ברוב מנועי הטווין שהם לא קרוזרים וכדומה זה בעיה ידוע, מנסיון אישי גם הוי סטרום 1000 וגם לSMT יש סימפטומים דומים, לרוב זה קשור לתקנות זיהום אוויר ולתערובת עניה בסל"ד נמוך.
בSMT התקנתי מפת הזרקה שונה שעל הדרך גם מבטלת את חיישן החמצן, עכשיו אפשר למשוך מצערת מ2000 סל"ד .
למרות הנ"ל רכבתי על השיבר החדש יותר שעבר כמה שינויים קטנים מדגם 2011 ולא הרגשתי בעיית סל"ד נמוך.
באופנועי אפריליה יש קוד שדרכו אפשר להעשיר את התערובת ישירות מלוח השעונים נסה את זה קודם.


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה