ציטוט נכתב במקור על ידי bikerider צפיה בהודעה
מה זה משנה? המשבת נועד כדי להשבית את פעולת המנוע והמפתח נועד כדי שברגע שתסובב אותו למצב "OFF" המנוע יושבת באותו אופן
זה לא שאתה פוגע בחיי האופנוע אם אתה משבית אותו באמצעות מפתח, לזה הוא נועד
השאלה פה היא לגביי אולי נוחות אבל גם זה מינימלי
צודק 100%

ציטוט נכתב במקור על ידי Liran92 צפיה בהודעה
אז זהו...שלא בדיוק...פעם שהיה פחות ״חשמליאדה״ זה עוד היה נתון לוויכוח...המשבת בגדול נועד למצב חירום כי מה שהוא עושה זה לנתק את הספקת הדלק למנוע
באופנועים עם ״חשמליאדה״ סיבוב המפתח גורר פעולות נוספות ברקע אומנם קטנות אבל הכרחיות... בנוסף שמכבים מהמשבת המערכת חשמל עדיין פועלת ויש ״חשש״
שתישאר נורה כזאת או אחרת דולקת שתגמור את המצב ולבסוף... התשובה המובנת מאליו, לכל מנגנון יש תפקיד, המנוע מזיז את האופנוע, הברקסים עוצרים את האופנוע
וכ׳ו וכ׳ו... אם לא היה צורך בסיבוב המפתח המנגנון הזה היה נחסך והיינו נשארים רק עם משבת...
סליחה אבל קשקשת שטויות בכמויות וגם לא שכחת לזרוק שטות לקינוח - נורה שתשאר דלוקה?
מה היא חשמליאדה? גם כשאתה סוגר סוויץ' אתה מנתק את החשמל, אין שום חשש בכלום כי אין הבדל למערכת חשמל.
המשבת מחובר להצתה,במערכת ההזרקה לא יכול לצאת דלק בגלל שזה תלוי בסיבוב המנוע והמיכל באופנוע מוזרק ומודרני אטום.
מה שאולי שמבטל את המשאבה זה חיישן נפילה.


ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
אני מדומם עם המפתח ואז מנתק את משאבת הדלק עם המשבת. לא חושב (לא מומחה או מהנדס) שבריא למנוע לנתק את הדלק סתם כך כשזה לא חלק מתהליך הכיבוי הרגיל. בגלל זה זה לחירום, לא? זה כמו שתאפשר למחשב שלך לכבות עצמו בתהליך מסודר של shutdown, לעומת לנתק אותו מהחשמל.
זה רק איך שאני רואה את זה ופועל כך.
כשאתה מדומם עם המפתח אתה כבר מנתק את המשאבה.