תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: שלום, הנושא שוב פעם הפרדה.

  1. #1

    שלום, הנושא שוב פעם הפרדה.

    לאחר נסיעה קצרה רגוע ממש ללא שום בעיה , קלאץ חדש ,
    אני מגלה שהפעם הנקודת הפרדה השתנתה לגמרי ובפתיחת הקלאץ במהלך קצר הרבה יותר הוא רוצה לנסוע לי , ובנוסף לכל אי אפשר להכניס ניוטרל . אציין שוב לא כיסחתי אותו או משהו על מה זה מצביע?

  2. #2
    אציין שעכשיו לאחר שנתתי לו קצת לנוח הכל רגיל והוא נכנס לניוטרל ללא בעיה .

    אך אני חייב להבין מה קורה , זה לא נראה לי תקין. אשמח להסבר מה כדי לי לעשות.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    איזה אופנוע יש לך?

  4. #4
    ציטוט נכתב במקור על ידי shasha127 צפיה בהודעה
    איזה אופנוע יש לך?
    סליחה צודק , דיאלים vjf250.

    אך אני ישאל, למה יש הבדל ויש אופנועים שזה תקין בהם? ויש שלא?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    שאלתי כדי לדעת אם יש לך קלאץ' הידראולי שעובד על משאבות ובדרך כלל אין בו כיוון, לעומת קלאץ' מכני שעובד עם כבל ויש לו כיוון.
    מאחר ואצלך יש כבל, סביר שהקלאץ' אצלך לא מכוון נכון מה שגורם לו להחליק, להתחמם, ולהפריד פחות ופחות עד למצב שאתה לא מצליח להעביר הילוכים. יתכן שגם הקלאץ' עצמו (הרפידות) כבר גמורות אבל קודם נתחיל עם הכבל.
    הידיות שלך מקוריות? באיזה נקודה בידית האופנוע מתחיל לזוז כשאתה משחרר קלאץ'? (ברבע, בחצי, בשלושה רבעים וכו')
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 14-07-2015 בשעה 00:22.

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    שאלתי כדי לדעת אם יש לך קלאץ' הידראולי שעובד על משאבות ואין בו כיוון, לעומת קלאץ' מכני שעובד עם כבל ויש לו כיוון.
    מאחר ואצלך יש כבל, סביר שהקלאץ' אצלך לא מכוון נכון מה שגורם לו להתחמם ולהפריד פחות ופחות עד למצב שאתה לא מצליח להעביר הילוכים. יתכן שגם הקלאץ' עצמו (הרפידות) כבר גמורות אבל קודם נתחיל עם הכבל.
    באיזה נקודה בידית האופנוע מתחיל לזוז כשאתה משחרר קלאץ'? (ברבע, בחצי, בשלושה רבעים וכו')
    קצת קשה לי לתאר את זה ככה אך כשהמנוע קר זה מפריד ממש 3,2 מילימטר מהסוף. לקראת סוף המהלך . (כנראה 3 רבעים).
    כשהוא מתחם זה בחצי.

    אך היום כנראה זה ברבע לאחר נסיעה.

    עוד פעם אציין עשיתי שיפוץ מנוע (גמרתי אותו) , הוחלף גם מצמד מושלם עם רפידות ביחד.
    נערך לאחרונה על ידי PushTheThrottle; 14-07-2015 בשעה 00:28.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אחלה. הכבל שלך לא מכוון בעליל והקלאץ' שלך לא מצליח להגיע לשילוב מלא (מחליק) לפי התיאור שנתת על השילוב עם הידית. זו גם הסיבה למה השילוב נהיה יותר ויותר קשה תוך כדי נסיעה.
    סגור את בורג הכיוון של הכבל עד שתגיע למצב שבו האופנוע מתחיל לזוז כשהידית מגיעה לאיזור החצי ואפילו קצת לפני (שב על האופנוע בניוטרל עם מנוע עובד, שלב ושחרר עד שתגיע לאיזור הזה בידית).
    עדכן בהמשך אם הסתדר.

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אחלה. הכבל שלך לא מכוון בעליל והקלאץ' שלך לא מצליח להגיע לשילוב מלא (מחליק) לפי התיאור שנתת על השילוב עם הידית. זו גם הסיבה למה השילוב נהיה יותר ויותר קשה תוך כדי נסיעה.
    סגור את בורג הכיוון של הכבל עד שתגיע למצב שבו האופנוע מתחיל לזוז כשהידית מגיעה לאיזור החצי ואפילו קצת לפני (שב על האופנוע בניוטרל עם מנוע עובד, שלב ושחרר עד שתגיע לאיזור הזה בידית).
    עדכן בהמשך אם הסתדר.
    אני לא יודע למה אך יש לי פחד בלכוון אותו , חבל שאני לא יכוון אותו לא נכון , יש אפשרות לנסוע בצורה כזאת למוסך עם הקלאץ למוסך? או שאני דופק אותו?

    *יש אפשרות אולי לתמונה של חצי?
    נערך לאחרונה על ידי PushTheThrottle; 14-07-2015 בשעה 00:59.

  9. #9
    בטוח לכוון את הידית לחצי הרבה מהסרטונים על כיוון אומרים על 2 ,3 אך גם הסתכלתי בספר היצרן והוא מראה את זה קצת אחרת.

    האם החופש אמור להיות בצורה כזאת שהאצבעות שלי יוכלו להגיע עד לקו שסימנתי? (כאילו איפה שסימנתי בצהוב , הקצות האצבעות אמורות להגיע עד לקו ללא התחלת הפרדה עדיין?).


  10. #10
    האם אני צריך גם לכוון את הכבל בצד המנוע , אם כן איזה דגשים מיוחדים לגביו משהו , תודה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    רק בצד הידית בד"כ.
    מאיפה אתה בארץ? ואם אתה לא מסתדר קפוץ למוסך, כל מוסך אופנועים יכול לכוון לך את זה בדקה.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    העיקרון הוא פשוט , באם אתה צריך למתוח\לשחרר מעבר לכיוון הנמצא על ידית המצמד ,אתה מסדר את זה עם הכיוון ליד בית המצמד (באם יש שם עוד מקום למשחק) .

    בדוק את כיוון זווית מנוף המצמד על בית המצמד בייחס לספר רכב , אם הוא לא חזר כראוי למקומו האידיאלי הוא משנה את כל מע' המינוף של המצמד .

  13. #13
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    העיקרון הוא פשוט , באם אתה צריך למתוח\לשחרר מעבר לכיוון הנמצא על ידית המצמד ,אתה מסדר את זה עם הכיוון ליד בית המצמד (באם יש שם עוד מקום למשחק) .

    בדוק את כיוון זווית מנוף המצמד על בית המצמד בייחס לספר רכב , אם הוא לא חזר כראוי למקומו האידיאלי הוא משנה את כל מע' המינוף של המצמד .
    כבר קפצתי למוסך , נאמר לי שהכבל לא תקין השארתי את האופנוע שם להחלפה מחר. הגיוני ?

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי PushTheThrottle צפיה בהודעה
    כבר קפצתי למוסך , נאמר לי שהכבל לא תקין השארתי את האופנוע שם להחלפה מחר. הגיוני ?
    כן.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

אשכולות דומים

  1. שלום וזה
    על ידי method בפורום אוף טופיק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-06-2016, 21:04
  2. שלום חבר
    על ידי Kopel בפורום אוף טופיק
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 25-02-2016, 17:15
  3. שלום לכולם !
    על ידי Voller בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-08-2015, 19:54
  4. שאלה בנוגע לנקודת הפרדה
    על ידי PushTheThrottle בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 13-07-2015, 00:00
  5. שלום לכולם, האם אפשרי לפרסם מוצר חדש?
    על ידי Shai-KTM בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-06-2015, 05:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO