איזה אופנוע?
שתי פתרונות - או שתשחיל את המשאבה דרך השפיצים ותנפח ככה או שתקנה ברך לונטיל ותעשה לעצמך חיים קלים ולא בטוחים. לדעתי.
הונטיל שלי בשני הצמיגים מאונך לגלגל ופונה למעלה, ובגלל איך שהגלגל הקדמי בנוי אני לא מצליח להכניס צינור מילוי אוויר של תחנות דלק בגלגל הקדמי.
כרגע אני ממלא אוויר עם המשאבת אופניים שלי ומודד עם מד דיגיטלי לדיוק.
האם זה מה שאני צריך?
http://www.moto-depot.co.il/product_...oducts_id=2025
http://www.ebay.com/itm/45-90-135-De...vSwMoi718b5SFQ
אגב, על הגלגל האחורי מורכבות איזה 5 משקולות איזון.
א) ממתי מאזנים גלגל אחורי?
ב) הגיוני שיהיו כל כך הרבה בלי פגיעה בג'אנט? (האופנוע יד שניה ואצלי שבוע בערך)
איזה אופנוע?
שתי פתרונות - או שתשחיל את המשאבה דרך השפיצים ותנפח ככה או שתקנה ברך לונטיל ותעשה לעצמך חיים קלים ולא בטוחים. לדעתי.
ניסית לסובב את הגלגל ככה שהונטיל יהיה במיקום קצת שונה ועדיין לא הצלחת?
אפריליה שיבר.
ברך לונטיל זה מה שקישרתי כאן? למה לא בטוחים?
וכן כמובן ניסיתי לסובב. יש מצב שאני אצליח למצוא איזה משאבה שאני כן אצליח איכשהו להשחיל, את זה אבל אני מחפש פתרון רציני.
כמה זמן לוקח לך לנפח עם משאבת אופניים?
זה לא פתרון מספיק נוח? במקום להתעסק עם זה בתחנת דלק.
נגיד אם פעם בשבועיים אתה רק צריך להכניס קצת אוויר, אולי כשאתה משמן את השרשרת, על הדרך.
אולי שווה להשקיע במשאבה גדולה יותר לבית?
אתה יכול להשתמש במאריך, רק אל תשאיר אותו על הגלגל. הם נוטים לעוף.
אתה יכול להחליף ולבקש שישימו לך וונטיל מכופף בפעם הבאה שתחליף צמיג.
בדרך כלל זה מה שיש בפנצ'ריות, אני לא אוהב אותו כי הגומי שלו נשחק מהר,
זה קורה כשדוחפים כלפיו את פית הניפוח, הוא נוטה להסדק.
אני משתמש בכאלו, כבר המון שנים, לא היתה לי אף פעם בעיה. פעם אחת מרכיבים ושלום שלום.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from...+Stems&_sop=15
אה כן, אם נכנסת לתחנת דלק...ופיית הניפוח מכופפת וחצי עגולה, זה אני עיצבתי.
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 30-05-2016 בשעה 20:52.
את האמת שיש לי משאבה לא רעה... אבל בכל זאת הייתי מעדיף משהו שאפשר לקחת איתי למקרה ואצתרך למלא.
סגור, תודה.
בגדול זה http://www.ebay.com/itm/45-90-135-De...vSwMoi718b5SFQ אותו דבר כמו הקישור התחתון שנתת (רק נראה יותר טוב)?
לא, זה בגלל איך שהמשאבות בארץ בנויות. כיפוף קל והמשאבה הופכת ידידותית לאופנוען.
זרקת רעיון...
מוצר פצצה. שכב אצלי בארון שנה ובסוף הייתי צריך להחליף צמיגים בהפתעה (האחורי התפוצץ) והמחבר עדיין בארון
לא. ממש לא! מה שעוז הביא זה הוונטיל עצמו, מחובר לחישור (להרכבה בהחלפת גלגל) מה שאתה הבאת זה תוספת שמתלבשת על הונטיל בזמן המילוי (וממש לא כדאי לרכב עם זה מורכב). בעיני לא שווה את ההתעסקות בכל תדלוק. אין אופנוע שאי אפשר למצוא לו נקודה בה אפשר למלא אויר - זה פשוט לא נוח. ונטיל מכופף או פיית משאבה מכופפת יעשו לך את החיים קלים.
לי יש מאריך גמיש שאני שם מתחת לכיסא
חתיכת צינור עם ונטיל זכר ונקבה, אפשר לקנות בחנות חלפים
בהחלפת צמיגים הבאה תבקש שישימו לך ונטיל ברך
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
תמצא תחנת דלק שהמשאבה בה נחמדה אליך כזאת שמכופפת קצת או שהגומי נמצא למעלה קרוב לפייה ולא למטה קרוב לצינור.
אפשר לקנות קומפרסור ב70 שקל באיזה מבצע שתמיד יש.
יש לדבר הזה גאנטים או שפיצים? כי אני במקום להתעסק בונדליזם במשאבות לא שלי פשוט דואג שהונטיל יהיה טופקי לכביש וחיצוני לאופנוע ומשחיל את המשאבה מהצד הרחוק של השפיצים ככה שאפשר לנפח.
לפני שאתה רץ להחליף ונטיל...
אמרת שאתה יד שניה - היד הראשונה הצליח כנראה לנפח עם הונטילים המקוריים...
אמרת אפריליה שיבר - הג'נטים כמו של דורסודורו? גם אני הסתבכתי קצת בתחילת היחסים שלי עם האופנוע, אבל מהר מאד הגענו להבנה.
אם אזכור, אצלם לך את סצינת הניפוח אצלי (דורסודורו) ואעלה לכאן תמונות.
לכל מכופפי הצינורות, אנקדוטה -
פעם רכבתי עם בנאדם שחלק מעבודתו היתה לתקן קומפרסורים של תחנות דלק.
אנשים היו מתלוננים שהצינור התעקם, והוא היה נאלץ לבוא וליישר/להחליף בחזרה לצינור ישר.
אז אם אתם מעגלים איזו משאבה ובפעם הבאה שאתם באים לשם היא שוב ישרה, תדעו שיש כאן מאבק איתנים אין-סופי בין האופנועים למתחזקי המשאבות.
בכלל עדיף שלא תשחיטו רכוש של אחרים
הנה התמונות.
הגלגל מכוון כך שהונטיל בחלק התחתון, פיית הניפוח (הישרה) מושחלת מלמעלה דרך הצלחת של הדיסק. בהצלחה.
IMG_20160606_173953704_HDR.jpgIMG_20160606_174007844.jpg