עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 30 מ 31

אשכול: חוויית מסלול בקפריסין - ביקורת

צפייה משולבת

  1. #1
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    אני חוזר שוב על השאלה שלי מאתמול: מדוע התאכזבת מהמסלול? באיזה אופן?

    כמו כן, האם יש לך תמונות שמראות את הבעיות באופנועים ומצבם?

    וכמו ששאלו אותך - האם דיברת עם המדריך? האם היה הסבר למצב? ביקשת שהעניין יטופל וקיבלת סירוב/התנערות? או שפשוט התעצבנת בשקט ולא אמרת כלום?


    אגב הנחתי ששילמת בזול, כי להבנתי זה מה שהשתמע מפוסט הפותח של השרשור, וטעיתי.
    כשאתה אומר שאנשים משלמים 12K ל-3 ימים ולכן עבור יום אחד 4K זה מחיר לגיטימי, אני לא רק אחלוק עליך, אני אפילו אגיד שזה קצת יקר לאור העובדה שטסת לקפריסין ולא למזרח/מרכז אירופה, ולאור העבודה שהשימוש במסלול שם + ההוצאות הנלוות לא אמורים להיות בקנה המידה של מסלול באותם מקומות שהזכרתי. ואפילו לא נגעתי במצב האופנוע.

    אם לנסות לדייק, 3 ימים במסלול (פול סייז, ויסלחו לי הקפריסאים) בצ'כיה/הונגריה/סלובקיה, כולל טיסה, מלון טוב, רכב שכור, אוכל, אופנוע שכור, צמיגים (סט צמיגים נוסף באמצע/סוף היום השני זה 300-350 יורו - משהו שלא היית אמור להגיע אליו), דלק, כניסה למסלול וכל הנלווים לאלו - עלו לי בכל המקרים בטווח של 1800-2000 יורו, כשאני מדבר על אופנוע שכור במצב טוב גם אם לא מדהים, אבל מתוחזק גם מכנית וגם קוסמטית. מצד שני רק אציין שעל אופנוע מסלול לא תמצא את כל מה שאתה רגיל אליו מאופנוע כביש רגיל, לרוב מורידים דברים מיותרים ובכלל זה גם חלק מלוח השעונים וסביבתו.

    ולכל מי שלועג לעניין הויזאולי, אז תחשבו איך אתם הייתם מרגישים לו הייתם משלמים סכום לא קטן בשביל חוויה ייחודית ומקבלים ציוד/רכב/חדר במצב ירוד. זה יכול להיות כל דבר, אני כבר לא מדבר רק על אופנוע מסלול. זו תחושה אישית וכן, זה מבאס.
    אם להתייחס רגע למה שכתבתי על האופנועים שאני קיבלתי, אז באחד המקרים רגלית ההילוכים התפרקה לי בירידה לפיטס, שום דבר רציני - 2 דקות והכל במקום. במקרה אחר טייל לי הבורג של ציר הגלגל הקדמי באמצע המסלול. למזלי שמתי לב לזה ועצרתי. מעבר לעובדה שזה מכעיס (ובעל האופנוע התנצל עמוקות על המקרה) זה מערער את הבטחון שלך ברכיבה. הדבר הזה שבאת בשבילו - לרכוב על הקצה מבלי לדאוג מתנאי הדרך, הולך לאיבוד ומתפספס בגלל שאתה לא יכול אפילו לסמוך על האופנוע. הדבר הזה שאתה יושב עליו במהירות של 200++ קמ"ש ומחבר אותך לקרקע.

  2. #2
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    אופנועי מסלול הם אופנועים שונים לגמרי מאופנועי כביש. כמו ש-nimi9 כתב - מורידים מהם כל מה שלא הכרחי לקבוע זמני הקפה. לכן לעתים תראה צמות חשמל חשופות, ועוד דברים שבאופנוע כביש ייראו כמו קומבינות מכוערות, אבל באופנועים מוכנים למסלול הם לגיטימיים לגמרי. בנוסף, באופנועי מסלול מותקנים פיירינגים ייעודיים למסלול, שאיכותם משמעותית נמוכה יותר מאשר באופנועי כביש - וזה בסדר גמור. זו הדרך לחסוך עלויות, שגם ככה מטורפות. אגב, על פלסטיקת זנב ייעודית למסלול אין באמת מושב כמו שאתה רגיל מאופנועי כביש אלא סתם חתיכת גומי או ספוג שנעוצה לפלסטיקה, וגם זה בסדר גמור. כשמדובר על אופנועים משומשים בני 4, 5, 6, 7 או 8 שנים שמשמשים כאופנועי מסלול, לעתים במבט מקרוב אתה עלול לחשוב שמדובר בנבלה אמיתית, אבל זה לא בהכרח כך.

    יחד עם זאת, בכל מה שקשור למצב המכאני, כלומר מנוע, שלדה ומכלולי שלדה (מתלים, בולמים, בלמים, גלגלים, צמיגים, מנופים, ידיות וכו') - אופנוע מסלול חייב להיות במצב תחזוקה מושלם, וזאת מפני שכל המכלולים המכאניים הללו - ובמיוחד מכלולי השלדה - עובדים בעומסים מטורפים על מסלול, ואף מגיעים לקצה. תקלה או חוסר תקינות של אחד מהם עלולה במקרה הטוב לפגום בחוויית הרכיבה על המסלול, ובמקרה הרע להביא לסכנה בטיחותית אמיתית שעלולה להסתיים רע מאוד.

    אני לחלוטין מקבל שברים בפלסטיקה או 'קומבינות' בחשמל באופנוע מסלול כזה. אני פחות מקבל מנופים כאלה ואחרים, במיוחד תחליפיים מקוצרים, כי אני מעדיף את המקוריים או תחליפיים ארוכים מיועדים למסלול. גם לא אכפת לך אם חסר שמן מנוע. במקרה הגרוע ילך מנוע, וזו לא אחריות שלך.

    אני לחלוטין לא מקבל בולמים שנוזלים באופנוע מסלול (או בכלל באופנוע), ואם נתנו לך לעלות על אופנוע עם דיסק עקום - זה חוסר אחריות מטורף שעלול לגרום לתוצאות רעות מאוד. האם יש לך תמונות של התקלות האלה?

    גם אני, כמו nimi9, מעוניין לדעת מה לא טוב במסלול בקפריסין.

    בנוסף, הפניתי את תשומת ליבו של המדריך לשרשור הזה, והוא ענה שהנושא בטיפול. מקווה מאוד שהוא יגיב פה לטענות הקשות שלך.

  3. #3
    Junior Member הסמל האישי של Xiaomi
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    מיקום
    השרון
    הודעות
    45
    לכל השואלים על המסלול עצמו, אין בו בעיות מיוחדות, פשוט אין שום דבר לאהוב בו. המסלול היחיד שראיתי בחיי זה אסן (מסלול מוטוג'יפי בהולנד), ואפשר להגיד שכמו ההבדל בין האופנועים שראיתי שם לאלה שבלרנקה, כך ההבדל בין המסלולים. המסלול עצמו מורכב משלוש פרסות רחבות, ופניה אחת או שתיים בין כל זוג פרסות כזה. יש ישורת לא מאוד ארוכה וצ'יקיין מגניב בסופה. האספלט עצמו טוב, אבל טוב כמו אספלט טוב של מע"צ בן כמה שנים, לא כמו אספלט טוב של אסן. אספלט מדהים של מסלול יהיה בד"כ שחור חזק (שחוררררר) ושטוח לרוחב המסלול כמו פלס. הנשימה נעתקת כשאתה רואה אספלט כזה. כאן האספלט הוא יותר אפור. בנקודה מסויימת במסלול אפשר להמשיך לשני כיוונים שונים (במסלולים יש יותר מאופציה אחת) והדבר מסומן בקונוס. בכל פעם שהגעתי לשם נאלצתי להתלבט לחלקיק שניה לאן אני ממשיך. לא יודע אם זה חוסר הנסיון שלי או סימון לא ממש ברור.

    בתכלס, המסלול מתאים לאימונים. פיסת אספלט סטרילית שהיא בעצם החלום של רבים מהרוכבים בארץ. אם היה בארץ מסלול בדיוק כזה הייתי נוסע בו בשמחה רבה (הרי אני מתאמן בחניון ולא מתלונן...) אבל בתור חוויית חלום או חוויית מסלול מזוקקת, וכל הביטויים היפים שנזרקים לאוויר, לא נדהמתי... המסלול פשוט, לא ממש כייפי, ואין בו קטע שאתה זוכר מההקפה הקודמת ושמח להגיע אליו שוב (אולי רק הצ'יקיין בסוף הישורת, אם מתאמצים להחמיא...). אולי ציפיתי ליותר מידי והאכזבה שלי היא כרוניקה של מוות ידוע מראש...

    * בקשר לתקלות שציינתי, אין לי צילומים שמראים אותן. לא חשבתי על זה. אין כאן בית משפט אז לא צריך להוכיח, וכל פרט שטענתי על האופנועים גם המדריך יודע בעצמו. לא הייתי צריך להעיר את תשומת לבו אלא הוא זה שראה את התקלות בעצמו וידע עליהן.

    * עוד דבר אחד להגיד - הבנתי שיש שלא יתרגשו מכל מה שאמרתי, ועדיין יסעו ויהנו. לכל אחד השיקולים שלו. לדעתי הנזילות והדיסק בלם הם מעבר לגבול, וגם בלעדיהן יש כאלו שיתאכזבו, כפי שאני התאכזבתי, ויעדיפו להמנע. אז הנה הדברים לפניכם, תחליטו לבד, אתם גדולים. אני אלך רק איפה שבטוח טוב, לא איפה שאולי ואם יהיה מזל ואם ירצה השם ואם מזג האויר יתאים וכו'

  4. #4
    Member הסמל האישי של URIEL
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    חמד של מקום/ ת"א
    הודעות
    201
    ציטוט נכתב במקור על ידי Xiaomi צפיה בהודעה
    צ'יקיין סטרייפס

    אם אני מבין נכון מהתמונות ותקן אותי אם אני טועה,
    על האופנועים מולבשים צמיגים סטנדרטיים חוקיים לכביש ולא צמיגי סליקס יעודיים למסלול?

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי URIEL צפיה בהודעה

    אם אני מבין נכון מהתמונות ותקן אותי אם אני טועה,
    על האופנועים מולבשים צמיגים סטנדרטיים חוקיים לכביש ולא צמיגי סליקס יעודיים למסלול?
    מן התמונה הלא ממוקדת הזו הצלחת לראות שמדובר בצמיג לכביש? חביבי אתה מוכשר :-)
    ישנו היום ליין די נרחב של צמיגים יעודיים למסלול שאינם צמיגי סליקס, מניח שהמגמה הזו התחילה כאשר נאסר על אופנועי הסופר ספורט
    לעשות שימוש בצמיגים חלקים.
    מספר חברים ואני עושים שימוש די נרחב בצמיג שכזה במסלול, מנסיוני האישי אלא אם כן אתה רוכב מוכשר לא ממש תרגיש את ההבדל.

  6. #6
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    פות"ש, תודה על הפירוט הנוסף והתמונות.

    אז ככה, לפי הסדר:

    להשוות בין אסן לאכנה זו ממש לא חכמה.
    זכורה לי הפעם השניה שביקרתי במסלול - מסלולון חמוד לא רחוק מהבית, באותה תקופה בברלין. מטופח, ירוק, קצר יחסית. הרבה יותר מגניב מכל דבר שיש או היה לנו בארץ הקודש.
    אלא שהפעם הראשונה היתה במוג'לו... אתה מבין? התאכזבתי. בתכלס, היינו מתים שיהיה לנו כזה פה, ולא רק בגלל שזה יותר טוב ממגרש חניה.

    אם להשליך מהאכזבה מן המסלול לאכזבה מן האופנועים, להוציא את נושא הבעיות הבטיחותיות, כנראה שכגודל הציפייה - כך גודל האכזבה. כמו שציינת בתגובתך האחרונה.
    זו גם הסיבה ששאלתי לתמונות של מצב האופנועים: אף אחד לא ביקש ממך להוכיח כלום, אלא שתמונה היא הדבר הכי קרוב להתרשמות אובייקטיבית שנוכל לקבל כדי לשפוט (את מצב האופנוע) ולהתרשם בעצמנו אם גם אנחנו חושבים כמוך לגביו או שלא.

    הדשא אגב הוא לא יותר מתפאורה שרואים רק כשעומדים במקום או בישורות. הוא לא משפיע על האחיזה או על המהירות הסופית. לפחות הוא קצוץ נמוך בשביל לא להסתיר את הפניות ואני לא צוחק.

    ובנימה מעט אישית - לפני שנתיים שקלנו מספר חברים לטוס למסלול המדובר בהתארגנות פרטית. מה שגרם לנו לרדת מהרעיון היה העובדה שלא יכלנו להתחלק באופנועים (2 רוכבים על אותו אופנוע שמתחלפים) כדי לצמצם עלויות יחד עם סוג/מצב האופנועים וזמינותם כפי שהתרשמתי מההתכתבות שלי עם נציג מטעם המסלול שאיתו יצרתי קשר 3-4 חודשים מראש. בנוסף ההתרשמות שמדובר באמת במסלול שהוא לא Full size ולא ברמה הכי גבוהה, ולאור העלויות הצפויות שחישבנו החלטנו שבאותו סכום פחות או יותר עדיף לנו כבר לטוס לצ'כיה למסלול גדול ואיכותי יותר, עם אופנועים שאנחנו מכירים את בעליהם ובמסגרת מסודרת שתאפשר לנו גם להתחרות בתום 3 ימים.
    אני לא פוסל את האפשרות שאגיע למסלול המדובר בקפריסין כדי לרכוב שם, אבל זה יקרה רק בתנאי שהעלויות תהיינה בהתאם לתמורה ורק אחרי שאכין שיעורי בית ואוודא שכל הקריטריונים המשמעותיים מבחינתי תואמים את הדרישות שלי. ואם לא - יש עוד אלטרנטיבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי URIEL צפיה בהודעה

