עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: רישיון a1, איזה כלים מתאימים מעבר ל-250?

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    9

    רישיון a1, איזה כלים מתאימים מעבר ל-250?

    שלום לכולם, אתר פול גז נעלם ואיתו כמויות אדירות של מידע שימושי, מקווה שתוכלו לעזור לי כי לא מצאתי מידע מסודר בנושא.
    לפני מספר חודשים הוצאתי רישיון a1 (עד 47 כ"ס), מאז התנסיתי על גראנד דינק 250 ישן שעשה את העבודה שנדרשה ממנו.
    עקב מעבר דירה ותאכל'ס הרצון להתקדם, אני רוצה לקנות אופנוע, התקציב הוא עד 20,000 ₪.
    עשיתי נסיעת מבחן על דיאלים vjf 250 ולא אהבתי, לא חזק מספיק וגם מה זה התנוחה הספורטיווית הזאת מה אני בעונש?
    אחר כך ממש נדלקתי על הקוואסאקי kle500, שנים 2004-2007 מתאימים לתקציב ונראים טוב.
    האם הכלי מתאים לרישיון? שמעתי כבר יותר מידי דעות ולא הצלחתי למצוא מידע מסודר. מישהו יודע לענות בוודאות?

    מעבר לכך, אם יש לכם המלצה על כלי בסגנון אשמח לשמוע.
    אני בן 23, משקלי נע סביבות ה-115 קילו, גובה 1.83.
    נסיעה יומיומית ירושלים-מעלה אדומים (עליות עליות ושוב עליות, כ-15 ק"מ לכל כיוון) ומעבר לכך שיהיה מספיק חזק לעלות את העליות של ירושלים וים המלח בלי להתאמץ מידי, על 120-130.
    אפשרי דבר כזה לרישיון? שוב מעדיף ללא תנוחה ספורטיבית.
    תודה לעונים! חפרתי...

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5
    ערב טוב, בנוגע לשאלתך הראשונה הרישיון שלך A1 מאפשר לך רכיבה על אופנועים שמגיעים עד כ-47כ"ס - האופנוע המדובר kle500 הינו בעל 44כ"ס(לאחר בדיקה בגוגל, בחלק מהאתרים כתוב 44 ובחלק 45 ובשני המקרים אתה מסודר)

    לגבי המלצות, בהתאם למה שאתה מסביר הנסיעות שלך לא יהיו קצרות לכן אפשר להסתפק גם בכלים של 250 ולא צריך ללכת על 500סמ"ק, מצד שני אתה רוצה לטפס אז אולי כן,
    אתה צריך אופנוע עם מומנט חזק יחסית לפי מה שאני מבין.
    יש המון אופנועים בקטגוריה, התקציב שלך יחסית נמוך וכלים ישנים יגררו אותך למוסך המון, שווה לשקול להעלות טיפה את התקציב.
    במידה ולא מתאפשר להעלות את התקציב, הייתי ממליץ לבדוק את הzx250 kawasaki, נינג'ה.
    יש לו כוח ויש לו לוק נחמד והתנוחה שלו היא לא ספורטיבית מדי וגם לא זקופה מדי.
    2 צילינדרים, חזק ועומד יפה במשקלים.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    9
    נאמר לי שבשנים הנ"ל לא נכתב כ"ס ברישיון בכלי ולכן הם בעיתיים מבחינת הרישיון.
    כך נכתב לי בקבוצה בפייסבוק: בגלל בעיית כוחות סוס משרד הרישוי המציא דרך אחרת לסווג כלים. כלי הזה מסווג l3 בדרגת מנוע מה שאומר שהוא מתאים רק לרישיון a.

    האם יש אמת בדבר?

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5
    קודם כל, אין כזה דבר שברישיון הכלי לא מוגדר כוחו ונפחו.
    אם אין נפח אז לפחות כ"ס ואם לא כ"ס אז נפח.
    בשני המקרים kle500 המדובר שלך יהיה טוב. כי 500סמ"ק מקבילים ל47כ"ס.
    כנ'ל נינג'ה 250.

    באיזו קבוצה בפייסבוק ראית את הדבר הזה?

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    Tmax יתן לך התנהגות כביש ומכלולים עדיפים על הkle

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    9
    לא אמרתי כלום על נפחו, רק על כוחו.
    ברישיון הכלי לא כתוב כ"ס, רק נפח.
    יש כמה מוכרים שדיברתי איתם ואמרו שהכלי שלהם 52 כ"ס.
    לנינג'ה אני פשוט לא מתחבר, יותר מידי ספורטיבי בשבילי והישיבה לא נראית נוחה.
    מעבר לישיבה הלא נוחה, עושה רושם שאופנועי הספורט הקטנים כמו נינג'ה וcbr נאנסו ע"י ילדים, הKLE עושה רושם שבעיקר מבוגרים יותר מחזיקים אותו, בדרך כלל לא בתור כלי ראשון, אנשים שקצת יותר דאגו לכלי.
    וזה נכתב ב- אייבי אופנועים, פתחתי שם פוסט וזה נכתב בתגובות.

  7. #7
    לכלים ישנים באמת לא רשום כ"ס אבל ניתן לרשום ואז הכלי יתאים.
    Kle500 נכלל ובזמנו היה פוסט של אנשים שהמירו את הרשיון.
    באתר דוגרי יש הסבר על ההליך.
    יש גם ל ב.מ.וו כלים שמתאימים ה 650 .
    הסווג של אותיות שרשמת הוא הסווג המקביל של הרכב. הוא תמיד היה. פעם התיחס לנפח היום להספק. אז לא ממש מדויק מה שאמרו לך בקבוצה

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    וואו, כמה טעויות.

    1. מה שקובע אם אתה יכול לרכב על הכלי או לא זה הרישום למעלה. אם רשום l2, אתה יכול אם רשום l3 אתה לא יכול.
    בהצלחה בנסיונות שלכם להראות לשוטר שבוויקיפדיה כתוב שיש לכלי כמות מסויימת של כ"ס.
    2. מכיוון שכלים עד 2007 נמכרו בלי כ"ס ברשיון, על מנת להפוך אותם מ-l2 ל-l3 צריך אישור יבואן עבור אותו כלי ורק אם שם רשום פחות מ-48 כ"ס, ניתן להמיר.
    לא כל 500 תופס לרשיון הביניים. ה500 היחידי שאני יודע בוודאות שקיבל אישור הוא ה-gs500 וגם, זה לא מובן מאליו, כך שאם אתה נוסע עם gs500 שרשום כ-l3, הביטוח יכול להתנער מהפיצויים וזה נחשב ללא חוקי.

    אם תמצא kle בתקציב שלך שמתאים לרשיון a1, שאפו.
    אם לא אז יש כמה gs500 שהבעלים שלהם עשה את התהליך של המרה לl2 ואפילו ישאר לך ליישור קו.

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    9
    שלום אלכס, האם לכל kle אפשר לבצע את השינוי ברישום מL3 ל-L2?
    איך עושים את זה כמה זה עולה ולמי צריך לפנות? זה סרט או שבגלל שזה נעשה לפניי הדרך סלולה?

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    9
    רונן לא מצאתי באתר דוגרי, האם תוכל לתת קישור בבקשה?

  11. #11

  12. #12
    אני חושב שגם פה היה דיון בנושא...

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    28
    חברה kle לא מתאים לקטגוריה a1 שרשמו את האופנוע בארץ רשמו אותו עם 50 כוח סוס אין לי מושג למה והיא אפשר לרשום אותו כ l2 חבל שתקנה אופנוע ולא תוכל לרכב עליו באופן חוקי.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    39
    המנוע של ה kle זהה למנוע של ה er5 שמפיק 50 כ"ס, ב kle עשו שינוי מסוים שבגלגל האחורי נמדדו רק 44 כ"ס, למרות זאת בחר היבואן "מטרו" לרשום אותו כ 50 כ"ס ולכן לא מתאים לדרגת הרישיון.

  15. #15
    בפייסבוק במועדן זולו וכנראה גם בדף kle ומועדון האופנועים יש בחור שהעלה רשיון kle מותאם ל a1 עד 47 כ"ס
    כך לכל מי שמעוניין ישנה אפשרות נוספת

אשכולות דומים

  1. התחילו כאבים ביד ימין
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 15-07-2019, 11:52
  2. xr 125 לשבילים וקצת יותר
    על ידי sorvall בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 08-07-2016, 14:58
  3. קושי בהנעה מדי כמה ימים - דיוק 125 (כ"ע)
    על ידי אבישי123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 19-06-2016, 11:57
  4. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 02-12-2015, 16:55
  5. Klx650r רדיאטורים מתאימים
    על ידי רפאל אחסן גבר בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-08-2015, 06:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO