קניתי באיביי. פאט בוב 85.
יצא כולל הכול כ62000 ש"ח.
![]()
שלום לכולם.
לאחרונה אני בוהה ביד 2. אחד הכיוונים שחשבתי עליו הוא הארלי.
המחירים לכלים משומשים כאלה הם לא פחות ממדהימים בעיני. על כלים בני 20 מבקשים 80K כשכלים בני 2 מוצעים ב100K ובאופן כללי אין כלים המוצעים במחירים הנמוכים מ40-45K ולא משנה שנת הייצור של האזמפלר.
אני לא מכיר את הנישה הזו. יכול להיות שיש הצדקה למחיר והכלים מושקעים. ברור לי גם שכלי כזה קונים מהלב ולא מהראש.
אני גם לא מבקר את עצם דרישת המחירים אלא תוהה, האם אלו המחירים שבהם נסגרות גם עסקאות בנישה הזו?
מישהו כאן קנה\מכר הארלי משומש לאחרונה ויוכל לחלוק קצת על מצב השוק של אופנועים אלה?
תודה
קניתי באיביי. פאט בוב 85.
יצא כולל הכול כ62000 ש"ח.
![]()
נערך לאחרונה על ידי חנןJeepolog; 09-06-2016 בשעה 22:35.
מחירי האופנועים בארץ לא משקפים דבר ואין להם שום קשר למציאות.
זה מתחיל שאין מחירון הוגן ואמתי, ומחירון יצחק לוי אינו משקף באופן אמיתי ומהיר את השוק.
קבוצות מסויימות כגון מוכרי BMW והארלי קבעו עד דעת עצמם מחירון הגבוה ממחיר השוק אבל כל עוד יש כאלה שמוכנים לשלם מחירים דמיוניים על אופנועי שחוקים השוק ממשיך לחיות.
בחדרי חדרים סכום העיסקאות נמוך מהנדרש והרבה פעמים המוכר נתקע עם האופנוע הרבה מאד זמן עד למכירה.
אין שום הצדקה לשלם מחיר גבוה כל כך גם אם המוכר ישוויץ ב-"שיפורים" "תוספות" וכד'.
האופציות השפויות להביא אופנוע אספנות מחו"ל על כל החסרונות שלו. או להגיע עם מזומן למוכר להציב רף קשיח ולקוות לטוב.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני חושב שכל עוד היה רק טיפטוף של הארלים לארץ בגלל יבוא איטי או לא קיים ותימחור מוגזם - זה גם הוביל למחירי משומשים גבוהים
מזה כשנתיים יש יבואן חדש ופעיל שגם הוריד את המחירים לרמה הגיונית יותר, לא אסחף ואומר מחירים נמוכים.
בסופו של דבר זה יחלחל גם לשוק המשומשים, בינתיים כל החיים בסרט שחושבים שימכרו הארלי בן 20 או יותר (לא אספנות עדיין) במחיר שהוא כמעט כמו של חדש נשארים תקועים עם האופנועים שלהם.
במקרה אני גם עוקב כי משעשע ברעיון של הארלי ורואה כמה זמן המודעות ביד 2 ממשיכות לרוץ
תודה על התגובות.
חנן, במקרה שלך המחיר מובן. אני גם יכול להבין למה על CB400 84 מיבוא מבקשים 30K ועל CB500 94 שמור יבקשו 15-17K. בהארלי זה לא כך. על אופנועים מודל 94-96 מבקשים כמו על האופנוע שאתה קנית (אחרי מיסים והוצאות נלוות). וזה בדיוק מה שלא ברור לי.
שושני, זה באמת מזכיר את השוק של הב.מ.וו. וגם שם יש מודעות שרצות הרבה זמן.
מעניין בכמה באמת נסגרות עסקאות על הארלי.
אם יש לך סבלונות כמה חודשים, תגלה מחירים חדשים לגמרי...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
פותש הארלי קנה באמריקה.
אן שום הצדקה למחיר .
יש לך משהו נגד יפניות.?
או איטלקיות?.
מרבית ההארלים משודרגים בתוספות של עשרות אלפי שקלים . (על שלי לדוגמא רק האגזוזי v&h שלי שווים 10K, יכול למכור אותם יד2 בפחות משבוע)
ככל שהאופנוע יותר ישן יש עליו יותר תוספות.. הסיבה היא כי לוקח זמן לשים שטויות על האופנוע .
אנשים מחליפים אגזוזים, כסאות, בולמים, גלגלים, מזלגות, כידונים, ספידומטר, שיפורי מנוע הזרקה ועוד.
גם אני חיפשתי פעם הארלי ישן ולא מצאתי כלום במחיר שפוי, לכן קניתי חדש .
עם זאת, כבר השקעתי עליו לא מעט כסף, ישנם דברים שקשה לקנות גם אם יש לך את הכסף.
שיהיה בהצלחה ברכישה מקווה שתצטרף בקרוב למועדון רוכבי הארלי דווידסון ישראל.
מנסיעת מבחן על אחד, לדעתי השווי שלהם הוא לפי ק"ג ברזל
מסכים עם כל מילה, אבל...אופנוע קסטום מולבש על פי העדפותיו, אהבותיו וסטיותיו של בעליו.
העניין הוא שהם לא בהכרח גם העדפותיו של הבעלים הבא, מה גם שלאחר תקופה גם לתוספות יש
בלאי והזדקנות, למה הבעלים החדש צריך לשלם את מחיר הגחמה של הבעלים הקודם?
הכלים האלה פונים לשוק מצומצם וצר (בניגוד לארה"ב ששם השוק הוא אין סופי....וגם המבחר.)
ועם כל הכבוד (ויש המון כבוד) מנועי ההארלי בתחזוקה לא נכונה לא שורדים היטב לצערי.
יצא לי לראות הארלים שבכל מקום אחר בעולם היו מוצעים לחלפים או לברזל, שהבעלים כאן לא התבלבל
ודרש מחיר של אופנוע חדש, למרות הנזילות האלתורים והעשן הכבד.
כנראה משהו בטלטולים וריח השמן השרוף דופק להם את ההיגיון....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
זה בדיוק, מדובר בסוג של קרטל שקבוצת לחץ החליטה שהיא לא מורידה מחירים בשביל לשמור על כולם.
וזה די עובד מעט מאד עסקאות מתבצעות במחיר המבוקש, למרות שכל הצדדים מספרים על עסקאות
דמיוניות לשמר את השוק גבוה. גם הקונה וגם המוכר.
ותמיד יש את הפראייר המתלהב התורן, שקונה עגלה במחיר דמיוני....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ויש את יצחק לוי שחי בללה לנד.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אתם כל הזמן אומרים פראיר תורן, ואני לא ממש מסכים איתכם, כן המחירים של הארלים בארץ יקרים...
אבל גם לשתות בירה בארץ עולה פי 3 מחו"ל וגם להשכיר דירה, גם דלק גם אוכל הכל יותר יקר פה.
ואי אפשר להגיד שהארלי הוא כמו עוד כלי, ד"א פותח הדיון במחירים שראית אולי שווה לך לקפוץ ליבואן בארץ לראות אם יש איזה מבצע על כלי חדש.
נראה שאתה חי בלה-לה-לנד, לא בארץ. תנסה רגע לשכור דירה במרכז LA, ספר לי אם במרכז ת"א משלמים פי 3. רגע, אולי במרכז נו יורק. עזוב, במרכז מינכנן. לא יצא... אה, לא חשבתי.
על הדרך גש תאכל איפשהו. פעם אחרונה שבדקתי, מחיר השווארמה בארץ זהה למחיר הדונר בפרנקפורט ולא שונה ממחיר ההמבורגר בקליפורניה.
ולנושא: כן, הרלי הוא כמו עוד כלי. כמעט. הוא בנוי מברזל, פלסטיק וגומי, הוא רוטט, הוא נוסע על 2 גלגלים ונכנס תחת הגדרה של "אופנוע קאסטום מצוי". הסיבה היחידה שהופכת אותו להיות "לא עוד כלי" היא התפיסה האנושית של המתלהבים. הוא סמל סטטוס מובהק, כמו טימקס, כמו שעון יוקרה. זה הערך הכמעט יחיד שלו. וכמו הרבה סמלי סטטוס אחרים בארצנו, שהיא לא יקרה במיוחד אבל מלאת אנשים שלא מבינים כלום ומלאים בסטיגמות (ואלה הם הקהל הטוב ביותר של סמלי סטטוס), הוא מתומחר גבוה. מי שמשלם את הסכומים הלא שפויים - משלם על הסטטוס, לא על הכלי.
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 15-06-2016 בשעה 16:20.