הכל עניין של השקפה!
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בשיחה שניהלתי לאחרונה עם חבר היושב בארה"ב, ספרתי לו על השרשור הזה ודומיו בנושא
ההארלי דיווידסון, הנ"ל אינו קוטל קנים בתחום, ומחזיק פרט לצי אופנועים מפואר גם מוסך שירות
לדגמי הארלי מהעבר הקרוב להל"ן כמה מתבונותיו:
1. מי שיש לו סבלנות להמתין שנתיים שלוש ויעלה משם אופנוע מודל 89 כאספנות ירוויח מכמה וכמה סיבות.
2. בארה"ב דגמי שנות השמונים נחשבים מוצלחים וניתן למצוא אופנועים במצב מצוין ואפילו כאלה ברמת תצוגה
במחירים שווים לכל נפש.
3. הרבה מהאופנועים הנ"ל הפכו לאופנועי פרויקט ולכן ניתן להשיג חלקים מקוריים שפורקו במחירים מגוחכים ובמצב
מצוין.
4. הבחור קונה בכמויות אופנועים כאלה ומחזיק אותם לצורך חלפים, חלקם נמכרים לפרויקטים.
5. רוב האופנועים לא סובלים מבעית אמינות למעט אלה ששוחקו בחצר האחורית, או טופלו על ידי כאלה שלא מבינים
6. רוב התקלות שהיו גורמות לבעלי אופנוע כאן להזיע מהאצבעות הקטנות של הרגליים (כולל החלפת גיר/קלאטצ'/מנוע)
נפתרות שם במחיר של כמה מאות דולר.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
גם פה בכפולות של כמה מאות דולר.
אבל זה מאפיין פה את רוב הכלים.
אכלת לנו את הכבד עם התמונות, שתית לנו את הדם עם זה
שכל אשכול שמוזכרת בו המילה הארלי, אתה מציף בתמונות וסרטונים.
אתה מסיונר של החברה הזו?
אתה מכור?
אברמסון אתה צריך, לא דווידזון.
אל תענה לי...אני יודע איפה אתה גר.
למזלך יש לך אופנוע יפני...
קבל -
![]()
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 22-06-2016 בשעה 17:33.
את האמת, גם לכלים ללא שיפורים מיוחדים/רציניים/גדולים - המחיר לא משקף את מצב האופנוע והוא בהחלט גבוה יותר ממה ש"צריך" למכור אותו.
זה בסדר לדרוש 47,000ש"ח לאופנוע הזול בחבורה משנת 2004 עם מלא ידיים, אבל זה הגיוני? למי שיש הרבה כסף שיקנה במחירים כאלה.
ספורטסטר 2007 ב-49,000 שהיה בכלל במשטרה/ממשלתי קודם, זה סביר? ממש לא.
מנסיון עם הארלי, אפילו בלי להתייחס לדגמים הגדולים אלא רק לספורטסטרים, המחירים הם כמעט 20,000ש"ח יותר ממחירון או מחיר "משקף".
יש מלא אופנועים שם שלא נמכרים אפילו חודשים ואחד שניים מהם אפילו כמעט שנה, אפשר גם למכור במחיר נמוך יותר אבל כנראה שהם לא הבינו את המסר.
מעניין כמה מסובך זה להביא אופנוע ישן מארה"ב? הרי יש יבואן מסודר בארץ, ככה שכל עניין הטיפולים מסודר. בהנחה ומשלמים את מחיר המשלוח, ומביאים אופנוע זקן ושמור (כזה שהגיע לגיל אספנות), האם יהיו עוד אי אלו עלויות שיהפכו את זה ללא כדאי...![]()
^^^
זה לא בשביל הטיפולים אלא דרישת סף לייבוא אישי של כלי רכב. נשמע באמת רעיון לא רע, אולי זה הנתיב שעוקף את המסים למדינה וליבואנית.
לכל מי שטען שהארלי לא יכול לנסוע טוב ומהר...אתם הבעיה!
https://www.facebook.com/clubstyledy...2243029435390/
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
משעשע שהסרטון שהפנית אליו מראה מאמצים ניכרים להטות את האופנוע ולשמור על קו פניה, החלקות זנב פרועות וצילום מאופנוע שהוא לא הארלי שמראה איך אותה דרך נראית הרבה יותר קלה מאופנוע עם שלדה ומתלים שבנויים נכון...
רן, גם הטיטאניק שטה טוב ומהר...
קבל זריקת עידוד, שלא תרגיש לבד בים המלעיזים.