תמונה של אישה מתלוננת:
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני בטוח שאם היה לי תקציב לזה לא היתה התלבטות והייתי קונה משהו אחר
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אפילו הציניקנים יודו שזה מיוחד:
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אבל זה כבר לא ממש קאסטום.
זה יותר קרוזר ומולו אפשר להעמיד את ההונדה גולד ווינג שמנצחת בגדול (חוץ מבמחיר שמופרז באותה המידה).
דיון מעניין התפתח פה, כנראה שבלי לשים לב פות"ש דרך על כמה יבלות...
בקיצור לא כל מה שאנחנו פה בארץ חושבים שאנחנו יודעים על הארלי נכון.
קיימת בעולם סצנה חיה ובועטת ישירות ללב הקונים, אופנועי ההארלי רחוקים
ממה שאנחנו מכירים פה, והמכונות שלהם במיוחד החדשות דומות אולי במראה
אבל שונות מאד מהתדמית המפקפקת שהייתה להם.
אני עדיין חושב שהאופנועים בארץ לא משקפים במחירם את התמורה, אבל זה רק אני.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
רן אתה שבוי בחלום
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לוקי המילה ריספקט היא בעלת 2 משמעיות.
כבוד והערכה.
אם לא כבוד למכונה אז לפחות הערכה.
קומפרנדו..
מי שחכם מטייל לירדן שם יש שוק ענק של הארלי ואפשר למצוא מציאות אחרי מיסים וניירת אפשר להוזיל כלים עד 40 אחוז מהמחיר שנדרש בארץ...
כל הדיון הזה על הארלי לעומת שאר היצרניות, והכוח שיש למיתוג ותדמית מזכיר לי מאוד וויכוחים מעולם הטכנולוגיה בין טלפונים (או בכלל מוצרים) של אפל אל מול שאר היצרניות. גם בוויכוחים מסוג זה יש קבוצה אחת (משתמשי אפל) שמתעקשת שהמכשיר שלה הוא נעלה מכל שאר המתחרים בגלל סיבות אלו ואחרות, כאשר בשורה התחתונה היתרון העיקרי של מוצרי אפל הוא מיתוג חכם ונכון שמאפשר למכור תדמית ששאר היצרניות מתאמצות (או יותר נכון התאמצו) מאוד להשיג.
איזה דיון מעניין. אישית, המסקנה שלי היא שאין טוב או רע, יש מתאים ולא מתאים. הרוב מסכימים שחווית הרכיבה על הרלי מיוחדת, אבל חלק אומרים שהיא נהדרת וחלק אומרים שזוועה.
לכל אחד מאתנו יש את הצרכים והרצונות שלו. זה כולל פרמטרים אובייקטיביים כמו התאמה למבנה הגוף האישי, נוחות אישית, דרישות מהכלי (מומנט? הספק?) וכד'. אבל, זה כולל גם פרמטרים סובייקטיביים כמו איך אתה נראה בעיני הסביבה, כמה המיתוג חשוב לך וכו'.
יש לי שכן שרכש BMW X5 לפני כמה שנים. רכב שטח עלק. אבל, על הרכב היו ג'נטים מגנזיום עם צמיגים ספורטיביים בחתך נמוך (משהו כמו 50 או 45). בפעם הראשונה שראיתי את זה התחלתי לצחוק, כי אם הבן אדם מחפש רכב ספורטיבי, למה הוא הולך על ג'יפ? ואם הוא מחפש שטח, אז מה הקטע עם צמיגים בחתך כל כך נמוך? אח"כ הבנתי. הבן שאדם מחפש להיראות יוקרתי. אז גם BMW, גם צורה של ג'יפ וגם גלגלים מהסוג שהרכיב, כ"א משדר יוקרתיות לחוד. כמה אנשים באמת מבינים שזה נזם זהב באף חזיר? הוא היה מרוצה.
איזה מזל שהשוק מציע מגוון כל כך גדול של כלים. כל אחד יכול לבחור את מה שמתאים לו מבחינת אופי הכלי והמחיר ולחלום על אופנוע אחר. רק זהירות: יש סיכוי לא קטן שאם תנסו לממש אחת החלום, רכיבת מבחן אחת תאכזב אתכם ותיאלצו לחפש חלום חדש.