ברצוני לכתוב ביקורת על חווית מסלול בקפריסין שיוצאת עם מדריך רכיבה מוכר וידוע.
אתחיל דווקא אולי בדברים הטובים, המדריך הוא חברמן לא רגיל ובעל עבר עשיר ברכיבה.
האגדות מספרות על סדומערד בשנת 97 ודיגמון למגזין מוטו. על הנייר סיפור הצלחה.
חשבתי לתומי שאוכל לצאת בשליש מחיר, ליום אחד במקום שלושה, והלכתי על זה.
בפועל התאכזבתי מהמסלול ומהאופנועים, שבעדינות אומר, אינם מתוחזקים כראוי.
כבר ממבט ראשון חיצוני נראו נזילות על המזלג הקדמי בשני אופנועים והמדריך ציין זאת במפורש.
כמו גם שהשמנים נראים מימי המנדט וכנראה האופנוע לא מטופל מי יודע כמה.
בשני אופנועים גם היה חסר שמן מנוע, ולציין זאת באוזני המכונאי המקומי היה כמו לציין בפני
סוכנות הונדה שנראה לי שמחיר חלקי החילוף קצת גבוה - אפשר לציין אבל לא יעזור.
שברים בפיירינג מתוקנים בהדבקה כבר שנים, אך בכל פעם נגבה מחיר החלק כאילו יוחלף בחדש.
אחד הרוכבים אף זיהה שבר שהוא עצמו גרם בשנה שעברה, שהודבק למרות שנגבו על כך 200 יורו.
אני עצמי נאלצתי לשלם 350 יורו על נזק שכנראה יתוקן באותה הצורה. לשם ההסבר, חתמתי על טופס
שאשלם על נזק עד 1500 דולר, מה שלא הייתי ממליץ כיום לאף אחד לחתום על כזה דבר...
בסיכומו של דבר אני לא ממליץ על החוויה, ויכול רק לשער מה עוד לא תקין באופנועים האלה, מודל 2007-2008
ובכלל לא בטוח שהיו עוברים בבדיקת מוסך או בבדיקה לפני קניה. לדעתי לא תקינים לרכיבה ולא עליתי מעולם לפני כן על אופנוע לא תקין.
לא הייתי משער בחיים שאגיע למסלול בחו"ל וזה מה שאראה. מיום רהאשון שאני רוכב לימדו אותי לעלות רק על אופנוע 100 אחוז תקין.
לתשומת לבכם - חווית מסלול בקפריסין - שם לא תראו אותי שנית...