תוצאות 1 עד 3 מ 3

אשכול: קטנוע ראשון xevo250 כמה שאלות

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    12

    קטנוע ראשון xevo250 כמה שאלות

    היי!
    רכשתי קטנוע יד 2 שעשה 34 אלף.
    חשוב לציין שזה הכלי הראשון שלי ואין לי כמעט מושג בעולם הדו גלגלי. אשמח אם תוכלו לענות לי על כמה שאלות.
    הטיפול האחרון נעשה ב28 אלף.
    לפי המוכר הטיפול הבא רק ב38 אלף.זאת אומרת עוד 4 אלף. בטיפול האחרון עשו לו טיפול גדול + החלפת רצועה.
    1)רציתי לדעת מה עושים בטיפול הבא? והאם לא צריך לפחד 10 אלף קילומטר עד לטיפול הבא,משום מה זה נראה לי הרבה מידי.

    חשוב לציין שאני נוסע עם הקטנוע כ90 ק"מ מידי 4 ימים בשבוע לעבודה ממודיעין להרצליה. זאת אומרת שאני צריך לשים לב יותר למד השמן?

    2)לגבי השמן-הוא כרגע בנקודת המקסימום של המדיד כאשר המדיד מוברג בפנים.האם זה תקין? רציתי לדעת איזה שמן לקנות כדי שאוכל לטפל בעצמי ואיך עושים זאת? פשוט ממלאים?

    3)לגבי המצבר עוד חודשיים הוא פג תוקף.איזה מצבר לקנות ומאיפה? כמה זה עולה בערך? איזה חברה כדי?

    4)לגבי מוסך מישהו יכול להמליץ לי על מוסך באזור תל אביב.

    5)שמעתי שאפשר לקנות קייט טיפולים מחול. זה כדאי?

    6)לגבי לחץ צמיגים זה 32 מאחור ו30 מקדימה.זה נכון?

    7)לגבי נוזל קירור איך יודעים אם חסר? איזה נוזל מומלץ? איך ממלאים? וכמה?

    אשמח לשמוע עוד כמה טיפים שלא עלו לי ומידע חיוני לטיפול שוטף של הקטנוע על מנת למנוע תקלות ולשמור כמה שיותר. דברים שאני יכול לעשות לבד בזמני הפנוי. תודה.. כל תגובה מבורכת

    חג שמח!

  2. #2
    Member הסמל האישי של Khc
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    362
    בדיוק מכרתי כלי דומה שהיה אצלי כשנה. להלן הידע שלי בנושא:

    1. טיפול אכן כל 10 וזה טיפול גדול/ בינוני (-קטנוע איטלקי) , אבל כל 5 עדיף להחליף שמן ופילטר.
    2. אם השמן עד קו הסימון העליון של המדיד זה בסדר גמור. השמן בוא 5w40 סינטטי, אם יש לך של רכב והוא איכותי זה בסדר גמור. אם בא לך להשקיע תקנה פירמה של קטנועים/אופנועים.

    3. אין הרבה יצרני מצברים, קנה שנפ או וורטה מהדור החדש ( מצברי ג'ל ).
    אם אני לא טועה, סדר גודל של 300 שח.

    4. אישית טיפלתי בת.א אצל ד"ר לאופנועים (שרון) מכיר היטב את הכלי ומקפיד תמיד על חלקים מקוריים. בכל מקרה תריץ חיפוש בפורום הטכני ותקבל עוד הרבה המלצות על מוסכים בת.א.

    5. אפשר ויש שמוכרים את הקיט גם בארץ, זה כדאי רק אם אתה מטפל בעצמך. (מחיר טיפול גדול הוא בסביבות 1000 שח , כל 10 אלף קמ)

    6. ממה שידוע לי לחץ אוויר צריך להיות - אחורי 37 psi, קדמי 33 psi.

    7. נוזל קירור, בתא מצד ימין מתחת לידית הגז מסתתר מיכל נוזל הקירור, צריך לפתוח את הבורג שנועל את המכסה, לרוב, אם הכלי תקין לא אמור להיות חוסר בנוזל, אם חסר , כל נוזל קירור ייעודי אפשר להוסיף, רק אל תמלא מי ברז . שים לב לדגשים איך ומתי לבדוק מפלס, לא זוכר במדיוק אם במנוע חם או קר , אז מעדיף לא להטעות אותך, תריץ חיפוש .

    בגדול זה סוס עבודה שלא מתעייף, אחלה כלי שבעולם, דגשים נוספים חלים לא רק על הכלי הזה והם:

    אל תגיע לניתוק הצתה (אל תיסע קבוע בפול גז) .

    תקפיד באמת לבדוק שמן, לחץ אויר ונזילות אחת לשבוע כך תמנע נזקים מצטברים.

    תקפיד על כל אביזרי הבטיחות .

    נ.ב. אני מוכר משקף גבוה שנשאר לי (ראה בפורום מכירה) , זה בערך החיסרון הגדול של הכלי הזה, המשקף המקורי גורם לרוח להגיע יישר לראש שלך. יש כאלו שזה לא מפריע להם, ויש את השאר שהגביהו, או קיצרו את המשקף.

    תתחדש וסע בזהירות

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    12
    תודה רבה על התשובה המפורטת!! עזרת לי מאוד!

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) שאלות לגבי מכירת קטנוע
    על ידי Jizza בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 14-03-2016, 17:00
  2. שאלות של מתחיל לגבי אופנוע ראשון
    על ידי YonathanZ בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 02-03-2016, 20:12
  3. המלצות לקטנוע 250 ועוד כמה שאלות
    על ידי CoreZero בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-09-2015, 11:07
  4. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-08-2015, 19:50
  5. אופנוע ראשון, שאלות...
    על ידי MishuGunner בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05-06-2015, 05:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO