עדיין איפוס, בטריומף ועוד כמה אופנועים יש מפת RACE מובנית (שלא ניתנת להפעלה מלוח השעונים) שאפשר להשתמש בה ע"י התחברות לECU, כל דבר אחר הוא איפוס.
לגבי החלפת חלקים כמו פילטר אגזוז וECU או מפה חדשה בECU מנסיון יש אופנועים שמגיבים מעולה לשינויים האלו במיוחד בסל"ד נמוך, בנוכחי שלי (SMT) מפה חדשה בלבד בלי אף תוספת מורידה את הרף שאפשר לרכב עליו ב1000 סל"ד פחות, באפריליה פגאסו ככול שפתחת את קופסאת האוויר והוספת קצת יותר דלק בסל"ד נמוך (אופציה מובנית בלוח השעונים) כך עקומת המומנט התישרה (בדוק על דיינו), היצרנים בכוונה "דופקים" את הסל"ד הנמוך כדי לעבור את בדיקות זיהום האוויר מה שנעשה עם אותם חלקים זה הנדסה הפוכה.



ציטוט ההודעה בתגובה