ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
הבדל בין מה למה?
יש כמה דברים שיושבים על אותו הקו ומנתקים הצתה כולם: מפתח, משבת, חיישן רגלית צד בשילוב עם חיישן הילוך וחיישן קלאץ'.
אפשר לנתק את ההצתה רק ב-2 דרכים - או לנתק מתח ל-ECU, או לנתק מתח לקוילים. אין שום הבדל פרקטי בין הצורות האלה, שתיהן גורמות לניצוץ לא להופיע יותר למנוע להפסיק לעבוד.


כמו שכתבתי, הרבה לפני שהזרקה היתה נפוצה ואפילו הרבה לפני שהיא בכלל היתה, היה משבת והוא ניתק את ההצתה.
גם אחרי זה, כשעוד לא היתה הזרקה אבל היו משאבות למערכות קרב', כל מה שהוא עשה זה להשבית את ההצתה.
לכן מה שהוא עושה מעבר לזה לא צריך לעניין אף אחד. וגם הסברתי למה.
רק ציינתי את העובדה הזאת לפני שמישהוא יקפוץ ויראה שגם המשאבה מתנתקת, אז כן היא מתנתקת אבל כמו שכתבת הגורם העיקרי או היחיד לכיבוי המנוע הוא ההצתה אבל כמו שאתה רואה קהל קשה היום