אין טלפון ישיר למיטב ידיעתי תתקשר למוסך ברחוב הסדנה תבקש אותו ויעבירו אותך
במשך השנים היו שינויים כאלו ואחרים בכלים.
למשל ב2000-2001 הם יצאו עם 51 כוחות סוס כי מה שעניין את כולם זה הנפח, זה לא אומר שבארץ עודכן הנושא והכוחות סוס מבחינת ניירת נישארו אותו הדבר
המסמך הזה זה מסמך שמשרד התחבורה מנפיק לכל דגם ספציפי שעולה לארץ.
הבנתי תודה
הכל טוב ויפה, פרוייקט, שיפוץ, דיגום או שיפצ'ור...
כל אלה 'לא בבית ספרנו' כשמדובר בבוחן ובעמדה מס'1
למה שבוחן יאשר ניירת תקינה לרכב שאינו תקין ומוצג בפניו במצב זה?
- גם אם בא לו מאוד לעזור והוא נחמד וטוב לב, איך היית אתה מתנהג במקומו??
-מה, לא ככה? -
סיים הפרוייקט ואז בוא מסודר.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
בגלל זה שאלתי, הרי אני לא בא לעבור טסט, "כולה" לשנות דרגת דרגת רישוי לL2 לפי מסמך רשמי מהיבואן, הבוחן רק צריך לוודא שמדובר באותו מספר שלדה וקוד דגם שמוטבע על המנוע. האם הבוחן בדק לך צמיגים? ביטוח חובה?
שכחתי לציין שהכלי בא על עגלה כמובן!
אין לי נסיון במצב שכזה.
אני לא חושב שגישת משרד הרישוי (ועמדה מס'1 בפרט) לשינוי ברשיונות עולה באותו קנה עם קלילות המחשבה שלך (הלגיטימית ביותר, שלא תבין אותי לא נכון, בעולם האזרחי הנאור)... בטח כשהוא מגיע על נגרר. אשמח להיות מופתע!
*|טפו,טפו,חמסה,שומבצל| שלא יצא מצב שתצטרך לחזור לטסט מלא להשבה לכביש מהשיפוץ :\
נערך לאחרונה על ידי rusty james; 24-06-2016 בשעה 23:37.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
אבל אתה עברת את התהליך נכון? מה בדקו לך?
חוויות מהעמדה, מגיע ב8 ו5, מסתכל עליי בוריס הבוחן, מכריז שאין לו זמן אליי ושאני אחזור מחר. להזכירכם פתוח שם מ8 עד 12. מסביר לו בנימוס שבאתי ממרחק של שעה וחצי נסיעה עם אופנוע על העגלה כדי לקבל חותמת ברישיון. מתחיל לצעוק עליי בצורה מוגזמת למה אני מתווכח וללכת מפה. הוצאתי בערך עוד 2 מילים ומהפה והוא הזמין לי ביטחון שילוו אותי החוצה. מדינת חלם. עמדת חיפה.