אני יכול לספר מנסיוני האישי שה-twinV שלי שמח מאוד לקבל אגזוז פתוח, תיבת אוויר ופילטר פתוחים יותר ומפה חדשה.
מאחר ולא ביצעתי את כל השינויים בבת אחת, שמתי לב להבדלים הממש לא מזעריים גם כשהחלפתי רק סליפ-און.
בורבורון קטן ב 3K כמעט ונעלם כלא היה.
הפילטר והתיבה הפכו אותו גרגרן עוד יותר גדול, ועזרו ללינאריות נוספת באיזור שמתחת ל5K.
המפה לעומת זאת, מבחינתי לפחות, עשתה את השינוי הכי גדול. החדות של המצערת, בלימת המנוע ובעיקר החיוך שנמרח לי על הפנים, אמרו את הכל...
כן, שילמתי מחיר במהירות הסופית, אבל בינינו... הקמ״שים האלה שם בסוף מעניינים לי את הטועכס כשאני פותח מצערת והערמת מומנט הזו שיושבת לי בין הרגליים מרימה את הקדמי גם ברביעי בלי לזרוק מצמד.
לפחות לפי פורומי אפריליה, רוב ה-V4 החדשים מעבירים את האופנועים שלהם את אותם השינויים של הטווינים הישנים, ולא נתקלתי באף אחד שאמר שזה עשה לאופנוע שלו רע.