אם לקנות רק משומשים אז יקרה מה שקרה עם הדרוזים שלא היו מיובאים והמחירון שלהם זינק למחירים מטורפים
Sent from mTalk using windows 10 mobile
אם לקנות רק משומשים אז יקרה מה שקרה עם הדרוזים שלא היו מיובאים והמחירון שלהם זינק למחירים מטורפים
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
וזה בגלל שיבוא אישי הוא סיוט!
סטרלוק, לא ממש דוגמה טובה כי המחיר הנוכחי של הדרוזים ושל הדיאר 650 הוא
מחיר הוגן שמשתלם לקנות חדש.
המחיר שלהם היום זול ממה שהיה לפני עשור
ולראיה כמות הכלים שנמכרו השנה.
זו פעם ראשונה שאני משתעשע ברעיון לקנוץ כלי חדש,
למרות שהשיפוץ של ה-F כנראה מרחיק את הרעיון
כי ככל הנראה אשאר איתו.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
צביקה שים לב שאנו לא מדברים על ירידת ערך סבירה
הירידת ערך פה אינה סבירה
לא מדובר פה על מצב יציב אלא מבצעי כסח.
קח את מה שגבב כתב מחיר שמשתלם ואני מניח שגם סף הרווחים של היבואן יותר קטן וכך יש לו יותר מכירות.
בכל מקרה אני לא מנסה לשכנע.
אבוא עם עובדות ואז..... .. עוד חזון למועד.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לוקי תראה שגבגב מדבר על מה שאמרתי ואפילו חיזק.
לפני היבוא הסדיר הדרוזים היו עולים המוון ביחס למצבם,כי היו מעטים עם דרישה גבוהה מה שגרם לעליה במחיר,ואז היבואן הביא בהרבה פחות והופ המחירים של המשומשים צנחו.
ככה זה שוק חופשי אין מה לעשות קורה שיוצא מבצע והופ המחיר צונח, זה סיכון שלוקחים.
אצלי היה סיביאר250 שנקנה חדש, משרד הרישוי שינה נהלים ל47 סוסים מ33 והופ השוק מרוסק, איבדתי בערך 30 אלף שקל בערך ( מ42 מחירון בזמן שקניתי ל 12 אלף שמכרתי ) מה עכשיו משרד הרישוי מניאק?
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לגבי אופנוע אספנות , אני יכול להעיד ממקור ראשון שזה ממש קל. החלק הקשה היה למצוא את האופנוע באיביי, ולהעביר את הכסף לאותו רד-נק.
Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk
סטאר - אתם תפוסים באשלייה שהשוק הוא חופשי.
השוק אינו חופשי היחיד שחופשי פה זה היבואן להרוויח כמה שהוא רוצה.
בשל אופי המדינה,המיקום, המצב הגיאופוליטי ומהות היתושים בגלקסיה במדינת ישראל אין שוק חופשי.
הייבוא האישי לא באמת מוזיל עלויות ולא באמת פשוט ונגיש לאדם הממוצע.
לגבי הDR בשנים עברו אנו מדברים על שנות ה90 או על התקופה האחרונה בו חזרו לייבא את הכלי??
תקנו אותי אם אני טועה מההתחלה הם מכרו אותו בזול ושמרו על קו מחירים אחיד?
אני לא בא לומר שעופר אבניר הם יפי נפש אבל נכון לרגע זה אני יעדיף לזרוק אצלם את ה50000 שקל שלי ולא אצל מטרו (על אופנוע חדש או קרוב לחדש).
בכל מקרה אני מחפש תשובות מבוססות להוכיח לעולם כמה שהוא טועה וכרגע אני מוצא חומר שמחזק את דברי (יותר בתחום המכוניות אבל בהמשך תבוא התייחסות גם לדו"ג).
במידה ואצליח אפרסם הכל במידה ולא כמובן שאכריז קבל עם ועדה שאכלנו אותה (לתפיסתי).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לוקי כמובן שהיבואנים מכתיבים חלק חזק מהמחירון. בכך שמכתיבים את מחיר החדש, אבל ככה זה בכל העולם ובכל שוק לא רק בשוק הרכב.
תראה את שוק הדירות החדשות עלו והמחירים של כולם עלו כולל שכירות יורידו ערך דירות חדשות ירד הכל.
אין מה לעשות ככה זה ברגע ששוק החדשים עולה הכל עולה וכשהחדשים יורד הכל יורד.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אירוני שהם אחד ליד השני.
היום אחרי הרבה מאמצים הגיע חומר מהגינזך.
אחרי אין ספור שאלות ודרישות אני אזכה לעיין בפרוטוקולים של וועדות בנושאים רלוונטיים יותר ופחות.
בין השאר על הפרק למה אי אפשר לייבא כלי משומש שהוא מעל 2 שנים על הכביש.
שאלתם בעבר על מטרות- זו אחת המטרות שלי להגיע למצב שאם אני רוצה לייבא כלי משומש לא משנה באיזה גיל אוכל לעשות זאת.
יש לנו תקדים עם רכבי אספנות שבשונה מכלים סטנדרטיים מעולם לא נעשתה להם תקינה בארץ (למיטב ידיעתי אנו מוגבלים לכלים עם תקינה).
אשתדל לעדכן.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
במטרו מאמינים כפי שכתב מאיר אריאל זצ"ל בשירו על 2 מכסיקנים ש"מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה" רק שאצלם זה "מי שדופק פעם אחת לא יכול להגמל מזה"
lokimonster אתה צדיק
אם תוכל להעלות לפה מידע מעניין שנוגע ליבוא כלים מעל שנתיים זה יהיה מעולה.
כיום יבוא של כלי מעל שנתיים לא ניתן.
אני מבטיח לעדכן הדברים יקחו זמן וכפי שרבים אמרו לא בטוח שאני לא מבזבז את הזמן שלי.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מסתבר שאני לא היחיד שאומר שמטרו נבלות.
פגשתי אדם חביב שרכש את האופנוע לפני כשנה וחצי.
להבדיל ממני הוא מרוצה מהאופנוע ואינו רוצה למכור אותו.
מסתבר שהבחור רכש אותו מהחברה ב74000 שקלים טיבין ותקילין ושבוע לאחר מכן המחיר ירד ל64000 שקל.
לדבריו הוא פנה למטרו בנוגע לירידת ערך והם כדרכם בקודש התעלמו הוא אמר שלמטרו הוא לא יחזור.
שוחחנו על עלויות ומחירי חלפים ומה יש להוסיף פראיירים.
דבר נוסף רציתי לעשות טרייד אין על האופנוע והובהר לי שהם לא ששים להתעסק עם כלים של מטרו מאחר והם לא יודעים מה ילד יום.
אני אומנם בכיין אבל מסתבר שאני לא הייחיד.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI