לוקי אתה מפתיע אותי!
כאילו שאתה לא מכיר את השקשוקה הישראלית, שאם תערבב אותה מספיק טוב יהיו כאלו שמוכנים לאכול אותה!
לוקי אתה מפתיע אותי!
כאילו שאתה לא מכיר את השקשוקה הישראלית, שאם תערבב אותה מספיק טוב יהיו כאלו שמוכנים לאכול אותה!
אז קח רעיון, נניח שיש לך תקציב מוגבל לרכישת אופנוע, טוס לחו"ל
קנה אופנוע עד גיל שנתיים במצב טוב ושמור, תעשה עליו טיול ותייבא לארץ
כחדש, הרווחת את מחיר הקנייה ואחרי המיסים וההובלה תהיה בגבול העליון
של מחיר בארץ, חסכת שכירת אופנוע בחו"ל ולא תהיה תלוי ביבואן.
במקרים של אופנועים יקרים שנמכרים בארץ (BMW הארלי וכד') זה
משתלם מאד.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הדבר היחיד שחוסכים זה רק דמי השכרה, שלא בהכרח רלוונטיים אם אין תכנון לטיול בארץ היעד.
S1000RR בתצורה הבסיסית בגרמניה עולה 17.400 אירו (68000 שח) מיסוי ביבוא מגרמניה 116% (78800 ש"ח) ואנחנו כבר ב 146000 שח לפני הובלה, ביטוח, עמילות מכס ועוד. ומן הסתם עוד צפויים לא מעט טריקים שיעשו כשתגיע למרכז שירות בנושא האחריות כיוון שהאופנוע לא יובא על ידי היבואן הרישמי
או שתקנה ישן מעל 30 שנה ותביא לארץ![]()
כמה הסתבכויות בשביל מקרה קלאסי של "מתאים לך - תקנה, לא מתאים לך - אל תקנה"...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
קקטוב באוטופילנד יש חוקים לטובת האזרח.
נבחרי הציבור עובדים למען האזרח ולא להיפך.
כן המדינה מקדמת את האג'נדה האזרחית ולא מונעת מגורמים תאבי ממון.
אזרח יכול לייבא את מה שמתאים לו בין אם זה חדש או בן 7.
האזרח אפילו רשאי לטפל באופן עצמי באופנועו.
ניתן לשפר את הג'יפ ואת האופנוע ואפילו יש מסלול מרוצים לבחון את השיפורים.
יש ביטוח לנהג שתקף לקטנוע העירוני לסופר ספורט האימתני ולהארלי הנוזל שבחנייה.
לצערנו פה אין אוטופיה ואינך יכול לרכוש מה שהיה יכול להיות מתאים ואתה נעול בגלל אינטרסנטים שאמורים לייצג אותך ובמקום זה מזיינים אותך.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הזלתי דמעה.
איך אני אוהב שמשווים לחו"ל ואז לא משווים למדינה ספציפית אלא לחו"ל שם הכול אפשרי, כולם עשירים, אין שחיתויות, כולם נחמדים ברחוב ונוהגים כמו יקים.
(כן,כן, רשמת אוטופיה לנד...)
זאת הייתה דמעה של צחוק מקודם כן? לא צינית.
על זה שאתה הוא הזה שמדבר על להעביר חוק שיגביל את היבואנים בהנחות. אתה עשית החלטה שיצאה בסופו של דבר כפחות משתלמת כלכלית ממה שתכננת. ככה העולם עובד, לפעמים אתה מרוויח לפעמים אתה מפסיד. אם היית יכול לדעת בדיוק מה יהיה, היית מכה את הבורסה על בסיס שעתי.
אבל אתה במקום לאכול את הלקרדה ולהמשיך הלאה, בוכה פה כבר לא יודע כמה זמן על זה.
ואפילו לא קנית חדש!!!
אתה קונה כלי משומש ובוכה על ירידת מחיר של חדשים?!
איך עוד לא התייבשה הבאר הזאת?
אני ממליץ לך לקנות מכונת זמן ולהגיע לרוסיה הקומוניסטית.
שם כולם היו שווים לא היה לאף אחד כלום(אלא אם כן היית חבר מפלגה, אבל אז זה עדיין היה לטובת הכלל כמובן) ולא היה מבצע.
ושאלוהים יברך את אמריקה.
בארה"ב יש חוק שנוגע למבצעים ( אני אחפש אותו אם אצליח ביום א').
לצערי אני לא יכול לנכס אלי את החוק למרות שבשוטטות שלי לפני מספר חודשים. במשרדי הממשלה שמעתי עליו ( לפני שהוא עוד יצא).
אני מעשן מקרלים פעמיים בשנה עם מתכון רוסי עתיק ונהנה מכל רגע ( אפילו העלתי תמונה לפורום באחת ההזדמנויות).
ולבסוף נדמה לך שאתה במדינה קפיטליסטית אבל כמו שאתה רואה הריגולטור מתערב במה שנוח לו מה שמשאיר לך אותי עם שירשורי בכיינות מובחרים.
לא מתאים לך תעבור לשירשור הוצאת קיטור על הביטוח.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תסבירו לי משהו, 30 או שנתיים.... בוא נראה הגיון לתשובה בשאלה הבאה.
רכב מעל 20 או 25 שנה הוא אספנות, אז למה מותר לייבא רק מעל 30 שנה?
יתרה מזאת, מה זה משנה אם הוא מעל 30 או מעל מעל 10?
הרכב צריך לעבור תקנים בהתאם לשנת הייצור שלו במכון התקנים, בדיקת רישוי (בסופו של יום) ולנסוע - בהתאם לשנת הייצור!!! אז מה זה משנה השנה?
זה יצירת מונופול ואספר לכם משהו (מישהו שעובד במשרד התחבורה אמר לי שהם לא רוצים לעבוד יותר ממה שכבר יש עבודה אז הם לא מהססים לשנות את הפסיקה של החוק או להציע הצעה בכנסת בעזרת ח"כ ).
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
אספנות זה 30 שנה, 20 זה רכב מיושן וצריך פעמיים טסט בשנה ואישור בלמים...
אין ספק שהמדינה מקשה בלי הפסק עלינו וגם סביר להניח שיש בעלי אנטרסים ששולטים בנושא החקיקה (מי אמר לוביסטים?)
אבל אלה כללי המשחק כאן ואין לך דרך לשנות.
העצה של לקנות רכב עד שנתיים ולייבא אישית היא נכונה, חכמה וחסכונית.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
מנצל את הסטיה מהשרשור , האם יש לכם הפניה להנחיות יבוא של אופנוע חדש/משומש או מישהו שיכול לעזור בנושא?