ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה


אני מתכוון בידיוק לזה ולא לאיפוס משמע כל שינוי שתבצע ביניקה או פליטה יגרום לשינוי היחס מה שהמערכת תפצה לבד ללא שום התערבות חיצונית




אתה נוגד את עצמך החלפת אגזוז לזרימה חופשית תפחית הספק בסל"ד נמוך.
כנל פילטר פתוח שבכלל לא ברור אם הוא מועיל בכלל בדרך כלשהיא על מנוע סטוק.
וגם מחשב להחליף לא נותן כמעט כלום המנוע נשאר בסטוק אז לא תקבל שינויים רציניים כאן
עדיין איפוס, בטריומף ועוד כמה אופנועים יש מפת RACE מובנית (שלא ניתנת להפעלה מלוח השעונים) שאפשר להשתמש בה ע"י התחברות לECU, כל דבר אחר הוא איפוס.

לגבי החלפת חלקים כמו פילטר אגזוז וECU או מפה חדשה בECU מנסיון יש אופנועים שמגיבים מעולה לשינויים האלו במיוחד בסל"ד נמוך, בנוכחי שלי (SMT) מפה חדשה בלבד בלי אף תוספת מורידה את הרף שאפשר לרכב עליו ב1000 סל"ד פחות, באפריליה פגאסו ככול שפתחת את קופסאת האוויר והוספת קצת יותר דלק בסל"ד נמוך (אופציה מובנית בלוח השעונים) כך עקומת המומנט התישרה (בדוק על דיינו), היצרנים בכוונה "דופקים" את הסל"ד הנמוך כדי לעבור את בדיקות זיהום האוויר מה שנעשה עם אותם חלקים זה הנדסה הפוכה.