אם יש תיעוד טסטים תקין - תוכל לראות כמה הוא היה לפני שנה או שנתיים.
אם מצאת gs/er שעשו 'רק 12 אלף' "כי הם ישבו במחסן של זקן" - תחשוד.
שלום.
מיזה זמן רב שאני מחפש קוואסאקי er 5 או סוזוקי gs.
לפי מה שהבנתי כל 100 אלף קילומטר מד הקילומטרז' מתאפס.
איך ניתן לדעת קילומטראז נוכחי של האופנוע?
תודה
אם יש תיעוד טסטים תקין - תוכל לראות כמה הוא היה לפני שנה או שנתיים.
אם מצאת gs/er שעשו 'רק 12 אלף' "כי הם ישבו במחסן של זקן" - תחשוד.
בוא נגיד את זה ככה -
אם הוא אנלוגי סיכוי סביר שהתאפס. (או ש"לא תוקן" הכבל)
אם הוא דיגיטאלי ישנם אופנועים שהוא נעצר ב200 ומשהו. קראתי את זה פעם בפולגז.
זה אופנועים יחסית ישנים הסקלה שלהם אנלוגית (שעונים)
לא אמין, אפשר לסדר לך כל מספר שאתה רוצה, אפילו בדיגיטלי - בטח ובטח באנלוגי.
מזל שנתון הקילומטרז' זה בערך הדבר הכי פחות מעניין כשקונים אופנוע - ממילא אתה יודע את השנתון, התקלות לא באות עפ"י ק"מ, הן באות עפ"י מצב תחזוקה\הזנחה, כמות תאונות, וכו' - ואלה דברים שכן אפשר לראות את הסימנים שלהם (מצב מנוע \ גיר \ שלדה \ וכו').
בעוף תמצא באנדיט בן 100
אצלי האופנועה בת 17
17.jpg
שנינו אמינים ללא רבב.
הוא קנה ממוכר ללא רבב.
אני מקצת פחות.
טוב שם משמן טוב.
(שנינו לא מוכרים. לא כעת)
הק"מ לא רלוונטי מאחר וכמו שג'ק אמר אפשר לסדר לך איזה מספר שבא לך.
בדיקת מנוע ע"י בעל מקצוע מתאים יחד עם בדיקת קומפרסיה כמובן יתנו את התמונה הרלוונטית על מצב המנוע ולא מה שכתוב ברשיון/ על השעון.