    אם אני מבין נכון מהתמונות ותקן אותי אם אני טועה,
    על האופנועים מולבשים צמיגים סטנדרטיים חוקיים לכביש ולא צמיגי סליקס יעודיים למסלול?
    דוס מטוס, לא תמיד צמיגי סליקס עדיפים/טובים יותר לוקח להם יותר זמן להגיע לטמפ' עבודה והם לא מתמודדים כמעט בכלל עם מים/לחות על המסלול. כמו שמקס ציין, יש מבחר צמיגים ייעודיים למסלול (לא חוקיים לכביש) שאינם סליקס. רכבתי על כמה כאלו ורבים מהם מספקים אחיזה ופידבק מדהימים.

  7. #7
    Member הסמל האישי של URIEL
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    חמד של מקום/ ת"א
    הודעות
    201
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    מן התמונה הלא ממוקדת הזו הצלחת לראות שמדובר בצמיג לכביש? חביבי אתה מוכשר :-)
    ישנו היום ליין די נרחב של צמיגים יעודיים למסלול שאינם צמיגי סליקס, מניח שהמגמה הזו התחילה כאשר נאסר על אופנועי הסופר ספורט
    לעשות שימוש בצמיגים חלקים.
    מספר חברים ואני עושים שימוש די נרחב בצמיג שכזה במסלול, מנסיוני האישי אלא אם כן אתה רוכב מוכשר לא ממש תרגיש את ההבדל.
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    דוס מטוס, לא תמיד צמיגי סליקס עדיפים/טובים יותר לוקח להם יותר זמן להגיע לטמפ' עבודה והם לא מתמודדים כמעט בכלל עם מים/לחות על המסלול. כמו שמקס ציין, יש מבחר צמיגים ייעודיים למסלול (לא חוקיים לכביש) שאינם סליקס. רכבתי על כמה כאלו ורבים מהם מספקים אחיזה ופידבק מדהימים.
    צמיגי גשם למסלול אני מכיר, משהו בצמיגים שבתמונות נראה לי מוכר מדי כאילו ראיתי כאלה על הכביש בארץ.
    בכל אופן תודה שהארתם את עיני

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    פות"ש, תודה על הפירוט הנוסף והתמונות.

    אז ככה, לפי הסדר:

    להשוות בין אסן לאכנה זו ממש לא חכמה.
    זכורה לי הפעם השניה שביקרתי במסלול - מסלולון חמוד לא רחוק מהבית, באותה תקופה בברלין. מטופח, ירוק, קצר יחסית. הרבה יותר מגניב מכל דבר שיש או היה לנו בארץ הקודש.
    אלא שהפעם הראשונה היתה במוג'לו... אתה מבין? התאכזבתי. בתכלס, היינו מתים שיהיה לנו כזה פה, ולא רק בגלל שזה יותר טוב ממגרש חניה.

    אם להשליך מהאכזבה מן המסלול לאכזבה מן האופנועים, להוציא את נושא הבעיות הבטיחותיות, כנראה שכגודל הציפייה - כך גודל האכזבה. כמו שציינת בתגובתך האחרונה.
    זו גם הסיבה ששאלתי לתמונות של מצב האופנועים: אף אחד לא ביקש ממך להוכיח כלום, אלא שתמונה היא הדבר הכי קרוב להתרשמות אובייקטיבית שנוכל לקבל כדי לשפוט (את מצב האופנוע) ולהתרשם בעצמנו אם גם אנחנו חושבים כמוך לגביו או שלא.

    הדשא אגב הוא לא יותר מתפאורה שרואים רק כשעומדים במקום או בישורות. הוא לא משפיע על האחיזה או על המהירות הסופית. לפחות הוא קצוץ נמוך בשביל לא להסתיר את הפניות ואני לא צוחק.

    ובנימה מעט אישית - לפני שנתיים שקלנו מספר חברים לטוס למסלול המדובר בהתארגנות פרטית. מה שגרם לנו לרדת מהרעיון היה העובדה שלא יכלנו להתחלק באופנועים (2 רוכבים על אותו אופנוע שמתחלפים) כדי לצמצם עלויות יחד עם סוג/מצב האופנועים וזמינותם כפי שהתרשמתי מההתכתבות שלי עם נציג מטעם המסלול שאיתו יצרתי קשר 3-4 חודשים מראש. בנוסף ההתרשמות שמדובר באמת במסלול שהוא לא Full size ולא ברמה הכי גבוהה, ולאור העלויות הצפויות שחישבנו החלטנו שבאותו סכום פחות או יותר עדיף לנו כבר לטוס לצ'כיה למסלול גדול ואיכותי יותר, עם אופנועים שאנחנו מכירים את בעליהם ובמסגרת מסודרת שתאפשר לנו גם להתחרות בתום 3 ימים.
    אני לא פוסל את האפשרות שאגיע למסלול המדובר בקפריסין כדי לרכוב שם, אבל זה יקרה רק בתנאי שהעלויות תהיינה בהתאם לתמורה ורק אחרי שאכין שיעורי בית ואוודא שכל הקריטריונים המשמעותיים מבחינתי תואמים את הדרישות שלי. ואם לא - יש עוד אלטרנטיבות.



    דוס מטוס, לא תמיד צמיגי סליקס עדיפים/טובים יותר לוקח להם יותר זמן להגיע לטמפ' עבודה והם לא מתמודדים כמעט בכלל עם מים/לחות על המסלול. כמו שמקס ציין, יש מבחר צמיגים ייעודיים למסלול (לא חוקיים לכביש) שאינם סליקס. רכבתי על כמה כאלו ורבים מהם מספקים אחיזה ופידבק מדהימים.

    השפריוולדרינג לא מסווה את יעודו, הם מפרסמים שהם מסלול סופרמוטו סייז והשמוש שלו לרוב הוא לאימוני רכיבה בלבד והוא כמעט לא משמש למירוצים.
    אז אולי איבדת משהו בתרגום שהלכת לשם

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    D212 לא סליקס אבל אוחז לא רע :-P


    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  10. #10
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    השפריוולדרינג לא מסווה את יעודו, הם מפרסמים שהם מסלול סופרמוטו סייז והשמוש שלו לרוב הוא לאימוני רכיבה בלבד והוא כמעט לא משמש למירוצים.
    אז אולי איבדת משהו בתרגום שהלכת לשם
    הוא פנטסטי לאימוני רכיבה, הייתי שמח שיהיו פה כאלו גם לתחרויות.

    ולא איבדתי כלום בתרגום - כי לא תרגמו לי אמרו לי: "בוא, יהיה כיף" - אז עשיתי מה שאמרו לי...

    Sent via Tapatalk

  11. #11
    Junior Member הסמל האישי של Xiaomi
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    מיקום
    השרון
    הודעות
    45
    משקים אותנו לקראת המקצה
    CYP_0184.jpg

  12. #12
    Junior Member הסמל האישי של Xiaomi
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    מיקום
    השרון
    הודעות
    45
    המסלול עצמו. הדשא ירוק כמו במגרשי הכדורגל בארץ בשנות השמונים.
    CYP_0195.jpg
    CYP_0653.jpg

    כן נכון... הרוכב נראה קצת כאילו מתקשה...

  13. #13
    Junior Member הסמל האישי של Xiaomi
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    מיקום
    השרון
    הודעות
    45
    לא ממש יודע, אבל זה התמונות הכי ברורות של הצמיגים

    קדמי:
    _FW.jpg

    אחורי:
    _BW.jpg

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    גם לי זה נראה מוכר - נראה כמו מצלר, דגם Z8/M5/M6 כלשהו לפי פאטרן החריצים.
    אבל אם זה אוחז מספיק טוב לשימוש החובבן/+ זה לא משנה בדיוק.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  15. #15
    Member הסמל האישי של URIEL
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    חמד של מקום/ ת"א
    הודעות
    201
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    הפניתי את תשומת ליבו של המדריך לשרשור הזה, והוא ענה שהנושא בטיפול. מקווה מאוד שהוא יגיב פה לטענות הקשות שלך.
    נו מה עם זה בסוף??

אשכולות דומים

  1. תגובות: 101
    הודעה אחרונה: 03-06-2016, 15:16
  2. חנויות ציוד בלרנקה, קפריסין?
    על ידי Ser Jorah Mormont בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-02-2016, 09:34
  3. motoin- חוויית שירות
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 11:10
  4. מטרו מוטור - חוויית קנייה - ריקול
    על ידי Spark בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 16:01
  5. טס לטיול בקפריסין
    על ידי lior350 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2015, 18:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO