על הלונסין יש כיוון החזרה? (ריבאונד)
אם אני מכוון רק את ה-compression ואת ה-rebound זה מספיק טוב?
לפי הספר רכב, האופנוע מגיע מכוייל ל-85 ק"ג, אני 70. כמה קריטי זה? כל זה בהנחה שהיבואן לא דפק את זה.
על הלונסין יש כיוון החזרה? (ריבאונד)
ה-preload זה הכיוון הראשון שאתה אמור לעשות.
בלי זה אין הרבה טעם/היגיון בלכוון את השניים האחרים.
אחרי שתכוון אותו קח בחשבון שכנראה תצטרך לעשות fine tuning מחודש לקומפרסיה ולריבאונד.
נערך לאחרונה על ידי nimi9; 08-06-2016 בשעה 13:30.
הפרט ההכי בסיסי זה העומס קפיץ. זה מבטיח שאתה עובד בעצם במהלך המתלה שהוא תוכנן אליו.
משם יש ריבאונד שזה הזמן שלוקח לבולם לחזור למצב מוצא שכוון מראש בידי העומס קפיץ.
אחרי ששתי אלה כוונו יש לך את הקומפרישן ששולט על הסגירה של הבולם
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אין לי את היכולת לכוון preload בעצמי, צריך להרים את הגלגלים באוויר.
למי אפשר לפנות לזה?
יש טעם ללכת למישהו שיכול לכוון את כל זה מקצועית ומי מומלץ?
אל תרים גלגל באוויר. תפתח בולם על הסוף ותמדוד. מה הבעיה?
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
שמשהו ימדוד ואתה תרים כמה שאתה יכול בסוף הקפיץ תקבל מהלך שבקלות הרמתה שזה בעצם שווה ערך לגלגל באוויר
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
צהריים טובים לך.
האם אתה שוקל 70 קג ערום או לבוש?
אם ערום, תוסיף כ-5 קג למשקל.
סוחב עליך תיק עם כמה מחברות/מחשב?
תוסיף עוד 2 קג.
האם לפני כל נסיעה ראית אנשים שוקלים את עצמם?
על איזה כלי מדובר?
לדעתי האישית - אם לא מדובר בכלי מוכוון למרוצים - סע לשלום.
אני כנראה 10 קילו פחות ממה שהכלי מכוון מהמפעל כולל הכל. כמה זה משמעותי?
בעצם יש גם ארגז שבטח שוקל איזה 2 קילו, אבל הוא גם ממוקם מאחור אז צריך לכייל אחרת בשבילו.
מדובר על Zero FXS ואני רוצה לכוון את הבולמים כי אני מרגיש שהוא לא עוקב אחרי הכביש כמו שאני מצפה, לא בגלל שאני מתחרה איתו.
מרגיש לא בטיחותי.
אם הפרילוד בסדר עם הפרש של 10 ק"ג אז השלב הבא זה לכוון ריבאונד וקומפרסיה.
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 09-06-2016 בשעה 16:34.
אני עם זירו S שמגיע סטוק מכוון לרוכב של 85 קילו בערך, ואני 70 קילו עם ציוד ואחרי לאפה שווארמה.
הורדתי את הפרילוד מסטוק למינימום בבולם האחורי וסיבוב אחד פחות במזלג. שיפר את ההתנהגות של הכלי בצורה מורגשת.
בכיווני השיכוכים עדיין לא יצא לי לגעת, הוא מתנהג סביר גם ככה אם כי עדיין קצת קופצני.
גם לחצי האוויר בצמיגים די משמעותיים. הלחצים שמוגדרים בספר רכב היו גבוהים מידי בשבילי. 2-3 PSI פחות ממה שהספר ממליץ (במקרה של הS) מרגישים לי טוב יותר.
יוצא שהגלגל האחורי מחליק לך כשאתה מאיץ חזק?
אה יופי, הפרילוד מקדימה אצלי הוא על המינימום אז אני תקוע עם זה.
מאחורה 2 יותר מהסוף. אז אפשר להוריד קצת.
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 09-06-2016 בשעה 22:04.
הגלגל האחורי יחליק לך כמעט בכל מקרה לדעתי, במיויחד על צמיג קר. שילוב של מלא מומנט עם צמיגים לא מהדור האחרון, אספלט לא מדהים (ברוב המקומות) והעובדה שהמומנט מגיע ללא הפסקה ולא כמו במנוע רגיל ששם הוא מגיע בפעימות ויש לצמיג זמן לחזור לאחיזה בין פעימות הכוח.
לומדים לחיות עם זה. ואח"כ לומדים להנות מזה![]()
אם אתה בתל אביב, קפוץ אליי שבוע הבא לסדנה שלי שנמצאת ליד עזריאלי, ונכוון לך.
תודה אביעד, אני באזור