וואו, כמה טעויות.

1. מה שקובע אם אתה יכול לרכב על הכלי או לא זה הרישום למעלה. אם רשום l2, אתה יכול אם רשום l3 אתה לא יכול.
בהצלחה בנסיונות שלכם להראות לשוטר שבוויקיפדיה כתוב שיש לכלי כמות מסויימת של כ"ס.
2. מכיוון שכלים עד 2007 נמכרו בלי כ"ס ברשיון, על מנת להפוך אותם מ-l2 ל-l3 צריך אישור יבואן עבור אותו כלי ורק אם שם רשום פחות מ-48 כ"ס, ניתן להמיר.
לא כל 500 תופס לרשיון הביניים. ה500 היחידי שאני יודע בוודאות שקיבל אישור הוא ה-gs500 וגם, זה לא מובן מאליו, כך שאם אתה נוסע עם gs500 שרשום כ-l3, הביטוח יכול להתנער מהפיצויים וזה נחשב ללא חוקי.

אם תמצא kle בתקציב שלך שמתאים לרשיון a1, שאפו.
אם לא אז יש כמה gs500 שהבעלים שלהם עשה את התהליך של המרה לl2 ואפילו ישאר לך ליישור קו.