לתיקון כמו החלפת מנוע הם יחפשו תמיד את הדרך להתנער.
סליפ און מחברה ידועה שהוא STREET LEGAL ומותאם לאופנוע שלך לא יגרום לשום נזק, יש יצרנים שנותנים אפשרות להזמין את האופנוע עם סליפ און של חברת אפטר מארקט ואז איזה פלא יש אחריות.
כמו שדרסדנר אמר, סליפ של חברה מסודרת (אקרפוביץ', שני אחים, GPR, איקסיל וכו') אשר מיועד לכלי שלך (חברה, דגם ושנה) לא יעשה בעיות. הבעיה נוצרת כשאנשים משחקים אותה מהנדסי טילים ועושים שינויים או קומבינות.
לדוגמא: יש אגזוז שממש בא לך עליו, אבל הוא לא מתאים לאופנוע שלך. אז אתה משנה את הצנרת פה, מלחים זווית חדשה שם, מודים ועוד מודים רק שיתאים. ואז בטיפול הבא "פתאום" מגלים בעיות במנוע.
בקיצור, אל תפחד מאגזוזים יעודיים ותזמין מה שבא לך. ושהיבואן ירחיב את היצא האגזוזים שלו מעבר לאקרפוביץ' (אין דבר נגד אקרפוביץ'. אני קניתי לשלי אקרפוביץ' מהיבואן וזה אחלה אגזוז). לי מה זה בא על האגזוז של קופמן עם כיפה אדומה או איקסיל טיטניום.
נערך לאחרונה על ידי oradul; 25-05-2016 בשעה 23:20.
ברכישת כלי חדש תברר כמה יעלה לך האגזוז, אולי תשיג הנחה במעמד הרכישה.
להזמין מחול לא יחסוך לך יותר מידי כמשדובר באקרפוביץ, המחיר אחרי מס קנייה ומעמ ושאר עמלות מדינת ישראל, תוסיף לעובדה שהכאב ראש שיעשו לך כשזה ייתפס וזה ייתפס, ואז גם תשלם הרכבה.
תעשה את החשבון ותבין שלקנות בארץ במעמד הרכישה ייצא לך במקרה הגרוע כמה שקלים, אם בכלל.
יש דברים ששווה להזמין מחול ויש דברים שלא, צריך לדעת איפה הגבול.
גם הסיכון שיתנערו ממך, במידה והאגזוז יגרום לתקלה לא יהיה שווה לך את החיסכון הקטן מאוד.
אגב, היום רוב הכלים הם בעצם מחשב, זה הכל טוב ויפה שיש חברות שעושות אגזוז שמתאים פיזית לכלי, אבל בפועל הוא לא מתאים לדרישות המחשב, יגרום לגימגומים, בורות בסל"ד, ושלל בעיות. האגזוז שהיצרן מוכר בעיקר בכלים ממוחשבים הם לא רק מתאימים פיזית אלא מגיעים עם מפה מתאימה למחשב הרכב
בקיצור, יש דברים לחסוך בהם באופנוע, זה לא אחד מהם לטעמי בטח לא בכלי שבאחריות.
וכמו שאמרתי, תעשה חשבון כמה יוצא לך אחרי מעמ מס קנייה הרכבה מיסי חרטה למינהם ותעשה חשבון כמה היבואן נותן לך הנחה ותראה שלא טעיתי.