עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 48

אשכול: איך נכון יותר לדומם מנוע, עם המשבת או המפתח?

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    יכולה להיות בעיה אחת - סוויץ' מתוכנן להרבה יותר מחזורים מהמפסק.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    יכולה להיות בעיה אחת - סוויץ' מתוכנן להרבה יותר מחזורים מהמפסק.
    ואולי ההפך? מי יודע

    בכל מקרה לכל אלו שחושבים שיש הבדל בין השניים מבחינת תיפקוד אז חד משמעית הם מחוברים על אותו קו
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  3. #18
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אז אם לסכם אין שום מידע חדש שתומך בקביעה החד משמעית של לירן בכיבוי בעזרת המפתח.
    ואם לסכם את שני המצבים:
    מצב 1- כיבוי עם המדומם יכבה את המנוע באותה צורה שהמפתח יכבה אותו אבל ישאיר את החשמל פעיל במערכת (אורות, לוח שעונים וכדומה)
    מצב 2- כיבוי בעזרת המפתח אותו דבר כמו מצב 1 אבל כאן כל מערכת החשמל תיסגר גם כן
    בדיוק.
    ומצב אחד עלול להיות בעייתי. לא בגלל ריקון המצבר אגב. אלא לדוגמה בהזרקה מסויימת של אופנועי טריומף.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יש הבדל בין השניים מבחינת תיפקוד אז חד משמעית הם מחוברים על אותו קו
    שוב, תלוי על איזה אופנוע ואיזה דגם אנחנו מדברים.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי bikerider צפיה בהודעה
    מה זה משנה? המשבת נועד כדי להשבית את פעולת המנוע והמפתח נועד כדי שברגע שתסובב אותו למצב "OFF" המנוע יושבת באותו אופן
    זה לא שאתה פוגע בחיי האופנוע אם אתה משבית אותו באמצעות מפתח, לזה הוא נועד
    השאלה פה היא לגביי אולי נוחות אבל גם זה מינימלי
    צודק 100%

    ציטוט נכתב במקור על ידי Liran92 צפיה בהודעה
    אז זהו...שלא בדיוק...פעם שהיה פחות ״חשמליאדה״ זה עוד היה נתון לוויכוח...המשבת בגדול נועד למצב חירום כי מה שהוא עושה זה לנתק את הספקת הדלק למנוע
    באופנועים עם ״חשמליאדה״ סיבוב המפתח גורר פעולות נוספות ברקע אומנם קטנות אבל הכרחיות... בנוסף שמכבים מהמשבת המערכת חשמל עדיין פועלת ויש ״חשש״
    שתישאר נורה כזאת או אחרת דולקת שתגמור את המצב ולבסוף... התשובה המובנת מאליו, לכל מנגנון יש תפקיד, המנוע מזיז את האופנוע, הברקסים עוצרים את האופנוע
    וכ׳ו וכ׳ו... אם לא היה צורך בסיבוב המפתח המנגנון הזה היה נחסך והיינו נשארים רק עם משבת...
    סליחה אבל קשקשת שטויות בכמויות וגם לא שכחת לזרוק שטות לקינוח - נורה שתשאר דלוקה?
    מה היא חשמליאדה? גם כשאתה סוגר סוויץ' אתה מנתק את החשמל, אין שום חשש בכלום כי אין הבדל למערכת חשמל.
    המשבת מחובר להצתה,במערכת ההזרקה לא יכול לצאת דלק בגלל שזה תלוי בסיבוב המנוע והמיכל באופנוע מוזרק ומודרני אטום.
    מה שאולי שמבטל את המשאבה זה חיישן נפילה.


    ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
    אני מדומם עם המפתח ואז מנתק את משאבת הדלק עם המשבת. לא חושב (לא מומחה או מהנדס) שבריא למנוע לנתק את הדלק סתם כך כשזה לא חלק מתהליך הכיבוי הרגיל. בגלל זה זה לחירום, לא? זה כמו שתאפשר למחשב שלך לכבות עצמו בתהליך מסודר של shutdown, לעומת לנתק אותו מהחשמל.
    זה רק איך שאני רואה את זה ופועל כך.
    כשאתה מדומם עם המפתח אתה כבר מנתק את המשאבה.

  5. #20
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    אכן גבבה של שטויות מהעולל הנבער.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    בדיוק.
    ומצב אחד עלול להיות בעייתי. לא בגלל ריקון המצבר אגב. אלא לדוגמה בהזרקה מסויימת של אופנועי טריומף.



    שוב, תלוי על איזה אופנוע ואיזה דגם אנחנו מדברים.
    בכל האופנועים המוזרקים שהיו לי עד עכשיו הסכמה הייתה זהה, אם תמשיך לקרוא את כל השירשור שהעלתה כאן תראה שרוכב אחר בדק ומצא שגם שם המדומם והסווטש הם על אותו קו אז כנראה בעיה ספציפית שעשו קישור לא נכון למקור שלה

  7. #22
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    רק למטרת הבהרה (לשאלה למה אני מנתק עם המשבת לאחר המפתח): זה לא כדי לדומם את המנוע (את זה אני עושה עם המפתח), אלא כדי לתת עוד מצב בטיחות נגד גניבה. אולי הגנב בלחץ ולא ישים לב שהמשבת מנתק. וזה יכול לתת עוד 5 שניות לתגובה מצידי או זולת.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ואולי ההפך? מי יודע
    מה יותר הגיוני?

  9. #24
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בכל האופנועים המוזרקים שהיו לי עד עכשיו הסכמה הייתה זהה, אם תמשיך לקרוא את כל השירשור שהעלתה כאן תראה שרוכב אחר בדק ומצא שגם שם המדומם והסווטש הם על אותו קו אז כנראה בעיה ספציפית שעשו קישור לא נכון למקור שלה


    אוקיי אז לא ההזרקה.
    עדיין ... יש הבדל בין המשבת והמפתח, באחד יש עדיין מתח במערכות מסויימות.
    האם יש לזה השפעה (לרעה) על מערכות? האם יצרן היה מודה שלא טוב לכבות בעזרת המשבת? האם היית קונה אופנוע כזה?


    תודה על התיקון.
    הכי טוב רגלית בהילוך

  10. #25
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    הכי טוב רגלית בהילוך
    מה הרגלית מנתקת? אין לה קשר למשאבת הדלק כמו המשבת. אז את המתח למצתים? כי כאשר מקפלים אותה בהילוך, ניתן להניע מיד. לעומת המשבת שיש שניה שהמשאבה מופעלת.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    אוקיי אז לא ההזרקה.
    עדיין ... יש הבדל בין המשבת והמפתח, באחד יש עדיין מתח במערכות מסויימות.
    האם יש לזה השפעה (לרעה) על מערכות? האם יצרן היה מודה שלא טוב לכבות בעזרת המשבת? האם היית קונה אופנוע כזה?


    תודה על התיקון.
    הכי טוב רגלית בהילוך
    אני לא פוסל אופנועים על סמך אנשים שמעלים טענות שמנוגדות לכל הגיון ולעובדות בשטח, הסוויטש והמדומם יושבים על אותו קו מתח נקודה! תסגור איך שבא לך כל דבר אחר הוא זיון שכל מיותר

  12. #27
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
    מה הרגלית מנתקת? אין לה קשר למשאבת הדלק כמו המשבת. אז את המתח למצתים? כי כאשר מקפלים אותה בהילוך, ניתן להניע מיד. לעומת המשבת שיש שניה שהמשאבה מופעלת.
    בשום מקום אין קשר למשאבת דלק. ויש מלא כלים עם קרב' בכלל בלי משאבת דלק, והמשבת עובד בהם יופי. העובדה הזאת היתה צריכה לחסוך הרבה קשקושים מיותרים בשרשור הזה.

    המשבת מנתק ה-צ-ת-ה.

    אולי יש כלים מוזרקים שבהם היצרן התחכם וצירף את המשאבה לעסק, לא מכיר, אבל תיאורטית זה ייתכן. גם אם כן - זה לא מעניין לנושא כיבוי המנוע. משאבת הזרקה שפועלת - תמיד פועלת עם היזון אחורה, חזרה למיכלת הדלק, וכשהמזרקים לא פועלים - ההיזון פשוט הופך להיות 100% וכל הדלק חוזר בחזרה. אין בזה שום נזק, זה גם המצב לפני שמניעים. כיבוי יכול לקרות עם או בלי כיבוי המשאבה, העיקר שמה שמכובה - זאת ההצתה. ברגע שאין הצתה - אין עבודת מנוע.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 18-06-2016 בשעה 23:07.

  13. #28
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אני לא פוסל אופנועים על סמך אנשים שמעלים טענות שמנוגדות לכל הגיון ולעובדות בשטח, הסוויטש והמדומם יושבים על אותו קו מתח נקודה! תסגור איך שבא לך כל דבר אחר הוא זיון שכל מיותר
    להזכירך. דיברת רק על מערכת ההזרקה. הגיון בריא עדיין גורס שקיים הבדל.
    זיון שכל נעים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
    מה הרגלית מנתקת? אין לה קשר למשאבת הדלק כמו המשבת. אז את המתח למצתים? כי כאשר מקפלים אותה בהילוך, ניתן להניע מיד. לעומת המשבת שיש שניה שהמשאבה מופעלת.
    שוב. באיזה אופנוע מדובר? שלך? קדימה, פתח דיאגרמת חיווט ותחכים את כולנו

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    בשום מקום אין קשר למשאבת דלק. ויש מלא כלים עם קרב' בכלל בלי משאבת דלק, והמשבת עובד בהם יופי. העובדה הזאת היתה צריכה לחסוך הרבה קשקושים מיותרים בשרשור הזה.

    המשבת מנתק ה-צ-ת-ה.
    המשבת מפיל את המתח להצתה שמכבה את המנוע אבל גם מפיל מתח לECU והמשאבה.

  15. #30
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    להזכירך. דיברת רק על מערכת ההזרקה. הגיון בריא עדיין גורס שקיים הבדל.
    הבדל בין מה למה?
    יש כמה דברים שיושבים על אותו הקו ומנתקים הצתה כולם: מפתח, משבת, חיישן רגלית צד בשילוב עם חיישן הילוך וחיישן קלאץ'.
    אפשר לנתק את ההצתה רק ב-2 דרכים - או לנתק מתח ל-ECU, או לנתק מתח לקוילים. אין שום הבדל פרקטי בין הצורות האלה, שתיהן גורמות לניצוץ לא להופיע יותר למנוע להפסיק לעבוד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    המשבת מפיל את המתח להצתה שמכבה את המנוע אבל גם מפיל מתח לECU והמשאבה.
    כמו שכתבתי, הרבה לפני שהזרקה היתה נפוצה ואפילו הרבה לפני שהיא בכלל היתה, היה משבת והוא ניתק את ההצתה.
    גם אחרי זה, כשעוד לא היתה הזרקה אבל היו משאבות למערכות קרב', כל מה שהוא עשה זה להשבית את ההצתה.
    לכן מה שהוא עושה מעבר לזה לא צריך לעניין אף אחד. וגם הסברתי למה.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 18-06-2016 בשעה 23:14.

אשכולות דומים

  1. ג'וי רייד 125 - בלם לא עובד, מנוע מדומם כשקר
    על ידי adird בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-01-2016, 17:41
  2. אבד המפתח של האופנוע, אשמח לעזרה
    על ידי iNadav בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-01-2016, 18:50
  3. אבד המפתח לאופנוע
    על ידי kawamike בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-08-2015, 13:37
  4. חוות דעת אופנוען מאומן
    על ידי johnny drama בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-08-2015, 16:35
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 20:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO