מותחים שרשרת עפ"י הוראות בספר רכב, ולרוב הוא אומר - חופש של כ-2-3 ס"מ באמצע השרשרת (בין גג"ש קדמי לאחורי).
אין שום סיכוי לזהות שרשרת גמורה בעין, גם כשהיא גמורה מתה - חיצונית היא נראית בסדר. כנ"ל גג"ש, אם כי בגג"ש קצת יותר קל.
תקרא על "נקודות מתות" בשרשרת, אם תמצא חומר - אלה נקודות שבהן החיבור של החוליות "נתקע" (לרוב בגלל o-רינגים שנפרצים) והן יוצרות בשרשרת מתיחה לא קבועה - כשהן עוברות על הגג"ש, השרשרת נמתחת יתר על המידה. צריך לבדוק גם את זה - שרשרת שיש בה "נקודה מתה" היא שרשרת מתה \ הולכת למות, וזה הדבר הראשון שבד"כ גורם ל"תקתוקים" מהשרשרת.
זה מה שאומר הספר רכב שלי, משום מה חשבתי שהחופש של ה2-3 ס"מ נכון כשיש רוכב על השרשרת.
בכל מקרה זה לא ממש תקתוקים זה יותר כמו מכה בעת פתיחת גז. אני חשבתי שאפשר לזהות את הבלאי בגג"שים לפי השינייים ובשרשרת ע"י משיכה של אחת החוליות על הגג"ש האחורי.
GT250R
מחפש בנדיט 400 עם רישיונות מנוע ושלדה במצב סביר, כל השאר בונוס D: