ציטוט נכתב במקור על ידי svechinsky צפיה בהודעה
היי שלום,
אני דואג לשמן (עם שמן לא עם ספריי אם זה משנה) ולמתוח את השרשרת שלי מידי 500 ק"מ אך יש לי תחושה שאולי אני עושה את זה לא נכון.
הסיבה, כשאני פותח גז, בכל הילוך בכל מצב יש הרגשה של מכה בשרשרת. כשאני מותח את השרשרת אני מבקש מאחי הקטן לשבת על האופנוע בזמן שאני בודק את המרווח שלה ומכוון אותו למה שדרוש ע"פ הספר רכב, ייתכן שטעיתי וצריך לכוון למרווח הזה כשאין אף אחד על האופנוע?

שאלה נוספת ולא קשורה:
יש לי מין מחוגים כאלה על הידיות של הקלאץ' והבלם הקדמי שבעזרתם ניתן למתוח ולהרפות את הכבל של הקלאץ'\בלם.
אתמול מתחתי קצת את הקבל של הקלאץ' ונסעתי כרגיל, היום האופנוע נורא הבהיל אותי כשפתאום הוא איבד הספק בצורה משמעותית בעיקר בסל"ד בינוני ומעלה. לא הבנתי למה זה קורה ובסוף היום עלה לי הרעיון להחזיר את הקלאץ' למצב שבו הוא היה קודם, למראית עין זה פתר את הבעיה אבל לא נסעתי מספיק בשביל להיות בטוח. האם התסמין הזה של ירידה בהספק יכול לנבוע מכבל קלאץ' מתוח יתר על המידה? ההיגיון אומר שכן אבל אני לא בטוח. גם אם כן, איך זה שראיתי את ההשפעה של זה רק יום אחרי.
תפסיק לשחק באופנוע,אתה עושה רק נזקים.
מה זאת אומרת למתוח שרשרת כל 500 ק"מ??????
כמה קילומטר השרשרת על האופנוע?
אם הגעת למצב שצריך למתוח בדחיפות זאת אומרת שיש להחליף אותה ובאותה הזדמנות לבדוק את הגלגלי שיניים (לא אתה)

ולשאלה השנייה
למתוח כבל ברקס?? זה אופניים??
אתה בטח מתכוון למיקום של הידית.
בהנחה שהקלאץ' הוא לא הידראולי,כן מתחת יותר מידי,צריך להיות חופש של כמה מילמטרים בקצה הידית.