שלום לכולם,
אני רואה בהרבה סירטונים מחו"ל שהם מקפידים מאוד על דימום מנוע בעזרת המשבת, איך אתם נוהגים? האם יש חשיבות לשימוש במשבת ולא במפתח?
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
שלום לכולם,
אני רואה בהרבה סירטונים מחו"ל שהם מקפידים מאוד על דימום מנוע בעזרת המשבת, איך אתם נוהגים? האם יש חשיבות לשימוש במשבת ולא במפתח?
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
חד משמעית מפתח...
מאיפה הקביעה החד משמעית הזאת?
מעבר לסיבה של לשכוח את המפתח בסוויץ אין הבדל בינהם.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אני פתוח לכל מידע חדש למה כן או לא אבל מי שכותב בוודאות חובת ההוכחה עליו
עם כל החשמליאדה שיש היום באופנועים זו באמת שאלה טובה.
מה עם דימום בעזרת הרגלית ?
מה זה משנה? המשבת נועד כדי להשבית את פעולת המנוע והמפתח נועד כדי שברגע שתסובב אותו למצב "OFF" המנוע יושבת באותו אופן
זה לא שאתה פוגע בחיי האופנוע אם אתה משבית אותו באמצעות מפתח, לזה הוא נועד
השאלה פה היא לגביי אולי נוחות אבל גם זה מינימלי
אז זהו...שלא בדיוק...פעם שהיה פחות ״חשמליאדה״ זה עוד היה נתון לוויכוח...המשבת בגדול נועד למצב חירום כי מה שהוא עושה זה לנתק את הספקת הדלק למנוע
באופנועים עם ״חשמליאדה״ סיבוב המפתח גורר פעולות נוספות ברקע אומנם קטנות אבל הכרחיות... בנוסף שמכבים מהמשבת המערכת חשמל עדיין פועלת ויש ״חשש״
שתישאר נורה כזאת או אחרת דולקת שתגמור את המצב ולבסוף... התשובה המובנת מאליו, לכל מנגנון יש תפקיד, המנוע מזיז את האופנוע, הברקסים עוצרים את האופנוע
וכ׳ו וכ׳ו... אם לא היה צורך בסיבוב המפתח המנגנון הזה היה נחסך והיינו נשארים רק עם משבת...
צודק 100%
סליחה אבל קשקשת שטויות בכמויות וגם לא שכחת לזרוק שטות לקינוח - נורה שתשאר דלוקה?
מה היא חשמליאדה? גם כשאתה סוגר סוויץ' אתה מנתק את החשמל, אין שום חשש בכלום כי אין הבדל למערכת חשמל.
המשבת מחובר להצתה,במערכת ההזרקה לא יכול לצאת דלק בגלל שזה תלוי בסיבוב המנוע והמיכל באופנוע מוזרק ומודרני אטום.
מה שאולי שמבטל את המשאבה זה חיישן נפילה.
כשאתה מדומם עם המפתח אתה כבר מנתק את המשאבה.
אז זהו, שגוגל תומך בקביעה הנחרצת שלך
אבל רק אם תחפש בנרות צידוקים לטענה שלך.
והטענה שלך לגבי נורה שגומרת מצבר לא מחזיקה מים, אגב. (הרי מיד אחרי הקילסוויץ' תסובב מפתח בחניה)
נסה יותר בכיוון של מערכות כמו הזרקת דלק (או מערכות ניהול הצתה, מה שאתה קורא בליגלוג "חשמליאדה")
אני מציע שנתמקד בדגם האופנוע.
כי כולם פה שבויים בקונספט של אופנועים מהמילניום הקודם.
ה״חשמליאדה״ זה לא ליגלוג זה שם כללי לכל מיני מערכות חשמליות. וכמו שציינתי אין ספק שתלוי באיזה אופנוע מדובר...
אני מדומם עם המפתח ואז מנתק את משאבת הדלק עם המשבת. לא חושב (לא מומחה או מהנדס) שבריא למנוע לנתק את הדלק סתם כך כשזה לא חלק מתהליך הכיבוי הרגיל. בגלל זה זה לחירום, לא? זה כמו שתאפשר למחשב שלך לכבות עצמו בתהליך מסודר של shutdown, לעומת לנתק אותו מהחשמל.
זה רק איך שאני רואה את זה ופועל כך.
רגע, זירו סוגרים רק עם סוויץ' וזירו זה ה חשמל שבאופנוע.
ולכן אופנועים מכבים עם רק סוויץ'. נקודה.
מ.ש.ל.
נערך לאחרונה על ידי קסד; 18-06-2016 בשעה 21:10. סיבה: סוויץ' = מפתח =! קילסוויץ'