
נכתב במקור על ידי
Dresdner
ברוב מנועי הטווין שהם לא קרוזרים וכדומה זה בעיה ידוע, מנסיון אישי גם הוי סטרום 1000 וגם לSMT יש סימפטומים דומים, לרוב זה קשור לתקנות זיהום אוויר ולתערובת עניה בסל"ד נמוך.
בSMT התקנתי מפת הזרקה שונה שעל הדרך גם מבטלת את חיישן החמצן, עכשיו אפשר למשוך מצערת מ2000 סל"ד .
למרות הנ"ל רכבתי על השיבר החדש יותר שעבר כמה שינויים קטנים מדגם 2011 ולא הרגשתי בעיית סל"ד נמוך.
באופנועי אפריליה יש קוד שדרכו אפשר להעשיר את התערובת ישירות מלוח השעונים נסה את זה קודם.
נסה 12398 שאתה נכנס לדיאגנוסטיק במסך, אני לא זוכר את התפריטים שם אבל חפש ערך CO ותגדיל אותו ב10 או 15 יחידות.
פעם היה מדריך בפולגז הישן בדיוק לזה : (