עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 48

אשכול: איך נכון יותר לדומם מנוע, עם המשבת או המפתח?

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    7

    איך נכון יותר לדומם מנוע, עם המשבת או המפתח?

    שלום לכולם,

    אני רואה בהרבה סירטונים מחו"ל שהם מקפידים מאוד על דימום מנוע בעזרת המשבת, איך אתם נוהגים? האם יש חשיבות לשימוש במשבת ולא במפתח?

    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    חד משמעית מפתח...

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    מאיפה הקביעה החד משמעית הזאת?
    מעבר לסיבה של לשכוח את המפתח בסוויץ אין הבדל בינהם.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אני פתוח לכל מידע חדש למה כן או לא אבל מי שכותב בוודאות חובת ההוכחה עליו

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    עם כל החשמליאדה שיש היום באופנועים זו באמת שאלה טובה.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    49
    מה עם דימום בעזרת הרגלית ?

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ציטוט נכתב במקור על ידי ronen123 צפיה בהודעה
    מה עם דימום בעזרת הרגלית ?
    ...או לזרוק קלאץ' בראשון בלי גז....

    וברצינות - למה שיהיה הבדל בכיבוי מהמשבת או מהמפתח? (למעט ההרגל הקבוע ו/או לא לשכוח המפתח בסוויץ' - כמו שכתב R86 )
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  8. #8
    מה זה משנה? המשבת נועד כדי להשבית את פעולת המנוע והמפתח נועד כדי שברגע שתסובב אותו למצב "OFF" המנוע יושבת באותו אופן
    זה לא שאתה פוגע בחיי האופנוע אם אתה משבית אותו באמצעות מפתח, לזה הוא נועד
    השאלה פה היא לגביי אולי נוחות אבל גם זה מינימלי

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    אז זהו...שלא בדיוק...פעם שהיה פחות ״חשמליאדה״ זה עוד היה נתון לוויכוח...המשבת בגדול נועד למצב חירום כי מה שהוא עושה זה לנתק את הספקת הדלק למנוע
    באופנועים עם ״חשמליאדה״ סיבוב המפתח גורר פעולות נוספות ברקע אומנם קטנות אבל הכרחיות... בנוסף שמכבים מהמשבת המערכת חשמל עדיין פועלת ויש ״חשש״
    שתישאר נורה כזאת או אחרת דולקת שתגמור את המצב ולבסוף... התשובה המובנת מאליו, לכל מנגנון יש תפקיד, המנוע מזיז את האופנוע, הברקסים עוצרים את האופנוע
    וכ׳ו וכ׳ו... אם לא היה צורך בסיבוב המפתח המנגנון הזה היה נחסך והיינו נשארים רק עם משבת...

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    אז זהו, שגוגל תומך בקביעה הנחרצת שלך
    אבל רק אם תחפש בנרות צידוקים לטענה שלך.
    והטענה שלך לגבי נורה שגומרת מצבר לא מחזיקה מים, אגב. (הרי מיד אחרי הקילסוויץ' תסובב מפתח בחניה)
    נסה יותר בכיוון של מערכות כמו הזרקת דלק (או מערכות ניהול הצתה, מה שאתה קורא בליגלוג "חשמליאדה")

    אני מציע שנתמקד בדגם האופנוע.
    כי כולם פה שבויים בקונספט של אופנועים מהמילניום הקודם.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    ה״חשמליאדה״ זה לא ליגלוג זה שם כללי לכל מיני מערכות חשמליות. וכמו שציינתי אין ספק שתלוי באיזה אופנוע מדובר...

  12. #12
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    אני מדומם עם המפתח ואז מנתק את משאבת הדלק עם המשבת. לא חושב (לא מומחה או מהנדס) שבריא למנוע לנתק את הדלק סתם כך כשזה לא חלק מתהליך הכיבוי הרגיל. בגלל זה זה לחירום, לא? זה כמו שתאפשר למחשב שלך לכבות עצמו בתהליך מסודר של shutdown, לעומת לנתק אותו מהחשמל.
    זה רק איך שאני רואה את זה ופועל כך.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
    אני מדומם עם המפתח ואז מנתק את משאבת הדלק עם המשבת.
    אבל אחרי סגירת הסוויץ' המשאבה כבר לא מקבלת חשמל... אז למה גם המשבת?
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  14. #14
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    רגע, זירו סוגרים רק עם סוויץ' וזירו זה ה חשמל שבאופנוע.
    ולכן אופנועים מכבים עם רק סוויץ'. נקודה.

    מ.ש.ל.
    נערך לאחרונה על ידי קסד; 18-06-2016 בשעה 21:10. סיבה: סוויץ' = מפתח =! קילסוויץ'

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אז אם לסכם אין שום מידע חדש שתומך בקביעה החד משמעית של לירן בכיבוי בעזרת המפתח.
    ואם לסכם את שני המצבים:
    מצב 1- כיבוי עם המדומם יכבה את המנוע באותה צורה שהמפתח יכבה אותו אבל ישאיר את החשמל פעיל במערכת (אורות, לוח שעונים וכדומה)
    מצב 2- כיבוי בעזרת המפתח אותו דבר כמו מצב 1 אבל כאן כל מערכת החשמל תיסגר גם כן

אשכולות דומים

  1. ג'וי רייד 125 - בלם לא עובד, מנוע מדומם כשקר
    על ידי adird בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-01-2016, 17:41
  2. אבד המפתח של האופנוע, אשמח לעזרה
    על ידי iNadav בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-01-2016, 18:50
  3. אבד המפתח לאופנוע
    על ידי kawamike בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-08-2015, 13:37
  4. חוות דעת אופנוען מאומן
    על ידי johnny drama בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-08-2015, 16:35
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 20:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO