תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: מתלוננים על דואר ישראל? הנה לכם סיפור על דואר ארה"ב

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155

    מתלוננים על דואר ישראל? הנה לכם סיפור על דואר ארה"ב

    USPS, למי שלא יודע. United States Postal Service.
    דואר נהדר, כשהכל בסדר. אבל גם דואר ישראל ממש סבבה, ותאמינו לי, באופן יחסי USPS הצליחו להחריב את העצבים שלי באחוזים גבוהים יותר - ביחס לכמות המשלוחים שהשתבשו לי בארץ ובארה"ב, כנראה שאחוז הטעויות של USPS גדול פי 4-5.

    הסיפור הוא כזה:
    קונה משהו מאיביי, משלם, מוכרת נחמדה, אומרת שהיא תזרז לי את המשלוח ותבקש PRIORITY במקום הרגיל. סבבה, למה לא, המרחק לא קטן, אפילו לא ממדינה שכנה.
    בודק את המשלוח אחרי כמה ימים, בערך כשהוא צריך להגיע, מסתכל - איביי כותב DELIVERED, אבל עם הודעה מוזרה כזאת. מסתכל יותר מקרוב - כתוב UNDELIVERABLE AS ADDRESSED, ועוד עם ZIP לא נכון.
    אני, כמובן, קצת מאבד את הפיוזים, פותח את האתר, כותב בקשה לשירות הלקוחות - איתור משלוח. מספר את הסיפור, נותן את כל הפרטים שלי, שולח. עונה לי האתר שלהם בתשובה - אין בעיה, נפתחה בקשה XXXXX לאיתור הדואר המטייל, יחזרו אליך תוך 24 שעות לאשר פתיחת בקשה ועד 72 שעות לטיפול מלא. מגניב, מדינה מתוקנת, לא? (רמז - ממש לא, בהרבה מובנים)

    טוב, יום אחרי זה לא חזרו אליי, מחייג לסניף הקרוב. מקבל מערכת א-לה בנק לאומי, לא משנה לאן אתה מתקשר - אתה מגיע למוקד אחד. מערכת אוטומטית, מתחילה לשאול אותי שאלות, אני משחק עם תשובות, ככה וככה, לא מוצא שום אפשרות להגיד להם שיש משלוח אבוד שמחפש אותי ואומר שלא מוצא, אבל הנה אני, הנה! אחרי 20 דק' מתחיל להתעצבן, מתחיל לבקש מהמערכת להעביר אותי למענה האנושי, ומקבל על זה רק תשובה אחת - "כן, אני מבינה שאתה מבקש שירות לקוחות, אבל הם לא יגידו לך שום דבר שלא אמרתי". מנתק, מחייג פעם שניה, המערכת פוגשת אותי עם "שלום, אתה מתעניין בקשר למשלוח XXX?" - אני כבר מבין שהמקרה אבוד, ומתכונן להזיז את עצמי לסניף USPS הקרוב, זה שמשרת את ה-ZIP שלי.

    זז לסניף, מגיע - מחסן גדול, דלפק סגור בדלת, כתוב ללחוץ על כפתור ולחכות. לפניי עומדת גברת נחמדה, לחצה כבר, מחכים. אף אחד. אחרי 2 דקות אני מנסה את מזלי ולוחץ גם, שום דבר לא נשמע. טוב, מתחיל לדפוק בדלת בעדינות, בכל זאת, אמריקאים. נאדה. טוב, אחרי 5 דקות אני מאבד את שאריות הסלבנות, הופך לישראלי וכמעט מוציא את הדלת מהמקום - ופתאום היא נפתחת. שואלים למה אני לא משתמש בפעמון, אני בהפגנתיות לוחץ עליו ושואל אם הם שומעים משהו. אה, לא? באמת מפתיע. טוב, אין בעיה, הגברת מרוב שמחה נותנת לי את התור שלה, ואני שואל את השאלה - תגידו, מה עשיתם עם המשלוח שלי. אומרים לי - אין בעיה, המנהלת תטפל בך, תמתין רגע. ממתין.

    ממתין כבר איזו רבע שעה, אולי יותר. פתאום יוצאת המנהלת, אומרת "שמע, מצאנו רישומים והבנו למה זה לא זז - הכתובת רשומה חלקית". אני אומר "לא יכול להיות, זה משלוח מ-EBAY, יש שם את הכתובת המלאה, הנה, קיבלתי משלוח מכם לפני יומיים ועכשיו פתאום משהו לא בסדר?". עונה לי המנהלת - "הנה, אתה רואה, בסריקה שלנו כל מה שיצא - זה מספר וחלק משם הרחוב". אני - "תשמעי, ברור לך שהשגיאה הזאת היא שלכם והיא בדרך, נכון? אני בטוח שאם נמצא את המשלוח, נמצא עליו את הכתובת במילים בדיוק כמו שהיא מופיעה". אומרת - "יכול להיות, אבל כבר אין מה לעשות, המשלוח חוזר לשולח שלו ואין לי אפשרות לעשות שום דבר בנושא, חכה שיחזור לשם ותבקש לשלוח שוב".

    טוב, מעוצבן אבל לפחות מבין מה קרה ומקלל אותם בפה סגור, אני חוזר לעיסוקיי בארץ זרה. ככה עוברים להם יומיים. אף אחד לא חוזר אליי משירות הלקוחות שפניתי אליו, מפתיע, אה? טוב, נו, אמרו לי שהמשלוח כבר הלך, אז מה כבר הם יעזרו לי. אבל פתאום אחרי יומיים אני בודק את סטטוס המשלוח - ומה אני רואה? ניסיון מסירה נוסף, הפעם ב-ZIP הנכון, אבל שוב UNDELIVERABLE. זאת אומרת שאם המנהלת הזאת היתה טורחת אשכרה לבדוק איפה המשלוח הזה נמצא, היא היתה מוצאת אותו אצלהם והייתי מקבל אותו! כושיליראבקערס!!

    ועכשיו אין לי מושג מה קורה עם החרא הזה. לשולח הוא עוד לא חזר, אז גם כסף חזרה אני לא יכול לבקש.

    כל הבכיינים על "דואר ישראל איבד לי משהו" - הנה, מתוך בערך 15-20 משלוחים שהיו לי בתוך ארה"ב, החרא הזה הצליח לאבד לי 2! אם לקחת את כל המשלוחים שלא הגיעו אליי ולהאשים את דואר ישראל בכולם, מגיעים אולי ל-2-3 מתוך איזה 100. והתנהלות של USPS נגועה בטיפשות אמריקאית מהסוג המרגיז ביותר - טיפשות עקשנית ומפגרת, מה שלא כתוב על הנייר ממישהו אחר - לא קיים, לחשוב - זאת מילה גסה, אין נוהל שמישהו כתב שאומר שצריך לחפש משלוח אבוד - אז אסור לעשות את זה. פאק, מעצבן. ושירות לקוחות שלא יבייש כל זוועה הכי זוועתית שאפשר לחשוב עליה.

    לא יודע למה נזכרתי בקקה הזה והחלטתי לבזבז חצי שעה לכתוב על זה. אולי כדי לפרוק ולהתאוורר קצת. ואולי כי כל פעם שאני קורא עוד תלונה על דבר כזה או אחר בארץ ואחרי זה בכי ש"רק בארץ כזה חרא", בא לי לקחת מישהו שבוכה ככה ולבעוט אותו לאיזו ארץ זרה, שיאכל חרא כזה ואחרי זה יחשוב אם הוא רוצה להמשיך לבכות.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 07-06-2016 בשעה 04:56.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    116
    קקי יש בכל מקום.
    הדואר ההולנדי שידוע בדיוק ומהירות, בתהליכי ייעול מעסיק מה שההולנדים אוהבים לקרוא לו ״מרוקאים וטורקים״.
    מגיע לתחילת הרחוב , יוצא עם ערמת פתקים של ״אין אף אחד בבית״, דוחף לתיבות והולך לעשות ביד.
    עכשיו לך לאסוף עצמאית מהסניף.

    נכון, גם אני מכליל... אבל ככה זה.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    כל האנשים האלה אחרכך יבכו שאין להם עבודה כשיחליפו אותם ברובוטים.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    123
    אני אתן לך קונטרה מעניינת.
    הזמנתי חבילה מאמזון. תוך 3 ימים הגיעה לארץ(כנראה צירוף מקרים-בדרך כלל לוקח איזה שבוע).
    10 ימים מהרגע שזה נוחת בארץ אני מקבל הודעה שהיה שליח אצלי בבית ושאני צריך לתאם מסירה.
    מתקשר- הם עושים את המשלוחים מ8 בבוקר עד 2 וחצי בצהריים. באותו זמן עבדתי כל יום מ7 בבוקר עד 6 בערב בערך.
    שואל מאיפה אני יכול לבוא לאסוף את זה- אי אפשר לאסוף משום מרכז, רק לתאם משלוח והשליח יגיע.
    שואל אם אפשר להביא לי לעבודה- אי אפשר לשנות כתובת משלוח או לעשות משלוח חד פעמי לכתובת שונה, אפילו שאני הממוען.
    שואל אם הבת זוג יכולה ללכת להביא(עם ייפוי כוח ות.ז)- רק מי שרשום על החבילה יכול לאסוף אותה, נוהל שיש עם אמזון.

    יצאתי מהעבודה לפני הזמן והלכתי למרכז השירות האיזורי ששם החבילה נמצאת(מוקד שליחים). ניסיתי, ביקשתי, גיששתי, תחחנתי. כלום. אין עם מי לדבר.
    אמרתי טב אני אתאם משלוח ואעבוד חצי יום. המוקדנית אומרת שהיא לא יכולה להתחייב לשעה והוא יגיע מתישהוא בין 8:00 ל14:00. לא בדיוק יכולתי לוותר על יום עבודה ותוך כדי שאני מנסה למצוא פיתרון, ניסו שוב לתפוס אותי בבית בשעות שלהם וכשלא היה אף אחד שלחו את החבילה בחזרה לאמזון.

    אני מזמין המון וברור לי שזה לא נוהל קבוע(מה גם שבהרגשה שלי הדואר השתפר משמעותית) אבל יש גם מקרים כאלה שגורמים לך לרצות להרוג מישהו או להתאבד.
    נ.ב. כמות החבילות שלא הגיעו אלי בגלל דואר ישראל עברה מזמן את ה10 ב3 שנים האחרונות. הלקח הוא שאני מזמין עם מספר מעקב ותובע את הדואר על ערך הINVOICE אם זה הולך לאיבוד. פעמיים הגענו להסדר פשרה

  5. #5
    Member הסמל האישי של rider
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    335
    ציטוט נכתב במקור על ידי eeebbr צפיה בהודעה
    ....
    טיפ למקרה כזה: אמזון הוא המשלם על המשלוח לכן הוא זה שרשאי לבצע את ההתקשרות עם חברת השילוח.
    פנה אל שירות הלקוחות שלהם ותאיים כי חברת השילוח תחזיר להם את המוצר והעסקה תתבטל כי חברת השילוח לא משנה את הכתובת לכתובת העבודה שלך.
    הנהלות זו תהיה זהה גם עם משלוחים בתוך הארץ - זה שמשלם לחברת השילוח קובע מה בגורלה.
    כלקוח אתה כנראה מעביר את כספך לספק והוא משלם על המשלוח.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    22
    המזל הוא...
    שחרא צף.
    ככה ה' רוצה - הכל לטובה!
    "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם"
    הציווי האלוקי הנ"ל מתעסק בהוראה הפשוטה והמתבקשת שלפיה חייב אדם לשמור על חייו, ובאיסור להיכנס לסכנות מיותרות!! רק רכיבות בטוחות...

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    123
    למדתי את זה בדרך הקשה.
    בדרך כלל כשיש בעיה אני פונה ישירות לאמזון. יום אחרי כבר מדברים איתי מהדואר. אבל לפעמים ההזמנה לא דרך אמזון.

    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    הדואר בישראל הוא באמת בסה"כ בסדר.
    על מעל 200 חבילות שהזמנתי רק 2 לא הגיעו שאחד מהם אני כמעט בטוח שהמוכר לא שלח.
    יש בעיות, זמני המתנה ארוכים עצבים וכו' אבל בסופו של יום מעל 99% מדברי הדואר מגיעים וזה מה שחשוב.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-06-2016, 12:14
  2. "ליגת המוטוקרוס" - סיפור אישי אחד
    על ידי SuperRuti בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-04-2016, 22:11
  3. דואר ישראל, אחד הגופים המדהימים ביעילותם!!!
    על ידי MasterOz בפורום אוף טופיק
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 07-04-2016, 23:43
  4. דואר רשום מירושלים עם הסיומת h4
    על ידי daniel בפורום אוף טופיק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 21:59
  5. שכנים מתלוננים על רעש
    על ידי Roigross בפורום כללי
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 21:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO