בדיוק סיימתי טיפול 6000....
מבחינתי זה הרכב שלי,
בית - עבודה - בית.
נוח גם בעיר וגם בבין עירוני.
יש לך שאלה צפציפית?
בדיוק סיימתי טיפול 6000....
מבחינתי זה הרכב שלי,
בית - עבודה - בית.
נוח גם בעיר וגם בבין עירוני.
יש לך שאלה צפציפית?
תודה אח.
ישמש לנסיעות בית-עבודה ונסיעות בתוך העיר וממש לפעמים נסיעות למשפחה באשקלון. יהיה פאן איתו אתה אומר?
מה לגביי שוק? ראיתי שהוא מאוד אבל מאוד מת, השאלה היא אם זה משהו שאפשר לשחק איתו על המחיר,
אני לפני קנייה של אחד..
לא זכור לי ששמתי כל כך הרבה סימני שאלה אם בכלל,
ובמקום לבקר עדיף יהיה אם תיתן דוגמא לכותרת תקינה שתהיה לשביעות רצונך לפעם הבאה.
יפה שקבעת עד כמה אני רציני או לא, אבל אם אתה חושב שאתה היחיד שיודע להתנסח ולהתבטא יפה ומדוייק, תחשוב שוב.
שבת שלום לך.
תודה מלך.
כמו שאמרתי, אני לפני קנייה של 1.
הוא עומד על קצת יותר מ25 אלף קילומטר,
שנת 2011 עם אגזוז MIVV עליו ועוד כל מיני תוספות שטותיות.
חשוב לי לדעת את נושא האמינות, לא כמו בKTM (מאוכזב מהמותג הזה ברמות קשות).
שאלות:
מה עושים כל 6000? את הדברים הרגילים? (פילטרים/שמנים?)
מה עלות של הטיפולים פחות או יותר?
עד כמה צריך להיזהר עם הגז איתו, יש לי הרגשה שה690 שהיה לי הוא צעצוע לידו.
נערך לאחרונה על ידי ktm690smc; 10-06-2016 בשעה 16:36.