תוצאות 1 עד 15 מ 25

אשכול: כיוון power commander

תצוגה בשכבות

  1. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    תעקוב אחרי הכבל של החיישן ותראה אם הוא מנותק או לא, אם הוא מנותק לא רחוק מהכבל תחפש כבל שנגמר עם סופית כזאת


    זה יתן לך את האינדיקציה שהחיישן מנותק כפי שדיינו ג'ט דורשים, אם החיישן מחובר נתק את הקונקטור ותניע את האופנוע אם מנורת הFI דולקת זה אומר שעד עכשיו רכבת עם החיישן מחובר ופעיל, אם הנורה לא דולקת אז ניתקו את החיישן בצורה אחרת.

    כמו שאתה קורא לפני הכל צריך להבין את המצב שהאופנוע נמצא בו כרגע, חיישן פעיל כן\לא, AUTO TUNE כן\לא, שם המפה המותקנת? (ניתן לראות בהתחברות עם לפ טופ), שינויים שנעשו על המפה שהותקנה (ניתן לראות ע"י השוואה בין המפה שהורדה מהאינטרנט והמפה שרצה כרגע)?

    לא רוצה להפחיד אותך שלא לצורך אבל מהמידע שסיפקת כאן האופנוע כנראה עובד בתערובת לא נכונה שעלולה לגרום נזק למנוע לכן הייתי נמנע מלרכב עד בדיקת המוסך כדי לבדוק את הטענה הזאת אתה יכול להוציא פלגים ולראות אם יש בעיית תערובת.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

אשכולות דומים

  1. כיוון מיסבים בג'וירייד
    על ידי aronr בפורום פורום טכני
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 11-05-2016, 12:49
  2. כיוון טורים לנינג׳ה
    על ידי barel31 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-12-2015, 21:21
  3. כיוון בולם קדמי סוזוקי gs
    על ידי HEBO בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-12-2015, 19:38
  4. כיוון שסתומים yz450f
    על ידי markoo בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-11-2015, 21:12
  5. האם EJK/Power Commander עובר מכס?
    על ידי mmaorc בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-10-2015, 12:27

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO